Co se chystá na brněnský Autosalon 2005

V červnu příštího roku se na brněnském výstavišti uskuteční šestý ročník Mezinárodního veletrhu osobních automobilů Autosalon Brno 2005. Nadcházející ročník se opět koná pod záštitou Mezinárodní organizace výrobců automobilů O.I.C.A., která Autosalon Brno 2005 zařadila na svůj kalendář vybraných prestižních mezinárodních výstav.

V příštím roce uplyne 100 let od první takto specializované motoristické výstavy na území České republiky – konala se v roce 1905 v pražských Holešovicích. Před deseti lety přenesly české autosalony své expozice do Brna, kde prodělaly další rozvoj a Autosalon Brno s velkým „A“ se stává uznávaným mezinárodním veletrhem. Šestý Autosalon Brno bude příští rok největší přehlídkou osobních automobilů a doplňků v celém regionu střední a východní Evropy.

„Chceme navázat na úspěch Autosalonu Brno 2003, na který se přišlo podívat přes 123 tisíc lidí. Více než 82 % z nich bylo rozhodnuto přijet do Brna i v roce 2005 – už dnes tedy můžeme počítat se stovkou tisíc návštěvníků. Já však pevně věřím, že překonáme hranici 150 tisíc,“ říká Ing. Jiří Čikl, manažer veletrhu.

Návštěvnost Autosalonu Brno 2005 podpoří rozsáhlá osvětová kampaň, která bude motoristy informovat o výhodách koupě nového osobního automobilu a upozorňovat spotřebitele na rizika spojená s nákupem ojetých vozů. Velkým tahákem pro návštěvníky budou premiéry a novinky mezi kterými nebudou chybět nové malé vozy kolínské automobilky koncernu Toyota Peugeot Citroen Automobile.

Zahájení výroby v TPCA na jaře příštího roku znamená další zlom na českém automobilovém poli. Bude zajímavé sledovat, jak se tuzemští dodavatelé postaví k této velké příležitosti. Pro české i zahraniční firmy je Autosalon ideálním místem pro prezentaci výrobků a služeb obchodním partnerům z Německa, Rakouska, Maďarska, Slovenska a Polska. Autosalon je také nejbližším specializovaným automobilovým veletrhem pro obchodní zástupce ze zemí bývalého SSSR jako je Litva, Lotyšsko, Estonsko, Bělorusko a Ukrajina.

Vedle příležitostí k uzavření kontraktů a zviditelnění firmy zůstává Autosalon Brno důležitým místem setkání odborníků z automobilového průmyslu, kde firmy konfrontují poslední trendy a novinky s vlastní obchodní strategií. Společně se Sdružením automobilového průmyslu České republiky jako spolupořadatelem, Svazem dovozců automobilů a řadou profesních sdružení budou připraveny odborné doprovodné programy, které tradičně přispívají k nejvyšší kvalitě těchto setkání.

Vystavovatelé mají nově možnost prezentovat své aktivity v rámci speciální sekce webových stránek veletrhu. Ty budou spuštěny na adrese www.autosalon.cz a jejich cílem je stát se aktuálním informačním motoristickým portálem.

Hlavní oborové členění mezinárodního veletrhu Autosalon 2005:

  1. VOZIDLA
  2. TUNING A DOPLŇKY
  3. DÍLY
  4. OPRAVY VOZIDEL
  5. SLUŽBY V SILNIČNÍ DOPRAVĚ
  6. INSTITUCE A SPOLEČNOSTI
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků