Co nového u tří diamantů - část 2.

Včera jsme se zaměřili na Pajero Pinin Wagon a dnes si povíme o další novinky pro příští modelový rok.
Co nového u tří diamantů - část 2.

Pajero Pick-Up (nebo chcete-li Mitsubishi L200) patří v patnácti evropských zemích k nejoblíbenějším automobilů své třídy. Svým zákazníkům nabízí nyní lehký facelift. Úpravy dodaly automobilu ještě větší optickou robustnost. Největší podíl na tom má přepracovaná maska chladiče a design předního nárazníku. Dobrý prvkem, z estetického hlediska, jsou i přední čiré světlomety.

Pajero Pick-Up je dodáváno s jednoduchou kabinou, kabinou typu Club a dvojitou kabinou. Na trhu jsou dvě verze výbavy: GL a GLS. První je vybavena posilovačem řízení, imobilizérem, systémem rychlého žhavení, vyhříváním zadního okna a dalšími prvky, například airbagem řidiče. V provedení GLS najdeme nabíc i nová komfortní sedadla, ABS, airbag spolujezdce, kola z lehké slitiny, elektricky ovládaná zpětná zrcátka a dokonce i automatickou klimatizaci.

Pod kapotou Pick-Up najdeme upravenou verzi známého dva a půl litrového dieselu o výkonu 115 ks. Ve srovnání z předchozí modifikací stoupl výkon o 15 ks, tedy na již zmíněných 115 ks. Točivý moment vrcholí při 2 000 ot./min hodnotou 200 Nm. Mitsubishi tak vyslyšelo poměrně častou připomínku na nedostatečný výkon motoru při silniční jízdě.

Mitsubishi Pajero Pick-Up stojí na české trhu v základním provedení Kč 739 100,- vč. DPH. Cena bez DPH je Kč 605 800,-.

Nejlepší provedení s dvojitou kabinou ve výbavě GLS stojí Kč 1 032 500,- vč. DPH (Kč 846 300,-)

Klepněte pro větší obrázek

 






Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků