Co sa tyka RAV-ky; skoda ze nie su ani vo volitelnej vybave xenony. Toyota by sa mohla prebrat uz trosku co sa tyka technologii svietenia. O 4stupnovom automate u RAVky radsej nechodme do detailov :((( a chybajuci automat v nafte ani nehovoriac.
Jojo, ten jejich automat v benzínu máme doma v předchozím modelu RAVky. Automat je velký zklamání, jeho "inteligence" odpovídá snad generaci automatů amerik z 50. let. V kombinaci s benzínem to ještě žere v průměru 11-12l/100km, na papírové hodnoty 9.1l/100km se to nedostane ani při klidné devadesátce mezi vesnicemi. A to nemluvě o ohromné ztrátě výkonu na měniči, kdy 110kW motor se chová jako 1.2HTP od Fabie... :-(
"U Cobry sa podstata a zameranie vozidla v žiadnom prípade nezmení."no neviem, tie 18" su jasnym protikladom...celkovo je to podla mna hnusne ak si niekto na stredne velke SUV da do predu tie okrasne ramiky a tak si lieco svoje zakomplexovane ego (asi najtrapnejsie to vyzera na SUV typu santafe...)
Dovolim si s Vami nesuhlasit, aj zakladna RAVka ma v ponuke 18" disky, najvyssie vybavy ich maju seriovo. Po mojich skusenostiach im nie je co vycitat, ono velky disk neznamena hrozu - ta je vacsinou dana vyskou profilu pneumatiky. Toyota zvolila dostatocne vysoky, a tak sa nejakeho diskomfortu obavat nemusite... ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.