Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

Zajímavé porovnání sil nejrůznějších strojů proběhlo v rámci technologického a leteckého festivalu Teknofest v Istanbulu. Na tamním novém letišti se udál sprint na 400 metrů, ve kterém se proti sobě postavila jednostopá i dvoustopá vozidla a také dvojice letounů.

Na startovní čáře se objevily nejnovější sportovní vozy, přesněji Lotus Evora 410 Sport a Aston Martin Vantage. Hned vedle pak stála závodní Tesla Model S P100DL a vrchol techniky motorsportu poté reprezentoval starší, osmiválcový monopost Formule 1 RB8 stáje Red Bull Racing.

Čtyři generace BMW M3 proti sobě. Jak dopadlo srovnání na ranveji?

Čtyři generace BMW M3 proti sobě. Jak dopadlo srovnání na ranveji?

Aby toho nebylo málo, jednostopá vozidla zastupoval vrcholný superbike od Kawasaki, přeplňovaný model Ninja H2R. Špetku letecké dopravy nakonec do závodu přivedl i stíhací letoun F-16 letky tureckých akrobatů, a nezapomnělo se ani na osobní tryskáč Bombardier Challenger 605.  

Jak to všechno dopadlo, na to se podívejte níže. U prvního videa lze zapnout anglické titulky. Pro akci bez zbytečných řečí bude ale lepší druhé video...

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků