Co vydrží VW Passat CC? V Praze byl nalisován mezi tramvaj a zábradlí

7 komentářů

Petr
26. června • 21:46

..teď už víme, co vydrží Hitlerův lidový vůz po nárazu do mimořádně těžké české tramvaje (těžké asi jako Himmlerův mercedes). Ale (nezávislé) zdroje ukazují, že na poli bezpečnosti tu máme jiné vůdce..
http://m.iihs.org/mobile/ratings/mobilerati... ... http://m.iihs.org/mobile/ratings/mobilerati... ...

gustav
25. června • 11:18

Ano,to by jiny nez koncernovy vuz rozhodne nevydrzel!

Moik
25. června • 9:13

Kdysi dávno jsem viděl Focus první generace, dostal to do přední části předních dveří právě od té staré tramvaje, ale naštěstí pravým předním rohem..oje jemně poškodila předek... rána jak z děla.. střed kola na opačné straně auta se vytrhl ze zbytku elektronu..drsný. Řidič vystoupil, prohlédl škody...auto se s novým kolem samo vyškrábalo na odtahovku...ale bylo samozřejmě na odpis..ohlo se...vlevo chybělo zhruba 20cm palubky...

G
24. června • 15:19

Koncern platí Autorevue píše...:-D:-D:-D

Kluge
24. června • 14:58

Ano, koncern vydrží prostě všechno! Další čárečka do sbírky a pochvala za ona 2 magická písmenka v nadpisu, plán je plněn na 150 %.

Petr
24. června • 13:09

Lehký šťouchanec od "bezpečné" tramvaje přičemž musejí hasiči stříhat a vy to považujete za úspěch?

Povondra
24. června • 12:46

No hlavně měla posádka kliku, že některá z těch trubek v zábradlí neprojela napřímo autem. Vlastní srážka s moderní tramvají, kde je už zabezpečení proti podjetí není v městských rychlostech až taková katastrofa. Kdy už tyto nebezpečné konstrukce zábradlí pamatující ještě socík a často prorezivělé skrz na skrz zmizí z našich ulic?

Doporučujeme

Články odjinud