Škoda Auto tradičně podporuje různé sporty, včetně cyklistiky. Pro vrcholné závody týmy využívají pojízdnou základnu na bázi plug-in hybridního kombi
Týma Canyon//SRAM se účastní cyklistické ženské světové tour, jedním z jeho týmových vozidel je Škoda Superb Combi iV, do jehož útrob se nyní můžeme podívat. Ale než vstoupíme dovnitř, zastavme se chvilku u vnějšku – autu samozřejmě nechybí polepy v barvách týmu a s názvy sponzorů, všimnout si můžete i antén v přední části a hlavně střechy. Na ní je umístěn speciální nosič, který unese až osmy bicyklů.
Vnitřek je pak pro sportovní ředitele týmu vlastně pojízdnou trenérskou lavicí, na níž provází sportovkyně po celý závod. Vůz řídí sportovní ředitel číslo 2, sedadlo spolujezdce patří sportovnímu řediteli číslo 1. „Jednička“ sleduje průběh závodu na tabletu s aplikací VeloViewer, díky níž má přehled o dění na trati, počasí se mu zobrazuje na mobilním telefonu. Díky satelitní anténě na střeše má také na displeji infozábavního systému k dispozici přímý přenos závodu. Informace od ředitelství závodu přijímají ředitelé přes jednu vysílačku, druhou pak mohou komunikovat se závodnicemi.
Na zadních sedadlech jezdí mechanik, který zde má dle ředitele týmu Canyon//SRAM Ronnyho Laukeho na rozdíl od konkurentů dostatek místa. Na jeho pracovišti se nachází několik náhradních kol, nářadí a další nezbytná výbava. Ze zadních sedaček může pohodlně dosáhnout do kufru, kde se nachází další náhradní díly a nářadí, batohy s „mokrou výbavou“ pro případ deště nebo chladicí box, do nějž se vejde až 55 cyklo lahví na nápoje, takzvaných bidonů.
Během průměrného dne stráví doprovod v autě sedm až osm hodin, proto je podle Laukeho důležité, aby byl prostorný a pohodlný. Se Superbem má stáj najezděno přes 40.000 kilometrů, může ho tedy hodnotit jako velmi spolehlivý. Dle ředitele se také velmi hodí maticové LED světlomety, deštník ve dveřích i systém Front Assist, který využívají při jízdě v kolonách. Kladně hodnotí i kultivovaný a zároveň výkonný hybridní pohon.