Co udělá Opel s konceptem GT? Přemýšlet prý chce ještě dva roky

Budoucnost konceptu sportovního automobilu Opelu je ve hvězdách. Podle německého výrobce by definitivní rozhodnutí mohlo padnout až za dva roky.

Opel stále neučinil definitivní rozhodnutí o případné sériové produkci vozu vycházejícího z konceptu GT. Společnost nyní analyzuje, zdali by pro ni měl takový produkt obchodní smysl. Studie byla představena v březnu letošního roku na autosalonu v Ženevě a od návštěvníků i novinářů se dočkala velkého obdivu.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Uběhlo několik měsíců a o futuristické vidině Opelu nevíme nic nového. Německý výrobce nyní překvapil tvrzením, že konečné rozhodnutí může padnout klidně až za dva roky. Přesně tolik času prý zbývá do doby, než vyprchá přitažlivost konceptu. Jedním z hlavních problémů je nalezení vhodné platformy, jelikož pro GT vůz je nezbytný pohon zadních kol.

„Je to auto, které jsme si všichni zamilovali a veřejnosti se líbí, takže ho opravdu chceme postavit,“ uvedl předseda Opelu Karl-Thomas Neumann v rozhovoru pro Autocar. „Otázkou zůstává, jak k tomuto projektu přistoupit. Studujeme jednotlivé směry, kterými bychom se mohli vydat.“

Opel GT zamířil do šuplíku. Přednost mají jiné modely

Opel GT zamířil do šuplíku. Přednost mají jiné modely

Zprávy z počátku letošního roku uváděly, že by vůz mohl být postaven na přizpůsobené platformě SUV Mokka X s pohonem všech kol. Krátce po autosalonu v Ženevě Neumann připustil, že Opel nemá k dispozici žádnou vhodnou platformu s pohonem zadní nápravy. Vlastník Opelu - General Motors navíc jen těžko odsouhlasí investici do vývoje nové platformy.

Autocar dále informuje o možnosti spojení Opelu s jinou společností, která by novou platformu připravila. Britský časopis zmiňuje čínskou firmu SAIC (partner GM), která by připadala v úvahu. Oficiálně ale není nic potvrzeno.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků