Co si říkají zahraniční novináři o Superbu?

63 komentářů

Petr K.
9. dubna • 9:34

S tím superbem 4x4 - existuje na 200%

Na trh půjde na 99%. Rád bych napsal stovku, ale některá rozhodnutí boleslavských pupíků jsou natolik rozporuplná, že si nehodlám udělat ostudu tím, že řeknu "na sto" a oni se pak rozhodnou že trh je moc malej a odsřejel to (i když se už do toho vrazila kupa peněz )

PeeKaa

Petr K.
8. dubna • 19:17

Takhle to vypadá, když člověk spěchá a nepřečte si to hned po sobě - omlouvám se za ty chyby ((

pk

Petr K.
8. dubna • 19:14

Nazdárek,

tak se zase obejvil článeček na kterej mi to nedá zareagovat. Ke komentářům:

to Huf> Superb 4x4 bude, už byl letos testovanej ve švédsku. Dolaďujou se jen detaily..  Jinak co se týče toho šťourání v novinářskejch testech - v německu si to můžou dovolit, protože tam je procento kterým se na zasku podílí reklama malý (do 30%). U nás to obvykle bejvá i víc neš 50% což je krize. U nás je holt menší trh. Zkuste si kritizovat auto od automobilky, která u vás má objednanou do každýho čísla celou stranu. To by udělal jen sebevrah. Holt čtenáři musí umět číst mezi řádkama. Člověk si sice připadá jako za okupace nebo za komančů, ale kdo nemá iq tykve, tomu to nemůže dělat problémy.

to xxl> slovo konzervatizmus má k anachronizmu velice blízko. Ale jsou lidi, který se daj popsat oběma výrazama a nevadí jim to. (Snažil jsem se ukecat manželku na PDA, ale svůj papírovej bloček by nevyměnila ani za zlatý prase. To samy je to u aut. Jinak - pro ty co maj rádi málo místa vzadu je oktávie. Když nemáš na svýho řidiče tak to nekritizuj - já taky nemám na to snídat kaviár a taky neříkám že je hnusnej

Jo, ještě k těm výjimečným autům - opravdu výjimečný auto nekoupíš za půl melounu. Takže pokud máš exhibicionistický sklony (a nic moc v kapse), tak ti nezbejvá nic jinýho než koupit sérii a tunit. Míru exhibicionismu a obsah peněženky poznáš snadno - na jedný straně ospojlerovaný "120" a na druhý straně hvězda skrytá pod nápisem amg    - jezdím kolem nich každej den do práce a sliním 

Jinak k tomu článku: Čtu autorevue docela rád, ale tyhle citace - to  je pitomina na Xtou. Docela by mě zajímalo kdo to vymyslel... (není to náhodou PR článek?)

Víte, ono při každým testování se najdou plusy a mínusy a i kdyby to byl shit, tak ty novináři už jen z principu toho co je živí (reklama napíšou aspoň něco pozitivního. Takže tyhle výkřiky do tmy vystřižený z kontextu jsou na nic. Svýho času se něco podobnýho používalo i na obalech knížek a na videokazetách. Jen tak mimochodem asi před půl rokem byla ve státech aférka, když se ukázalo, že firma, která používala podobný "výkřiky" na propagaci svejch filmů si jména novinářů a novin vymyslela . No ale to jsem trošku odbočil - co se týče těch výkřiků na superb - daj se interpretovat i jinak:

Auto Strassenverkehr - až moc sebevědomej VW se nám snaží vnutit levnou škodovku, která si hraje na konkurenta bmw a mercedesu.

Auto Zeitung -  Design nic moc, akorát je to velký jako kráva.

Bild Zeitung - Snad konečně nějaká škodovka na aspoň trochu na úrovni. Stojí míň než konkurenti, ale oproti nim nabídne jen víc místa uvnitř.

Mot - Škodovka nám slíbila 10 celejch stránek, tak se snažíme

Neberte to jako hanění Superbu - docela se mi líbí a sám se taky přesunuju škodovkou, ale tyhle reklamní kecy nesnáším. Ne náhodu klasik tohohle oboru řekl že "reklama je jen navoněná zdechlina"

PeeKaa

Cosworth
8. dubna • 21:13

No nevím, tak čtu autorevue docela rád... řekl bych, že PR jsou spíš ty německé originály, jsou to opravdu přeložené citace z německých časopisů.... náhodou třeba AutoBild, podle mě v originále vyznívá ještě daleko víc "pro škodovku".....

HUF_tuner
8. dubna • 20:27

PeeKaa> Tak jsem se díky Tobě fakt pěkně pobavil . Moc pěkný příspěvek, hlavně s tím sliněním . BTW, s tím Superbem 4x4 jsi si jistý na 100%? Jsi totiž první, kdo něco podobného vyřknul.

O vztahu REKLAMA x NEZÁVISLOST novinářů bychom mohli dlouho hovořit, ale fakt je, že tak, jak jsi to nastínil, to asi bude...

Tvé volné meziřádkové výklady německých automobilových periodik hodnotit nehodlám, protože si fakt myslím, že Škoda v Alemagne jakousi image již má. Jsou ale zábavné .

P.S.: Jezdil jsi už v Superbu?

HUFmajstr

Pavel Čmiel
8. dubna • 18:08

Myslím, že by našim německým přátelům měl někdo připomenout, že v době, kdy vznikala automobilka Volkswagen, tedy před druhou světovou válkou už automobilka Škoda dlouhou dobu fungovala a vyráběla prvotřídní vozy. Takže označení dcera VW opravdu  není na místě.

xxl
8. dubna • 19:26

Cesky priatelia by si maly uvedomit ze VW vznikla ako vyplod tretej rise na odstranenie hospodarskej krizi v nemecku  VW ako koncern nema klasicku minulost ako ostatne automobilky v EU, je to fabrika ktora vznikla na politicku objednavku. Skodovka ma velmi bohatu historiu porovnatelnu z renomovanimy vyrobcami. Dnesna Skoda su uz len ekonomicke uspechy, ale duchovne je mrtva   

xxl
8. dubna • 14:52

Vaz. pani HA a HUF, jedine co Vas rozculilo je to, ze som napisal, ze Skoda je VW pre chudobnych, ale ja naozaj nemozem zato, ze sa tak citite  HUF Tuner, priznavam nikdy nepochopim, preco si tunery kupia obycajne auta a potom sa ho za kazdu cenu snazia urobit vynimocnym. Vynimocny clovek sa pozna uz pri vybere znacky a nie kolko doplnkov a uprav urobi, aby sa odlisoval. 

Hassan Abdurrachman
9. dubna • 11:55

Jeste k tomu "autu pro chudobne" myslis si ze mezi takova auta patri Audi????

xxl
9. dubna • 13:45

Ja som hovoril vyhradne o Skode, skus ma presvedcit jedinou technologiou, ktoru by Skoda aplikovala skor ako grupe VW  Pokial by som to chcel naozaj prehnat tak poviem,  ze Skoda je "second hand" pre VW  

Jogurt
10. dubna • 21:45

Ano, podvozková plošina Fabie. Byla prvním koncernovým vozem, který tento podvozek dostal, tedy dříve než Polo a Ibiza/Cordoba. A dala by se najít celá řada dalších příkladů.

Hassan Abdurrachman
9. dubna • 17:24

No me slo spise o to jaky image dokazal VW vytvorit pro audi - vzdyt to byl takovy zapadonemecky wartburg dokud neprisli se svyma 80 a 100..... Dej jim taky trosku casu

xxl
9. dubna • 20:07

Bohuzial si myslim ze pozicia Skody nemcom velmi vyhovuje, neviem si predstavit ako by to ceske vedenie skody dokazala zmenit, ked nema vecsinu v spolocnosti  VW sa potrebuje niekde zbavovat vybehovych sucasti ktorych ma prebytok  Skody je mi naozaj luto, viem co je to spolupracovat = posluchat mencov.   

