Co se stane, když zkřížíte Nissan NV200 a typické londýnské taxi?

wolff  |  06. 01. 2014 12:48

Tak tohle je prasárna

Odpovědět  |   | 
bukač  |  06. 01. 2014 13:30

přijde vetřelec

Odpovědět  |   | 

To je des a hrôza. Dúfam, že s tým Londýnom to je len novoročná novinárska kačica. Takáto východoázijska dizajnová hrôza pôsobí zvláštne aj v modernom New Yorku. A v Londýne by to bolo ako päsť na oko.
Zaujímalo by ma, ako to Nissan vyriešil s rejdom. Podľa zákona musia mať londýnske taxíky oveľa menší priemer otočenia auta ako je bežné - myslím, že to je medzi 7 a 7,5 metra. Bežné autá majú 9,5 metra a viac.

Odpovědět  |   | 
whitenight  |  06. 01. 2014 16:51

Hnus, až se tam zase podívám, tak tam bude jezdit tohle, no nic, uvidí se v reálu

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  06. 01. 2014 17:50

Bléééééééééééééééééé

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  06. 01. 2014 19:37

Hlavne at nv200 neboduje v praze.....do toho bych nevlez abi jako ridic ani pasazer...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 01. 2014 21:33

moc bych jse se s tím nevytahoval, je to hnusné, nevím proč si nedali ještě víc záležet, asi proto, aby nemuseli měnit víc dílů, NV200 vyhrála výběrko v NY, tak z ní chce Nissan udělat globální texi, ale mohli si dát více záležet na masce: http://www.klasyczny.com/london-taxi-spy-photo/... a modernější varianta http://europeanmotornews.com/2010/01/21/warsaw-welcome... ...

Odpovědět  |   | 
Rover623  |  07. 01. 2014 05:33

Problém je v tom, že z designérského hlediska je to auto takhle správně. Pokud se pořádně podíváte na současnou podobu londýnského taxíku, zjistíte, že tohle je tomu velmi podobné. Samozřejmě, dalo by se to udělat jinak, ale to už by vyžadovalo větší zásah do karoserie a to by výrobu toho auta prodražilo.

Chápu, že většině lidí tady a na východ od nás se to nelíbí, protože pro ty je vrcholem vkusu unylý design koncernu VW, ale nalijme si čistého vína. Auta která koncern VW prodává ve stejné podobě jako v Evropě, jsou v USA a asijských zemích spíše něčím na co se velmi dlouho práší. Prostě uniformita na věčné časy a nikdy jinak.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  07. 01. 2014 06:04

Já pro ten výtvor taky mám pochopení. Vadí mi na něm ale ta vězeňská mříž neelektrické verze, autor se asi učil ve Škodovce. Ta nemá s tradičními taxíky nic společného (viz. odkazy výše), je to jen rádoby retro, které celou masku blbě deformuje. Je to patrné už ze srovnání s elektrickou verzí. Chce to jemnější a modernější strukturu, tahle patří jen na Morgany. Celková koncepce jo. Odlišuje to taxíky od jiných dnešních aut, jako ty minulé od tehdejších.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A