Co když v konfigurátoru zaškrtnete vše? Cena může být i čtyřnásobná!

Martin  |  01. 08. 2018 08:12

Objev dne: "V případě velkého množství výbavy narůstá cena."
Tleskánky!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 21:03

ted jo, ale když já jsem kupoval auto tak byla akce výkup starého a když sis navolil něco, tak dostals za ten výkup více. Stručně řečeno prostřední vybava byla levnější jak základ, protože s výbavou rostla odměna za starý auto a to je jedno za kolik tos prodal. Tak když kupuješ něco, tak se čte vše.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 08:19

K Dacii:

"Má však plastové nárazníky"

No shit, Sherlock! A ake narazniky by mala mat?

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 08. 2018 12:12

Možná by jsi to nemusel vytrhávat z kontextu "Má však nelakované plastové nárazníky"

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 12:33

Opravili to. Ked som pisal komentar, tak tam bolo napisane presne to, co som dal do uvodzoviek - preto tie uvodzovky.

Asi je pod uroven autora podakovat v diskusii.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 19:59

nevěříme ti, i kdyby to tam nebylo, tak je to všem jasný.

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  01. 08. 2018 08:54

A co okurky, rostou?

Odpovědět  |   | 
Lilian  |  01. 08. 2018 09:13

Diky za tento nesmirne objevny clanek o vecech,ktere dosud nikdo ani netusil.Super prace!

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  01. 08. 2018 11:04

To zase někdo objevil Ameriku. Já mám proto, v určitém ohledu, rád konfigurátory japonských aut. Každý recenzent nadává na omezené možnosti volby a jak je nutné s lepším motorem koupit i kůži, velká kola apod. Ale nikdy už nedodají, že japonské automobilky v žádném případě neznásobí cenu auta, když si člověk vybere maximální možnou výbavou.

Schválně jsem se teď podíval na Mazdu 6 v totálním základu za 670K a naprostým maximem za 1040K. Rozdíl zhruba 55% a to jsem musel zkombinovat základ v benzínu a vrchol v naftě. Kdybych dal i vrcholovou verzi do benzínu, rozdíl v ceně je jen 40%. Základ znovu 670K a proti tomu max. v benzínu za 938K. Podle mě je to sympatická cenová politika.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 12:36

Mazda 6 zacina na 578 tisic (sedan), tvoja cena je za kombik.

Ale suhlas, japonske automobilky nepredavaju holobyty, takze ich zakladna verzia sa spravidla rovna strednej urovni vybavy konkurencie.

Ked som sa este hraval s konfiguratormi, tak napr. plne nalozena Mazda bola vzdy lacnejsia ako porovnatelna plne nalozena Skodovka (napr. Yetti drahsi ako CX-7).

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  01. 08. 2018 12:53

Tak do hloubky jsem to nezkoumal. Myslel jsem, že sedan stojí stejně jako kombík. Ale máš pravdu, že jsem měl v konfigurátoru Mazdy kombíka.

Každopádně, já se svého času taky hrával s konfigurátory a přijde mi, že německé automobilky to už přehání. Beru, že člověk má dojem velké svobody, jenže já se v tom v poslední době vyloženě ztrácím. Nedávno jsem se díval na nové Audi A6 a nejsem schopen se v tom vyznat. Chci třeba nějaký konkrétní prvek výbavy a konfigurátor mě nutí ke koupi dalších pěti věcí. A když je odsouhlasím, tak jeden z těch nuceně vložených prvků mě donutí, abych zase jiný prvek z výbavy odstranil. Je to fakt něco příšerného, blbě se v tom orientuje a nakonec jsem už ani nevěděl, co mi z původně zamýšlené konfigurace zůstalo. Všechno je v nějakých pitomých paketech, které musím rozkliknout, abych vůbec zjistil, co mi nabízí. Opravdu se mi to nelíbí, podle mě je to jen matení zákazníka. O ceně ani nebudu mluvit. Tu, tyhle údajně "výhodné" pakety, vyšroubují opravdu na násobek původní ceny.

Asi je to něco za něco. Japonci moc možností nenabízí, ale jsou levní a čitelní. Němci nabízí víc variant, ale vyznat se v tom chce trpělivost, čas a otevřenou peněženku. Není možné koupit jen to, co bych chtěl, to už dávno neplatí.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 08. 2018 21:58

Ano, sedan i kombi stojí stejně, akorát že kombi se nedá koupit ve výbavě Emotion. Proto je základ kombi o tolik dražší než základ sedan.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 08. 2018 16:00

Ale to je přece jasne, pokud mam tri stupně výbavy s minimální personifikaci, pak jsou náklady na logistiku a další zlomkem nakladu u plne personifikovanych nabídek. Naštěstí si každý muze vybrat, minule si tu nekdo stěžoval, ze si nemuze navolit, jestli chce na stredovem tunelu otvor pro nápoje nebo ne. To je druhy extrem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 20:04

já zase ne, japonský auta se dělají na sklad, kdežto evropský jdou do výroby co ty natukáš.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 191 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A