Co nabízí Škoda Fabia

50 komentářů

Radek Ondra
11. listopadu • 21:44

To me pripada uzasny jak lidi lpeji na vybave u zahrannych clunu jako je A trida. Jak je nekdo ochoten narvat vybavu za 200 000 Kc do mrdky za 250 000 Kc. To je jako kdybych koupi sustaky od vietnamcu a nasival si tam pruhy nebo treba vamberecke krajky. Porad to budou sustaky od Vietnamcu ktere jsou nouzove reseni pro vychazku se psem. Nejde tak ani o Skodovku, ale o tridu aut. Reknete mi jaky je to pocit dat dvou rocni cistej plat (prumer, asi mate vic a mit doma na dvore mrdku s rozvorem 2,5m rozchodem jak sousedovic terra a vahou 1t . To me pripada naprosto uzasny. Fakt se neda za 450 000 Kc koupit auto? Musi se kupovat auto ve tride ktera je vyvinuta pro manzelky na nakupy a na jizdu 7 km k holici?? 

Ted jsem se koukal na nejaky PR porad o Skodovce v TV a uplne nejvic se me libila charakteristika Skodovky - Skoda je tovarna, kde se auta vyrabeji s laskou.  To je fakt jedinny bezpecny argument. Na ten se neda nic rici a jine argumenty  nejsou... tedy kupte si vyrobky skody - jsou vyrabene s laskou.. ale reklamovat to nejde...

Eddie
28. října • 1:28

Teda ne , ze bych chtel zasahovat do vseobecneho nadavani, ale zajimalo by me, jestli ta xenonova svetla pujdou namontovat i dodatecne a pokud ano, jestli i do modelu Comfort.

Diky

 

AutoRevue.cz
28. října • 15:46

Obecně platí: Xenonova světla se dají dodatečně namontovat do většiny automobilů a i do těch, ve kterých nejsou vůbec v nabídce. I u nás existují firmy, které to dělají. Například firma Vaška Bervida

Jan Tichy
21. října • 20:09

Dobry vecer panove za dve hodiny nastupuju do prace do lakovny  ve Skoda Auto delam kontrolora laku.No nekolik postrehu k tem "debilum" nenadavejte si kazdej ma rad a libi se mu neco jineho.Ke Fabii jelikož v tom delam nekolik postrehu.Fabia je kvalitni a moderni auto cenove a vybavove bezkonkurencni az na ty servisy a jejich znalosti podle ohlasu znamych.Kvalita jakou je tento automobyl vyraben je az nechutně velka z vlastni zkusenosti.Prectavte si ze kvuli cerne tečce na bile barve o velikosti spendlikové hlavicky se musi cela karoserie strikat znova nebo jde na opravu na odstavne pracoviste.Na  montazi je to to same kvalita Skody a jejich aut je nejvedci ze celeho koncernu VW ,SEAT , AUDI, Skoda. Jinak da se se 1.4 MP jezdit okolo tech 6 i 5 litru prumer ale pri palubním počítači.Takže to schrnu je to kvalitni stredne velke a mozna i spolehlive auto ale ma k tomu vsechny predpoklady a to je vse akorat je to spise pro zeny velikostne.Hezky den Jan Tichy

Ps : delam ve skode 8 let  a je mi 24 .

Expert
22. října • 14:41

Jestli jsou Škodovky stejně kvalitní jako tvůj pravopis, tak to tedy opravdu nemají ve své třídě konkurenci!

Jan Tichy
27. října • 22:45

Net jede na Anglictine di do......

Expert
2. listopadu • 16:12

O.K. So write your comments in English and do not fuck us with your stupid Czech!

Milan Tych
21. října • 22:31

Se vším souhlasím s výjimkou cenové a výbavové bezkonkurenčnosti. fabia je výborné auto, špice ve své třídě za přemrštěnou cenu

Expert
8. října • 16:34

Ježišmarjá dejte už s tímhle předraženým nekvalitním hnusným křápem pokoj! To nemůžete psát o nějakých zajímavých autech? Škodovku si koupí jen úplnej debil a jen úplnýho debila baví číst stále dokola tyhle otřepané fráze...

...B
10. září • 19:24

:-OAsi nějakej poslaneckej vnouček

zorro
9. října • 8:05

čim pak jezdí naš "expert"?

Sedan
11. října • 21:37

Asi na kole

pepa zdepa
12. října • 16:17

Mám sedan 1.4  16V 55kW výbava Comfort cena cca 380 000,- a jsem spokojen. Myslím, že na našem trhu neexistuje auto, které nabízí tuto výbavu, podvozek a motor za stejnou cenu. A že je to příšera, to si nemyslím  ba právě naopak. Jo ještě jak píše náš chytrolín sedan nemá stejné zadní světla jako hatchback ale combi. To dokazuje, že ty auta pořádně ještě ani neviděl!!!

Milos
13. října • 18:53

A zapomel jsem - myslim, ze vsechny tri modely maji zadni svetla parakticky stejna, jestli se lisi, tak naprosto minimalne. Problemem sedanu je, ze jsou na nem pouzita svetla, ktera se na sedan vubec nehodi a jestli jsou z HB nebo kombi je preci uplne jedno. Kritizuji filosofii VW - usetrit na nakladech za kazdou cenu.

Milos
13. října • 15:59

Ty jsi taky kus vola. Za 380 tisic jsi mohl mit Nissan Almera se solidni vybavou. Mel bys o tridu lepsi auto, nesrovnatelne kvalitnejsi podvozek (vzadu multi-link, ve VW ani nevi, ze neco takoveho uz existuje), a vykonnejsi spickovy motor 1,5 16V 66kW, ktery je opravdouvou technologickou spickou, s 1,4 16V od VW nesnese srovnani. O prostoru uvnitr ci v kufru ani nemluvim. Ne, ty fakt nejsi normalni...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel Fru
10. listopadu • 9:56

líbí se mi diskutovat o autech.Co a proč je výhodné,ale nazývat se voly a debily to snad trochu prožíváte ne?Vždyť je to věc názoru.
My máme ve firmě také japonské vozy.Výbavou a motory se jim asi srředoevropská auta nevyrovnají,ale osobně bych si je z jiných důvodů nekoupil.Někomu se líbí evropa,někomu amerika.Ale to neznamená,že budu nazývat debily ty,kteří mají jiný vkus a názor.

pepa zdepa
17. října • 0:27

Nemyslim si, že hnissan je zrovna auto snů. Osobně mi japonské pekáče nic neříkají, ale když se ti líbí kup si co si Ti líbí.

KArlos
18. října • 14:20

No víš Pepo on má Miloš pravdu. Ta Fabie je opravdu děsná za ty peníze. Almera například je stonásobně lepší. Hlavně se tam vejdeš a jedeto 55kW u Fabie neni zrovna moc. Jo a u NISSANU je záruka tři roky - u Škodovky pouze jeden.Škoda by se měla nad sebou zamyslet. Ty ceny jsou hrozný.

pepa zdepa
19. října • 13:48

Kdyby neměli japonské auta záruku tři roky, v Evropě by si je koupila polovina lidí co dnes. Japonci budou hrát vždy jen druhé housle.

Radek
8. října • 19:41

Ve druhém čtvrtletí se prodalo 20 978 fábií různých verzí (nejvíc hatchbacků a nejmíň sedanů), Znamená to Experte, že je u nás 20 978 "úplnejch debilů"

Pavel Fru
10. listopadu • 9:35

Tak si dej pozor,aby tě ta příšera v noci nestrašila!

Jiří Hucl
15. října • 15:29

Debilů je víc než jen asi 21 000  ,ale nepoznají se podle vlastnictví FABIE. Mě osobně se to přibližovadlo nelíbí.

Milos
9. října • 8:50

Presne tak, kdyz pripocteme majitele Octavii, vsech Volkswagenu, Audi a Seatu, tak dostaneme docela presny podil debilu mezi majiteli automobilu.

Jenom me u Vas prekvapuje, ze jste si byl schopen dat tak slozitou konstrukci dohromady, zrejme jste mezi temi debily jeden z tech "chytrejsich".

Sedan
9. října • 11:59

By mě zajímalo, proč jsou podle vás všechny tyhle auta pro debily....

Milos
10. října • 17:12

Proc? To je prece jednoduche - jsou technicky zaostala a draha. Kdyz si nekdo koupi napr. Octavii 1,6 MPI 74kW v zakl cene asi 425 tis, tak to musi byt opravdovy idiot. Ziskal auto s minimalni vybavou, nebezpecnym podvozkem a zastaralym motorem. Fabie z toho vychazi take dosti spatne, zvaste ty, ktere maji motory 1,4 MPI 8V 44kW nebo 50 kW. To jsou nejedouci prevrtana embecka s rozvodem OHV a na trikrat ulozenym klikovym hridelem. Proste kousek technickeho muzea v garazi.

A takhle je to se vsemi auty z koncernu VW - samotny VW je to same co Skodovka, ale jeste drazsi. Takrka totozne je to se Seatem a majitele Audi, to jsou ti vubec nejvetsi debilove. Treba Audi A3 je Octavie v lepsi vybave, pritom o stovky tisic drazsi. To same je A4, A6 je drahy Passat. Prestiz znacky je pritom nulova, Audi byvaly proslula svou poruchovosti a zastaralosti, a s BMW ci Mercedesem samozrejme nesnese srovnani.

Staci?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Miroslav Obešlo
11. října • 9:02

No dobře, ale co si podle Vás koupit do 280, respektive 300 tisíc?

Milos
12. října • 8:41

Nevim co mate za predstavu o novem voze, ale za tuto cenu koupite nove akorat ty nejmensi modely, takze bych doporucil ojety vuz. 1-3 roky stary vuz, koupeny primo u autorizovaneho dealera, se servisni knizkou bude mit podle tridy najeto mezi 10-40 tis kilometry a jezdit s nim budete moci mnoho let a 100 000 km bez problemu. Jmenovite bych doporucil Nissany, japonska auta obecne a Fordy.

Oliver Cromwell
14. října • 10:43

Aha. Milošku, teď už je konečně jasné, kdo je tu debil.

Milos
15. října • 14:08

To jsem rad.

Sedan
8. října • 20:45

Mám Fabii Sedan 1,4 50 kW MPI Comfort + klima + zrcátka v elektrice + dálk. ovl. + alarm + metalíza + zámek na zpátečku bratru za 405 tisíc. Není to ani málo, ani moc. Protože to bylo auto na zakázku, nemohl jsem využít žádné akce. Jsem ale spokojen, jezdím úsporně (tj. pohodově), takže mi nevadí slabší motor. Spotřebu na nádrž mám okolo 6 litrů/100 km, takže žádný žrout, a to jezdím prakticky stále jen přes město.

Kdo chce ale jiné auto, tak ať si ho koupí. Každému co jeho jest

Jinak pro autora předchozího příspěvku: patřím mezi ty debily, co si koupil Fabii. Věřte mi ale, že mi to vůbec nevadí.

Oliver Cromwell
14. října • 10:22

To je příteli ovšem tristní. Když mi nabídli, že Fabia s motorem 1,4 (50kW) s ABS, klimatizací, centrálem, mlhovkami, volantem a rezervou přijde na 414.000,- Kč, odebral jsem se k bratrovražedné nekonkurenci a koupil za 419.000,- cenu VW Golf Edition 1,6 (77kW) s identickou výbavou. Kdybych byl býval koupil Fabii, skutečně bych si připadal jako idiot.

Škoda zneužívá u obou typových řad fenomén domácího vozu a chiméru levných náhradních dílů a předražuje své výrobky o 20-25%.

pepa zdepa
17. října • 0:21

Omyl s identickou výbavou !!  Například ty když budou nastupovat čtyři lidi, budeš po autě skákat jako opice a každému zvlášť otevírat, to já si odemknu všechny dveře a kufr nevyjímaje dálkově. Já si otevřu okna elektrikou, kdežto ty si u auta za 419,000,- otevřeš kličkou, no to je k smíchu nemyslíš?? Palubní počítač o tom si taky můžeš nechat jenom zdát !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Oliver Cromwell
17. října • 19:36

Pokud píšu s identickou výbavou, jde o identickou výbavu, tedy s centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním a bez elektrického ovládání oken. Fabia měla v nabídce navíc pouze mlhovky, Golf kola 16". Rozdíl je v tom, že prodejce Škody nesmí dát ani korunu slevu, což u VW neplatí.

 Dál no comment.

Pepa Zdepa
19. října • 13:37

Ty mě tady pěkně lakuješ! Sám moc dobře vím, jak si VW nechává všechno navíc zaplatit. V základu má pouze airbag řidiče, servo a ABS ostatní je všechno za příplatek včetně dalšího páru dveří, samozřejmě to neplatí u akčních modelů. Ten co máš zřejmě na mysli jsem okukoval na autosalóně v Brně a cena byla neúměrně vysoká k tomu co nabízel. Ještě k těm slevám, škodovka slevy dávat nemůže, ale dává. Já jsem měl například zdarma navíc rádio a construkt, chce to jen téma šikovně nadhodit a pak se zeptat. Nic necháme této diskuze, otevři si klíčkem svoje dveře, otevři kličkou okno, potom si vem kalkulačku a spočítej si průměrnou spotřebu. Jo a když budeš u toho počítání spočítej si jak "dobře " si koupil!

Martin Vaško
21. října • 21:17

Nevím co koupil Mr. Cromwell. Já jsem do firmy pořizoval v posledním měsíci 3 nové vozy a na požadavek: kufr 300l, ABS, klima, centrální zamykání, rádio a motor 70kW jsem posuzoval nabídky Fabií a Golfů. Octavie z cenových důvodů nepřicházely v úvahu.

Nakonec jsem rozhodl o nákupu 2 Golfů(77kW) a jedné Fabie Combi(50kW). Cena identická, Fabia má navíc mlhovky (jeden Golf je nemá, druhý ano) a dálkové ovládání centrálního zamykání. Faktury mám samozřejmě k dispozici, lze dokladovat. Všechny vozy mají ABS, centrální zamykání, klimatizaci a 2 airbagy. Pokud by Fabia měla motor 74 kW, byla by o 70 000Kč dražší než Golf (písemné nabídky mám rovněž k dispozici).

Dosavadní zkušenosti: Spotřeba identická (těsně nad 7 litrů), dynamika - propastný rozdíl ve prospěch Golfu, dojem z jízdy - Golf solidní auto, Fabia- hezké, ale jen autíčko.

Na základě těchto zkušeností tvrdím, že Fabia je dobré auto, špička ve své kategorii, ale vzhledem k situaci na trhu a své užitné hodnotě je o 100 tisíc Kč předražená. Až budu ve firmě dělat další obměnu dožívajících Felicií, nahradí je vozy VW Golf.

 

Petr Broža
22. října • 22:48

Jezdil jsem v Golfu, Octavii i Fabii a nejlepší dojem na mne udělal Golf. Ovšem, cose podvozku týče, vyhrála Fabia; opravdu perfektně drží stopu, GOlf i Octavia jsou v zatáčkách méně jisté. Lépe ale jezdí rychle po rovince (dálnice), to sebou tak nehážou při přejetí nerovnosti. Fabia má dost tvrdý podvozek. Co má ale Fabia hodně dobré, jsou sedadla. Tvrdé, skvělé boční vedení, v zatáčce sedím jako přibitý. Ale to všechno je věc názoru.

cobalt
9. října • 12:52

ta si ale doopravdy debil...

Sedan
11. října • 21:36

Ha! Inteligent....

Sám určitě jezdíš trabíkem a závidíš těm, co mají lepší auto

Petrys
9. října • 0:26

To jste teda moc dobre nekoupil. To, ze vam nevadi, ze jste debil je jen dukaz, ze opravdu jste debil...

Dali
2. listopadu • 15:23

Myslim, ze lide na urovni se nemusi nazyvat nazvy, kterych jsem taky cetl jiz nekolik.............

Typicky kdo komu cim nadava, tak to na nej docela dobre sedi. DZ

PS. Mame doma Fabcu Kombik 1.9TDi Elegance a je to SQELE auto........... Hezke, prakticke, usporne, svizne, stabilni. A muzu rict, ze se mi zpocatku kombik nelibil, tak dneska bych kupoval Fabcu.

PPS: co se tyka jizdnich vlastnosti, tak si troufam tvrdit, ze aspon motor 1.9TDi je jeden z nejlepsich motoru, co se da dnes sehnat. Napr. Mitsubishi turbo-diesel zabira az od 2500 otacek, coz vzhledem k maximalnim 4500 je docela spatne. Fabca solidne zatahuje od 1700-1800 a drzi az do 4000, kde zacina vadnout......... Clovek by do 4000 prisahal, ze jede v benzinaku...........

Sedan
9. října • 11:58

Naopak - jsem moc spokojený. Co byste mi doporučil vy za tyhle prachy?

Sedan
8. října • 12:28

Co mám dělat, když mi Fabia Sedan vzadu puká? Ozývají se nepříjmené zvuku při přejetí nerovnosti či prudkém zatáčení??? Nevíte?

Arthur
8. října • 17:08

Já bych věděl, vyměň to za hatchback...  Zbavíš se pukání a budeš mít i hezčí auto.

Sedan
8. října • 17:45

Tos mi ale poradil!

Sedan je 100krát hezčí než hečbek  

Milos
9. října • 8:46

Kluci, nehadejte se, vsechny Fabie jsou stejne hnusny.

Jaromír Kubík
12. října • 20:35


  • Sedan
    9. října • 11:57

    Fabie jsou naopak hezký auta, jedny z nejhezčích!!!

    Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
    aneta
    22. října • 8:11

     puká a bude pukat ,no jo ,teď už nezbývá nic jiného než ji chválit ,pro vlastní sebeuspokojení

    Milos
    10. října • 17:15

    To je vec vkusu, o tom se neda diskutovat. Ale sedan je mimoradne nepovedeny - stejna zadni svetla jako u HB a navic vysoka hrana nad nimi, to byly designove trendy zacatku devadesatych let a uz tehda byly obecne spatne prijimany.

    Pavel Fru
    10. listopadu • 9:33

    čau,
    Líbí se mě,když má auto stejné značky má v různých provedeních jiný
    design.Už třeba jen jiná koncová světla.Když vyšla fabia hatchback
    tak jsem doufal,že sedan a combi budou jiné.Takže když vyšel sedan a combi bylo to ohromné překvapení jak vypadaly.

    čus Pavel

    Doporučujeme

    Články odjinud