Co se stane, když dáte dohromady Mercedes třídy G a Wartburg?

Uznáváme, že tohle není zrovna aktuální záležitost. Maďarští kolegové z Totalcar.hu psali o poněkud vylepšeném Wartburgu už začátkem letošního roku, ale po autosalonu v Paříži to přeci jen není s novinkami úplně slavné, tak proč si ten dnešní den něčím trochu nezpestřit.

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

Německý tým G-Wart 500 si postavil velice zajímavý speciál. Na podvozek z Mercedesu-Benz třídy G, jak napovídá název, posadil Nico Rissel karoserii Wartburgu 1.3 Tourist. Aby tenhle nový off-road pořádně jel, nastěhoval se pod kapotu ještě pětilitrový osmiválec, který vyprodukuje maximálně 250 koní. K tomu přidejme další nezbytné úpravy typu bezpečnostní klece, sportovních sedaček nebo nádrže o objemu 200 litrů, plus samozřejmě nespočet hodin v garáži, a výsledek je hotov.

Pokud si chcete prohlédnout terénní Wartburg v akci, je vám přiložené video plně k dispozici. Abyste nemuseli čekat, posuňte rovnou na čas 1:10.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: totalcar.hu 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků