Co když v konfigurátoru zaškrtnete vše? Cena může být i čtyřnásobná!

Martin  |  01. 08. 2018 08:12

Objev dne: "V případě velkého množství výbavy narůstá cena."
Tleskánky!

Odpovědět  |   | 

ted jo, ale když já jsem kupoval auto tak byla akce výkup starého a když sis navolil něco, tak dostals za ten výkup více. Stručně řečeno prostřední vybava byla levnější jak základ, protože s výbavou rostla odměna za starý auto a to je jedno za kolik tos prodal. Tak když kupuješ něco, tak se čte vše.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 08:19

K Dacii:

"Má však plastové nárazníky"

No shit, Sherlock! A ake narazniky by mala mat?

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 08. 2018 12:12

Možná by jsi to nemusel vytrhávat z kontextu "Má však nelakované plastové nárazníky"

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 12:33

Opravili to. Ked som pisal komentar, tak tam bolo napisane presne to, co som dal do uvodzoviek - preto tie uvodzovky.

Asi je pod uroven autora podakovat v diskusii.

Odpovědět  |   | 

nevěříme ti, i kdyby to tam nebylo, tak je to všem jasný.

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  01. 08. 2018 08:54

A co okurky, rostou?

Odpovědět  |   | 
Lilian  |  01. 08. 2018 09:13

Diky za tento nesmirne objevny clanek o vecech,ktere dosud nikdo ani netusil.Super prace!

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  01. 08. 2018 11:04

To zase někdo objevil Ameriku. Já mám proto, v určitém ohledu, rád konfigurátory japonských aut. Každý recenzent nadává na omezené možnosti volby a jak je nutné s lepším motorem koupit i kůži, velká kola apod. Ale nikdy už nedodají, že japonské automobilky v žádném případě neznásobí cenu auta, když si člověk vybere maximální možnou výbavou.

Schválně jsem se teď podíval na Mazdu 6 v totálním základu za 670K a naprostým maximem za 1040K. Rozdíl zhruba 55% a to jsem musel zkombinovat základ v benzínu a vrchol v naftě. Kdybych dal i vrcholovou verzi do benzínu, rozdíl v ceně je jen 40%. Základ znovu 670K a proti tomu max. v benzínu za 938K. Podle mě je to sympatická cenová politika.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 12:36

Mazda 6 zacina na 578 tisic (sedan), tvoja cena je za kombik.

Ale suhlas, japonske automobilky nepredavaju holobyty, takze ich zakladna verzia sa spravidla rovna strednej urovni vybavy konkurencie.

Ked som sa este hraval s konfiguratormi, tak napr. plne nalozena Mazda bola vzdy lacnejsia ako porovnatelna plne nalozena Skodovka (napr. Yetti drahsi ako CX-7).

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  01. 08. 2018 12:53

Tak do hloubky jsem to nezkoumal. Myslel jsem, že sedan stojí stejně jako kombík. Ale máš pravdu, že jsem měl v konfigurátoru Mazdy kombíka.

Každopádně, já se svého času taky hrával s konfigurátory a přijde mi, že německé automobilky to už přehání. Beru, že člověk má dojem velké svobody, jenže já se v tom v poslední době vyloženě ztrácím. Nedávno jsem se díval na nové Audi A6 a nejsem schopen se v tom vyznat. Chci třeba nějaký konkrétní prvek výbavy a konfigurátor mě nutí ke koupi dalších pěti věcí. A když je odsouhlasím, tak jeden z těch nuceně vložených prvků mě donutí, abych zase jiný prvek z výbavy odstranil. Je to fakt něco příšerného, blbě se v tom orientuje a nakonec jsem už ani nevěděl, co mi z původně zamýšlené konfigurace zůstalo. Všechno je v nějakých pitomých paketech, které musím rozkliknout, abych vůbec zjistil, co mi nabízí. Opravdu se mi to nelíbí, podle mě je to jen matení zákazníka. O ceně ani nebudu mluvit. Tu, tyhle údajně "výhodné" pakety, vyšroubují opravdu na násobek původní ceny.

Asi je to něco za něco. Japonci moc možností nenabízí, ale jsou levní a čitelní. Němci nabízí víc variant, ale vyznat se v tom chce trpělivost, čas a otevřenou peněženku. Není možné koupit jen to, co bych chtěl, to už dávno neplatí.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 08. 2018 21:58

Ano, sedan i kombi stojí stejně, akorát že kombi se nedá koupit ve výbavě Emotion. Proto je základ kombi o tolik dražší než základ sedan.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 08. 2018 16:00

Ale to je přece jasne, pokud mam tri stupně výbavy s minimální personifikaci, pak jsou náklady na logistiku a další zlomkem nakladu u plne personifikovanych nabídek. Naštěstí si každý muze vybrat, minule si tu nekdo stěžoval, ze si nemuze navolit, jestli chce na stredovem tunelu otvor pro nápoje nebo ne. To je druhy extrem.

Odpovědět  |   | 

já zase ne, japonský auta se dělají na sklad, kdežto evropský jdou do výroby co ty natukáš.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A