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HUF_tuner
9. dubna • 22:50

Takže němci vyrobili moc Haldexů, Climatroniců, Tiptroniců (5ti kvalt automat PSA ještě vůbec nemá  ), ESP, TDI-PD, 20V turbo 110,132kW nebo 2.8V6 30V? Nebuď směšný . Je jasné, že nám nepustí všechno, ale odbytiště výběhových součástek asi fakt nejsme. Naopak, nová platforma byla na Fabii použita dřív, než na Polu a Ibize - je objektivně zjištěno, že je solidní. Možná byla Fabia zkušební králík, ale do Tvé verze to stejně vůbec nezapadá .

HUFmajstr

P.S.: XXL, jsi opravdu tak velký?

Spirit
10. dubna • 9:51


Tvou naivitu omlouva jenom tve mladi a nezkusenost. Haldex je nejhorsi pohon 4x4 na trhu, co se tiptronicu tyka, to byla bomba před vice nez dvaceti roky – doporucuji historii Porsche, navíc to co dneska pod nazvem tiptronic VW prodava je slaby odvar puvodniho. Co je na climatronicu spickoveho, na to nenajdes odpoved. Ze Fabia dostala novou platformu jako první jenom dokazuje, ze je to pokusny kralik pro VW. Audi a VW se tlaci mezi nobl kary, Seat do sportaku (u BMW uz se klepou ) a skodovka dela popelku z toho, co na ni zbude – navíc notne predrazenou. Netvrdim, ze sem tam nepusti do skodovek i nove věci, ale to jsou jenom vyjimky, hlavni podíl ma vybehova technika. A pokud chci k tomu skvelemu podvozku tezke fabie aspon prumerny motor, prijde me tahle nakupni tasticka na pul milionu – ve srovnani s konkurenci je to vazne hodne.

HUF_tuner
10. dubna • 14:05

Ještě menší by to nešlo?

BTW, jsi typický případ chudého přechytřelého brouka pytlíka

Spirit
10. dubna • 16:22

Unikl jsi od tematu, ja myslel, ze nam vysvetlis uzasne vyhody haldexu, climatronicu a prevratnou novost tiptronicu - a ty jsi se zmohl jenom na stourani ve velikosti pisma.

BTW, proc se vsechno snazis merit penezi? Jak sam predvadis, movite statky od blbosti nechrani a slusne vychovani taky nenahradi. 

HUF_tuner
10. dubna • 17:18

Sorry, mně se s Tebou fakt bavit nechce. Pokud se to změní, tak budu reagovat. Snaž se pročítat tuto rubriku co nejčastěji, snad na něco narazíš.

Spirit
10. dubna • 19:02

Ono taky asi neni o cem. Slusnou diskusi k tematu ignorujes a v urazkach ja se nevyzivam. Pritom nektere tve nazory a rady by si vysvetleni zaslouzily. Presto ti preju hodne stesti.

 

Jirka
10. dubna • 14:52

Hufíku, ty jsi zas příklad Ferdy Mravence, kterej si vykutil fabku za cenu přes 600 tis. Gratuluju. Měl sis radši pořídit Civic Type-R

HUF_tuner
10. dubna • 15:22

Proč? Abys záviděl ještě víc?

Ale třeba nejsi závistlivý a myslíš na mé dobro .

Jirka
10. dubna • 16:09

Já nemusím, já Type-R mám.

HUF_tuner
10. dubna • 16:17

Já mám Lambo a taky M5, truhlíku .

Promiň, ale v záplavě těch lidí je někdy těžké uvěřit. Máš foto? To auto není špatné...

Jirka
10. dubna • 16:20

Nemusíš se omlouvat, až je naskenuju (digitální foták bohužel nemám), tak ti je kdyžtak odmailuju.

Je celkem sranda číst tyhle diskuze

xxl
10. dubna • 0:52

1. Haldex nevyvinul VW  2. Climatronic pouzival uz Golf III  5ti kvalt automat s priecne ulozenym motorom nema ani VW, co takto Multitronic  ESP patri Boschu a mam ho aj na C5, inak nic moc  Tie motory, ktore menujes uz nie su TOP, co takto FSI 1.4, 2.0 a 2.0 Turbo, TDI 3 valec ... Jedine s tou podlahovou plosinou suhlasim, ale hlinikova by bola lepsia  Problem je mozno v tom, ze VW ani ziadnu prevratnu technologiu nema

P.S.: Neber to moc osobne, musia byt aj velki

Diplomat
12. dubna • 22:17

Tyhle zakomplexovaný Slováci jsou nejlepší. Tak sto tisíc mladejch jich muselo emigrovat k nám do Česka, aby vůbec měli nějakou lidskou práci a mohli se pak rodičům na Oravě frajeřit, jak se jim dobře vede. Doma maj nezaměstnanost, že by ji mohli vystavovat, fakt dojemný platy v těch supertvrdejch slovenskejch korunách, ale hlavně že nám tady budou kritizovat škodovku, aby se jako neřeklo. My jsme šťastný alespoň za to "odkladiště pro VW", jak ty to říkáš. A vy byste za takovou fabriku lízali zemi.

palius
20. září • 14:35

myslim si ze sa tu bavime o automobiloch a nie o tom ako ktory stat na tom ekonomicky stoji.A trepes uplne hovadiny ked povies ze u vas nemate chudobne kraje s kadial ludia chodia pracovat inde.Ak sa chvalis tym ze mate skodovku,ktora je nemecka tak zapomen.

P.S. Netusis tak nahodou preco nerobi Skodovka Skodu Octavia RS 4x4 ?

HUF_tuner
14. dubna • 17:26

Na tom něco bude...

xxl
14. dubna • 18:11

Ja netvrdim, ze nie, ale mna to nezaujima. Ja som sa vzdy zaujimal len o seba a svoju rodinu, vsetky tieto narodnostne a politicke sracky ma nezaujimaju. Pre mna ma vyznam len osobne blaho a blaho mojej rodiny, socialne problemy ma nechavaju naprosto chladnym  Toto je zaroven moj posledny prispevok do tejto diskusie, tymto problemom naozaj nerozumiem a ani nechcem rozumiet.   

xxl
14. dubna • 12:47

... vauu... tak teraz prehovoril CESKY intelektual. Clovece si dobry, teba je v tejto diskusii skoda.

Jogurt
10. dubna • 21:57

OMYL! 5 kvalt automat v příčně uložené verzi VW má a dokonce ve verzi Tiptronic a to v modelu Sharan.

A pokud jde o blábol že VW (koncern) nemá "převratnou technologii"......no pokud to není ASF, TDI-PD, dnes už stařičký 3L motor TDI, například....

xxl...je mi tě docela líto...

HUF_tuner
10. dubna • 7:55

Unikl jsi od tématu. Já nepsal, kdo byl první. To tu přece neřeším. Máš problém pochopit, o čem se bavím? Já reagoval na Tvůj hloupý příspěvek ohledně výběhovosti věcí od VW příchozích. Reakce, jako máš Ty bych se mohl dopustit taky a byla by dlouhá na 100řádků . Proč ale, svěčilo by to jen o mé impertinenci.

BTW, ESP vyvynul Bosch? A co Conti-Teves?  Máš 10minut na to, aby ses opravil :o)))))

xxl
10. dubna • 8:46

HUF, to co menujes sa mozno v tomto okamziku zda ako pokrokova technologia, ale zabudas, ze Skoda ju bude pouzivat este niekolko rokov a vo VW uz to v novom modely neuvidis  1. Haldex, podla mna nie je ryba ani rak, buducnost ma len system ako pouziva napriklad AUDI, VW Passat s Torsenom. 2. Climatronik, to snat nemyslis vazne, klima, ktora nema zonovu regulaciu, to vo VW uz do novych modelov urcite nepojde. 3. 1.8 Turbo bude nahradene 2.0  FSI Turbo,2.8 30V ma nastupcu 3.0 24V a vsetky VW motory budu prerobene na FSI, co sa tyka Dieslu neviem, ale TDI su tu uz nejaky ten rok, mozno bude prekvapko ( common rail, 16V  ). Buducnost aut. prevodoviek je Multitronic. Ty sa na ten problem pozeras z tohto okamziku, ale VW planuje aspon 6 - 8 rokov dopredu. Musi zabezpecit, kde umiestni svoju produkciu potom, ked ju prestane montovat do svojich modelov. S tym ESP naozaj neviem, mozno si ma dostal 

P.S.: HUF nepovazuj kazdu moju kritiku na Skodu, ale skor na grupe VW ako utok na svoju osobu. Vazim si ludi, ktori so mnou nesuhlasia   

Hassan Abdurrachman
10. dubna • 7:49

Neodpovidas na otazku Obre - je neco z toho co HUF vyjmenovaval vybehova  vec co se cpe do skodovek????

Hassan Abdurrachman
8. dubna • 15:37

Ale ja si radeji koupil za ctyrista novou fabii nez stareho mercedesa - kdybych si "kupil" stareho mercedesa, bmw nebo AR tak by to nebylo auto pro "chudobne"?

xxl
8. dubna • 19:09

To je uz naozaj na polemiku. Ja by som urcite radsej isiel do toho ojazdeneho auta, lebo za 400 - 500 tisic sa uz da kupit naozaj dobre zanovne auto renomovaneho vyrobcu. Treba sa samozrejme zmierit s tym, ze to nebude MB  Myslim si, ze aj clovek, ktory nema peniaze na rozhadzovanie,moze mat vyhraneny vkus   

Hassan Abdurrachman
9. dubna • 11:53

Polemika nove/ojete auto smysl nedava - pokud tedy nekupujes predvadecku nebo auto po opravdu dobrym znamym (a i tam bych to nedoporucoval) Nastupuje spousta faktoru ale hlavni je to ze proste do auta nevidis a nevis - nevis jak ten clovek jezdil, co za zasahy s nim delal, ani servisni knizka neni 100% - vcera jsem potkal kamarada ktery se holedbal jak si udelal prave na fabce 30000 garancku sam a jede si nechat servisni knizku potvrdit do servisu ke znamemu. Takze myslim se ze takova diskuze smysl nedava.

Flipper
10. dubna • 9:38

To jsou mi věci :) neříkals celkem nedávno, že než nový auto je lepší AlfaRomeo tak za 100000 nebo pasát z r. 83 ?? :))

xxl
9. dubna • 13:55

Kde beriete tu istotu, ze nove auto bude dobre. Poznam vela ludi, ktory mali obrovske problemy s reklamaciami u predajcu a neuspeli, vratit nove vozidlo pre zavady je skoro nemozne pokial Vas nebavi roky sa sudit. Nakup auta je vzdy loteteria, ja som mal v zivote niekolko ojazdenych aut a bol som v podstate spokojny. App. teraz mam novu C5 a som skoro kazdy mesiac v servise.  

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HUF_tuner
9. dubna • 15:58

C5 nemá kromě HP pružení nic extra. Design je oničem, jízdní vlastnosti taktéž a navíc se evidentně kazí

Flipper
10. dubna • 9:03

jasně, všechny auta jsou sračky jenom hufova fábka ja zázrak :)

Huf_tuner
9. dubna • 15:59

Snad pan XXL neporovnávy tyhle 2 auta. C5 je o třídu níž a technologicky možná i o 2

xxl
9. dubna • 19:40

Ten desing exterieru by som si vedel predstavit tiez zaujimavejsi, spominate DS,CX, to bola nadhera  Interier sa ale podaril, vpredu je rozhodne viac miesta ako v Superbu a pocit exkluzivity je lepsi, vzadu sa nevozim, takze ma to nezaujima a moje deti a pes tam maju miesta dost. Technologia je urcite vyspelejsia ako Skoda, pruzenie Hydractive III, Black panel, Automaticke stierace / zavru sa okna /, Automaticke rozsvietenie svetiel, Zonova klima, Spetne zrkadlo sa sklopi pri cuvani, atd... ale to pre teba asi nic neznamena  Jedina vec, ktora ma na tom vsetkom stve je, ze ta elektronika si zije tak trochu vlastnym zivotom, zavazne zavady som nemal  C5 sa buhuzial nehodi na sportovu jazdu, a to ani ked sa prepne pruzenie na Sport  App. moje srdce aj tak patri Alfe Romeo   

ASIMOV
10. dubna • 13:42

Sportiva Evoluta! Až zbohatnu, zakonzervuju svoji AR 75 V6 pro vnuky a koupím si 156 GTA. Můj současný sen. Mimochodem fabie je docela povedený auto, ale tunění krasavci jsou k smíchu. Hlavně když točí to svoje MPIčko na křižovatce vedle mě a myslí si, jak se předvedou. Já toho ve zpětným zrcátku fakt moc neuvidím, takže to fakt nemá smysl.

Sedan
9. dubna • 15:07

No já mám Fabii a v servisu jsem byl jenom jednou, když mi vylomili zloději zámek ...

Záleží na konkrétním kusu.

xxl
7. dubna • 22:34

Stale nechapem preco fanaticki milovnici Skody nepochopia, ze Skodovka dostala v koncerne VW ulohu konkurovat Daewoo a Hyundai pripadne Kia, to citujem najvyzsich predstavitelov koncernu. Skoda je grupen VW a nie ceska firma, uz to konecne pochopte, ziadna narodna loajalita tam nie je. Skoda je Volkswagen pre chudobnych, necakajte od nej nic viac a nebudete sklamani. A este nieco ma napada, videli ste Skodu Tudor, podla mna je to zatial jedina podarena studia Skody od prichodu nemcov. Preco sa udajne nebude vyrabat, kto to vie  

HUF_tuner
8. dubna • 13:21

Necituješ, nedodržel jsi totiž platná pravidla (:""..) , a potom hlavně, kdo a kdy to řekl. Takové citace si nech do hospody

Já myslím, že Tě štve, že na slovensku žádný podobný podnik nemáte

Hassan Abdurrachman
8. dubna • 14:11

Musim povedat ze s Hufem docela suhlasim kdyz si tak xxlovy prispevky precitam vidim ze ma asi nejaky problem s nemeckem (ze by potomek Mnacka????)

xxl
8. dubna • 14:18

... no coment

Yaroukh
7. dubna • 15:00

No kdyz si uvedomime, ze i novinari u nas peji podobne znejici ody na KAZDE NOVE auto, uvidime to snad trochu objektivne ... Kazdopadne bych rekl, ze tam, kam Superb na trhu miri, mezera je, takze by se to nemelo nepovest.

HUF_tuner
7. dubna • 18:35

Bohužel s Tebou musím souhlasit. Novináři jsou u nás hodně nekritičtí. V německých časácích jde vidět, že se jejich redaktoři v nedostatcích testovaných vozů šťourají víc. U nás jakoby se báli, že pokud nějaké auto moc nepochválí, tak nedostanou na testování žádné další. Sám jsem s pár testovanými vozy jezdil a v lecčems bych si s některými našimi novináři dovolil nesouhlasit. Možná, že nemají čas. Možná, že jsou podplacení (nebo jinak hmotně motivovaní). Nikdo neví...

Petr
10. dubna • 22:58

tak nám to chlapsky řekni co tě stála recenze  "malý mystifikátor newtrabi 1,9TDI"

HUF_tuner
11. dubna • 8:02

A helemese! Zamindrákovanost některých vidláku s žiguly prosákla až sem .

Kuš, potvoro!

Petr
11. dubna • 8:52

Na vyhýbání se odpovědi jseš mistr světa, to se teda musí uznat. Asi to tedy úplně zadarmo nebylo, že ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HUF_tuner
11. dubna • 8:58

Neztrapňuj se. Ještě mi za ní nabízeli peňauze, jenže já odmítl.

Že Ti to stejně není hloupé. Mít Ladu a opruzovat v tématu, ve kterém se probírají auta .

Sedan
9. dubna • 15:00

Podplacení určitě nejsou, spíš jde o to, že na testování je pouze týden  

Za tu dobu těžko odhalíš, jaký to auto má muchy.

xxl
7. dubna • 10:53

Neviem, ale mam pocit, ze si pletiete konzervatizmus zo skostnatelostou a anachronizmom. Konzervatizmus v tom najlepsom zmysle slova pozadujem tak u Bentley, alebo Rolls - Royce. Dokonca som niekde cital, ze priemerny vek ludi, ktory si kupuju WV je vyzsi ako u MB, co keby sme tak pozreli na vek a prijem ludi, ktory si kupuju Skodu   Ten obrovsky priestor, ktory Skodovka deklaruje je len na zadnych sedadlach a preto ma vobec nezaujima / zatial osobneho sofera nemam a ani nechcem / , skuste sa zamysliet ako casto sedite vo svojom aute vzadu, dokonca aj ked niekoho veziem, tak sedi vecsinou ako spolujazdec vpredu. Superb moze zaujat len sudruhov v statnej sprave ako papalaske auto, ale aj tak si myslim, ze si z nasich dani kupia nieco lepsie  

HUF_tuner
7. dubna • 1:55

Na každém autě lze najít slabina a to jak objektivní, tak subjektivní. Podle mně je Superb podařený a právě kombinací odměřenosti (konzervatívní design), velikosti a kvality by byl u mně v dané kategorii (zejména s přihlédnutím k ceně) jasný vítěz. Škoda, že se nedělá s pohonem 4x4 a pak taky 1.9TDI by rovněž mohly mít manuální 6ti kvalt, jako má Passat s tímtéž motorem. TDI V6 bych bral spíše v provedení PD 132kW a to také nelze... Prostě jde vidět, že VW si pořád to nej nechává pro sebe a já to do značné míry i chápu. Uvidíme časem, třeba nám zase něco přihrají :o)

Superb jsem řídil 2x (Comfort 1.8T a Elegance 1.9TDI) a můžu tudíž o voze mluvit i z praktického hlediska. Rozhodně je to prostě dobrá kára.

HUFmajstr

Jogurt
8. dubna • 11:57

HUFe jen malá oprava, jinak souhlas....V6 TDI 132kW není PD. Liší se od verze 110 resp. 114 kW jen lehčími písty a softwarem ale je to identický motor s klasickým elektronicky řízeným vstřikovacím čerpadlem (tedy ani common rail ani PD)

Jinak se domnívám že do Superbu se jak torsen (4x4) tak poslední verze motorů dostanou zhruba za rok.

JirkaK
6. dubna • 21:42

Ta kulatá střecha u všech (nejen) německých aut je prostě strašná...

xxl
6. dubna • 10:36

Nemam nic proti Superbu, ale ten nudny nemecky desing sa moze pacit snat iba nemcom   Tak sa mi zda, ze vsetky  citovane casopisy boli nemecke, co takto aj iny nazor ako od nemcov  Alebo aj vasa redakcia sa stotoznuje s nazorom, ktory je v nasich zemepisnych sirkach taky oblubeny, ze co je nemecke je najlepsie   

Huf_tuner
8. dubna • 20:33

"ze co je nemecke je najlepsie"... Mnohdy ano...  Není to avšak pravidlo. Je to hodně zevšeobecňující pohled, ale na druhé straně v této rovině nazírání nemohu najít zemi, o které bych v globálu mohl říct, že je co do synonymity (sorry za novotvar  ) kvality a solidnosti lepší. Blíži se jim snad možná Švédsko, Finsko... Je to ale v o dost menším měřítku a tudíž nesrovnatelné.

Jak ale říkám, není to dobré zevšeobecňovat. Němci mají chyby jako všichni.

Ales
6. dubna • 14:18

superb se mi nelíbí, pokud jde o délku je to dobré, ale jinak ne..... a zpracování interiéru je stejné jako ve Fabii.... děs

Doporučujeme

Články odjinud