Co všechno prodává VW Group? Prohlédněte si všech 178 modelů

Jeden z největších automobilových koncernů současnosti sdružuje pod svými křídly až devět více či méně významných automobilek, rozšířených po takřka po celém světě a zasahujících téměř do všech myslitelných segmentů. Pro lepší představu, co všechno vlastně je Volkswagen, vydal koncern kompletní přehled motorových vozidel, jenž v současnosti nabízí. Nalezneme zde přesně 178 modelů a to téměř ze všech kategorii od osobních vozidel, přes nekompromisní sporťáky až po mamutí tahače.

Nebudeme tentokrát polemizovat, zda tato forma působení na trhu je nebo není tou optimální, nicméně je nutno zmínit, že produkty koncernu se stále těší velké oblibě. Závěrem zmiňme, že pod patronát Volkswagenu patří dnes devět výrobců - VW, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda, Scania a VW užitkové vozy.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Seznam modelů nabízených VW Group
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků