Co když v konfigurátoru zaškrtnete vše? Cena může být i čtyřnásobná!

14 komentářů

Krabat
1. srpna • 11:04

To zase někdo objevil Ameriku. :-) Já mám proto, v určitém ohledu, rád konfigurátory japonských aut. Každý recenzent nadává na omezené možnosti volby a jak je nutné s lepším motorem koupit i kůži, velká kola apod. Ale nikdy už nedodají, že japonské automobilky v žádném případě neznásobí cenu auta, když si člověk vybere maximální možnou výbavou. Schválně jsem se teď podíval na Mazdu 6 v totálním základu za 670K a naprostým maximem za 1040K. Rozdíl zhruba 55% a to jsem musel zkombinovat základ v benzínu a vrchol v naftě. Kdybych dal i vrcholovou verzi do benzínu, rozdíl v ceně je jen 40%. Základ znovu 670K a proti tomu max. v benzínu za 938K. Podle mě je to sympatická cenová politika.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 20:04

já zase ne, japonský auta se dělají na sklad, kdežto evropský jdou do výroby co ty natukáš.

Joe Doe
1. srpna • 12:36

Mazda 6 zacina na 578 tisic (sedan), tvoja cena je za kombik.Ale suhlas, japonske automobilky nepredavaju holobyty, takze ich zakladna verzia sa spravidla rovna strednej urovni vybavy konkurencie.Ked som sa este hraval s konfiguratormi, tak napr. plne nalozena Mazda bola vzdy lacnejsia ako porovnatelna plne nalozena Skodovka (napr. Yetti drahsi ako CX-7).

tom
1. srpna • 16:00

Ale to je přece jasne, pokud mam tri stupně výbavy s minimální personifikaci, pak jsou náklady na logistiku a další zlomkem nakladu u plne personifikovanych nabídek. Naštěstí si každý muze vybrat, minule si tu nekdo stěžoval, ze si nemuze navolit, jestli chce na stredovem tunelu otvor pro nápoje nebo ne. To je druhy extrem.

Krabat
1. srpna • 12:53

Tak do hloubky jsem to nezkoumal. Myslel jsem, že sedan stojí stejně jako kombík. Ale máš pravdu, že jsem měl v konfigurátoru Mazdy kombíka. Každopádně, já se svého času taky hrával s konfigurátory a přijde mi, že německé automobilky to už přehání. Beru, že člověk má dojem velké svobody, jenže já se v tom v poslední době vyloženě ztrácím. Nedávno jsem se díval na nové Audi A6 a nejsem schopen se v tom vyznat. Chci třeba nějaký konkrétní prvek výbavy a konfigurátor mě nutí ke koupi dalších pěti věcí. A když je odsouhlasím, tak jeden z těch nuceně vložených prvků mě donutí, abych zase jiný prvek z výbavy odstranil. Je to fakt něco příšerného, blbě se v tom orientuje a nakonec jsem už ani nevěděl, co mi z původně zamýšlené konfigurace zůstalo. Všechno je v nějakých pitomých paketech, které musím rozkliknout, abych vůbec zjistil, co mi nabízí. Opravdu se mi to nelíbí, podle mě je to jen matení zákazníka. O ceně ani nebudu mluvit. Tu, tyhle údajně "výhodné" pakety, vyšroubují opravdu na násobek původní ceny. 3-[Asi je to něco za něco. Japonci moc možností nenabízí, ale jsou levní a čitelní. Němci nabízí víc variant, ale vyznat se v tom chce trpělivost, čas a otevřenou peněženku. Není možné koupit jen to, co bych chtěl, to už dávno neplatí.

Marek71
2. srpna • 21:58

Ano, sedan i kombi stojí stejně, akorát že kombi se nedá koupit ve výbavě Emotion. Proto je základ kombi o tolik dražší než základ sedan.

Lilian
1. srpna • 9:13

Diky za tento nesmirne objevny clanek o vecech,ktere dosud nikdo ani netusil.Super prace!

Noclaf
1. srpna • 8:54

A co okurky, rostou?

Joe Doe
1. srpna • 8:19

K Dacii:"Má však plastové nárazníky"No shit, Sherlock! A ake narazniky by mala mat?

kari
1. srpna • 12:12

Možná by jsi to nemusel vytrhávat z kontextu "Má však nelakované plastové nárazníky" ;-)

Joe Doe
1. srpna • 12:33

Opravili to. Ked som pisal komentar, tak tam bolo napisane presne to, co som dal do uvodzoviek - preto tie uvodzovky.Asi je pod uroven autora podakovat v diskusii.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 19:59

nevěříme ti, i kdyby to tam nebylo, tak je to všem jasný.

Martin
1. srpna • 8:12

Objev dne: "V případě velkého množství výbavy narůstá cena."
Tleskánky!

petr r. (petrumr)
1. srpna • 21:03

ted jo, ale když já jsem kupoval auto tak byla akce výkup starého a když sis navolil něco, tak dostals za ten výkup více. Stručně řečeno prostřední vybava byla levnější jak základ, protože s výbavou rostla odměna za starý auto a to je jedno za kolik tos prodal. Tak když kupuješ něco, tak se čte vše.:-))

Doporučujeme

Články odjinud