Co strany chystají pro řidiče? Ptali jsme se těsně před volbami

4 komentáře

JirkaK
22. října • 12:41

Zajímavé je, že se žádná strana nehlásí k tomu, o čem se už delší dobu všude potajmu šušká. Zvyšování pokut musel ministr Ťok za ANO na příkaz Babiše odložit, aby nenasral voliče. Dále tu máme zavádění daně z vlastnictví motorového vozidla respektive silniční daně, změna systému a de facto zdražení dálničních poplatků, posouvání ekovýpalného za registraci staršího auta k novějším ročníkům, omezování dovozu ojetých aut....... Tak schválně kdy kdo s tím přijde.

Net
21. října • 0:27

Kompletní sada je hezká, ale jsou k dispozici kompletní odpovědi?Škoda, že si ostatní strany nenašly čas na odpověď, i když je otázkou, na kolik se jim dá věřit.

Net
21. října • 0:34

A ještě jedna věc, začíná mi vadit, že se předvolební debaty vedou jen s některými stranami. Já chápu, že oslovovat asi 30 subjektů je náročné, ale zrovna u tištěného (resp. psaného) média by to tolik vadit nemuselo.Kdyby se oslovovaly strany alespoň podle minulých voleb (třeba kdo získal alespoň 1%), tak to má alespoň nějakou hodnotu, nicméně průzkumy volebního potenciálu na omezeném vzorku lidí jsou nanejvýš pochybné a ovlivňují neskutečným způsobem další rozhodování lidí. Některé strany dostávají "zdarma" reklamu ve zprávách, předvolebních debatách apod., zatímco jiné jsou zcela ignorovány. Pak to vypadá, že se hádá Zaorálek s Babišem (tedy ČSSD a ANO), lidé podpoří menší zlo a koalici udělají opět spolu...

R2
20. října • 17:39

Diky za snahu, je smutne, ze se tolik stran rozhodlo tento pomerne strucny a nezaludny dotaznik ignorovat.
Odmitnuti odpovedi Zelenych neni prekvapive. Rici naplno, co by radi udelali s dopravou by jim mohlo odlakat cast hlasu lidi, kteri sice fandi ekologii, ale neuvedumoji si, jake by mohlo mit ekologicke potlacovani aut a dopravnich staveb dopady.

Doporučujeme

Články odjinud