Co udělá Opel s konceptem GT? Přemýšlet prý chce ještě dva roky

Budoucnost konceptu sportovního automobilu Opelu je ve hvězdách. Podle německého výrobce by definitivní rozhodnutí mohlo padnout až za dva roky.

Opel stále neučinil definitivní rozhodnutí o případné sériové produkci vozu vycházejícího z konceptu GT. Společnost nyní analyzuje, zdali by pro ni měl takový produkt obchodní smysl. Studie byla představena v březnu letošního roku na autosalonu v Ženevě a od návštěvníků i novinářů se dočkala velkého obdivu.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Uběhlo několik měsíců a o futuristické vidině Opelu nevíme nic nového. Německý výrobce nyní překvapil tvrzením, že konečné rozhodnutí může padnout klidně až za dva roky. Přesně tolik času prý zbývá do doby, než vyprchá přitažlivost konceptu. Jedním z hlavních problémů je nalezení vhodné platformy, jelikož pro GT vůz je nezbytný pohon zadních kol.

„Je to auto, které jsme si všichni zamilovali a veřejnosti se líbí, takže ho opravdu chceme postavit,“ uvedl předseda Opelu Karl-Thomas Neumann v rozhovoru pro Autocar. „Otázkou zůstává, jak k tomuto projektu přistoupit. Studujeme jednotlivé směry, kterými bychom se mohli vydat.“

Opel GT zamířil do šuplíku. Přednost mají jiné modely

Opel GT zamířil do šuplíku. Přednost mají jiné modely

Zprávy z počátku letošního roku uváděly, že by vůz mohl být postaven na přizpůsobené platformě SUV Mokka X s pohonem všech kol. Krátce po autosalonu v Ženevě Neumann připustil, že Opel nemá k dispozici žádnou vhodnou platformu s pohonem zadní nápravy. Vlastník Opelu - General Motors navíc jen těžko odsouhlasí investici do vývoje nové platformy.

Autocar dále informuje o možnosti spojení Opelu s jinou společností, která by novou platformu připravila. Britský časopis zmiňuje čínskou firmu SAIC (partner GM), která by připadala v úvahu. Oficiálně ale není nic potvrzeno.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků