Autu samozřejmě nechybí polepy v barvách týmu a s názvy sponzorů, všimnout si můžete i antén v přední části a hlavně střechy. Zdroj: Škoda Auto

Autu samozřejmě nechybí polepy v barvách týmu a s názvy sponzorů, všimnout si můžete i antén v přední části a hlavně střechy. | Zdroj: Škoda Auto

Na ní je umístěn speciální nosič, který unese až osmy bicyklů. Zdroj: Škoda Auto

Na ní je umístěn speciální nosič, který unese až osmy bicyklů. | Zdroj: Škoda Auto

Vnitřek je pak pro sportovní ředitele týmu vlastně pojízdnou trenérskou lavicí, na níž provází sportovkyně po celý závod. Zdroj: Škoda Auto

Vnitřek je pak pro sportovní ředitele týmu vlastně pojízdnou trenérskou lavicí, na níž provází sportovkyně po celý závod. | Zdroj: Škoda Auto

Vůz řídí sportovní ředitel číslo 2, sedadlo spolujezdce patří sportovnímu řediteli číslo 1. „Jednička“ sleduje průběh závodu na tabletu s aplikací VeloViewer, díky níž má přehled o dění na trati, počasí se mu zobrazuje na mobilním telefonu. Díky satelitní anténě na střeše má také na displeji infozábavního systému k dispozici přímý přenos závodu. Zdroj: Škoda Auto

Vůz řídí sportovní ředitel číslo 2, sedadlo spolujezdce patří sportovnímu řediteli číslo 1. „Jednička“ sleduje průběh závodu na tabletu s aplikací VeloViewer, díky níž má přehled o dění na trati, počasí se mu zobrazuje na mobilním telefonu. Díky satelitní anténě na střeše má také na displeji infozábavního systému k dispozici přímý přenos závodu. | Zdroj: Škoda Auto

Na zadních sedadlech jezdí mechanik, který zde má dle ředitele týmu Canyon//SRAM Ronnyho Laukeho na rozdíl od konkurentů dostatek místa. Na jeho pracovišti se nachází několik náhradních kol, nářadí a další nezbytná výbava. Zdroj: Škoda Auto

Na zadních sedadlech jezdí mechanik, který zde má dle ředitele týmu Canyon//SRAM Ronnyho Laukeho na rozdíl od konkurentů dostatek místa. Na jeho pracovišti se nachází několik náhradních kol, nářadí a další nezbytná výbava. | Zdroj: Škoda Auto

Během průměrného dne stráví doprovod v autě sedm až osm hodin, proto je podle Laukeho důležité, aby byl prostorný a pohodlný. Zdroj: Škoda Auto

Během průměrného dne stráví doprovod v autě sedm až osm hodin, proto je podle Laukeho důležité, aby byl prostorný a pohodlný. | Zdroj: Škoda Auto

Se Superbem má stáj najezděno přes 40.000 kilometrů, může ho tedy hodnotit jako velmi spolehlivý. Zdroj: Škoda Auto

Se Superbem má stáj najezděno přes 40.000 kilometrů, může ho tedy hodnotit jako velmi spolehlivý. | Zdroj: Škoda Auto

Dle ředitele se také velmi hodí maticové LED světlomety, deštník ve dveřích i systém Front Assist, který využívají při jízdě v kolonách. Kladně hodnotí i kultivovaný a zároveň výkonný hybridní pohon. Zdroj: Škoda Auto

Dle ředitele se také velmi hodí maticové LED světlomety, deštník ve dveřích i systém Front Assist, který využívají při jízdě v kolonách. Kladně hodnotí i kultivovaný a zároveň výkonný hybridní pohon. | Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

Na ní je umístěn speciální nosič, který unese až osmy bicyklů. Zdroj: Škoda Auto
Vnitřek je pak pro sportovní ředitele týmu vlastně pojízdnou trenérskou lavicí, na níž provází sportovkyně po celý závod. Zdroj: Škoda Auto
Vůz řídí sportovní ředitel číslo 2, sedadlo spolujezdce patří sportovnímu řediteli číslo 1. „Jednička“ sleduje průběh závodu na tabletu s aplikací VeloViewer, díky níž má přehled o dění na trati, počasí se mu zobrazuje na mobilním telefonu. Díky satelitní anténě na střeše má také na displeji infozábavního systému k dispozici přímý přenos závodu. Zdroj: Škoda Auto
Na zadních sedadlech jezdí mechanik, který zde má dle ředitele týmu Canyon//SRAM Ronnyho Laukeho na rozdíl od konkurentů dostatek místa. Na jeho pracovišti se nachází několik náhradních kol, nářadí a další nezbytná výbava. Zdroj: Škoda Auto
11
Fotogalerie

Co musí zvládnout doprovodný vůz profi cyklistek? Nahlédněte do speciálně upraveného Superbu

Škoda Auto tradičně podporuje různé sporty, včetně cyklistiky. Pro vrcholné závody týmy využívají pojízdnou základnu na bázi plug-in hybridního kombi

Týma Canyon//SRAM se účastní cyklistické ženské světové tour, jedním z jeho týmových vozidel je Škoda Superb Combi iV, do jehož útrob se nyní můžeme podívat. Ale než vstoupíme dovnitř, zastavme se chvilku u vnějšku – autu samozřejmě nechybí polepy v barvách týmu a s názvy sponzorů, všimnout si můžete i antén v přední části a hlavně střechy. Na ní je umístěn speciální nosič, který unese až osmy bicyklů.

Vnitřek je pak pro sportovní ředitele týmu vlastně pojízdnou trenérskou lavicí, na níž provází sportovkyně po celý závod. Vůz řídí sportovní ředitel číslo 2, sedadlo spolujezdce patří sportovnímu řediteli číslo 1. „Jednička“ sleduje průběh závodu na tabletu s aplikací VeloViewer, díky níž má přehled o dění na trati, počasí se mu zobrazuje na mobilním telefonu. Díky satelitní anténě na střeše má také na displeji infozábavního systému k dispozici přímý přenos závodu. Informace od ředitelství závodu přijímají ředitelé přes jednu vysílačku, druhou pak mohou komunikovat se závodnicemi.

Na zadních sedadlech jezdí mechanik, který zde má dle ředitele týmu Canyon//SRAM Ronnyho Laukeho na rozdíl od konkurentů dostatek místa. Na jeho pracovišti se nachází několik náhradních kol, nářadí a další nezbytná výbava. Ze zadních sedaček může pohodlně dosáhnout do kufru, kde se nachází další náhradní díly a nářadí, batohy s „mokrou výbavou“ pro případ deště nebo chladicí box, do nějž se vejde až 55 cyklo lahví na nápoje, takzvaných bidonů.

Během průměrného dne stráví doprovod v autě sedm až osm hodin, proto je podle Laukeho důležité, aby byl prostorný a pohodlný. Se Superbem má stáj najezděno přes 40.000 kilometrů, může ho tedy hodnotit jako velmi spolehlivý. Dle ředitele se také velmi hodí maticové LED světlomety, deštník ve dveřích i systém Front Assist, který využívají při jízdě v kolonách. Kladně hodnotí i kultivovaný a zároveň výkonný hybridní pohon.

Škoda Superb

Škoda Superb je vlajkovou lodí značky Škoda. Na prodloužené koncernové platformě nabízí bezkonkurečně nejlepší prostor pro nohy ve střední třídě a boduje i systémem Twindoor.

Facelift 2019 • Hybridní plug-in • První jízda Superb Scout • Ceník a výbava • Test Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE

Doporučujeme

Články odjinud