Co když v konfigurátoru zaškrtnete vše? Cena může být i čtyřnásobná!

Martin  |  01. 08. 2018 08:12

Objev dne: "V případě velkého množství výbavy narůstá cena."
Tleskánky!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 21:03

ted jo, ale když já jsem kupoval auto tak byla akce výkup starého a když sis navolil něco, tak dostals za ten výkup více. Stručně řečeno prostřední vybava byla levnější jak základ, protože s výbavou rostla odměna za starý auto a to je jedno za kolik tos prodal. Tak když kupuješ něco, tak se čte vše.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 08:19

K Dacii:

"Má však plastové nárazníky"

No shit, Sherlock! A ake narazniky by mala mat?

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 08. 2018 12:12

Možná by jsi to nemusel vytrhávat z kontextu "Má však nelakované plastové nárazníky"

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 12:33

Opravili to. Ked som pisal komentar, tak tam bolo napisane presne to, co som dal do uvodzoviek - preto tie uvodzovky.

Asi je pod uroven autora podakovat v diskusii.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 19:59

nevěříme ti, i kdyby to tam nebylo, tak je to všem jasný.

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  01. 08. 2018 08:54

A co okurky, rostou?

Odpovědět  |   | 
Lilian  |  01. 08. 2018 09:13

Diky za tento nesmirne objevny clanek o vecech,ktere dosud nikdo ani netusil.Super prace!

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  01. 08. 2018 11:04

To zase někdo objevil Ameriku. Já mám proto, v určitém ohledu, rád konfigurátory japonských aut. Každý recenzent nadává na omezené možnosti volby a jak je nutné s lepším motorem koupit i kůži, velká kola apod. Ale nikdy už nedodají, že japonské automobilky v žádném případě neznásobí cenu auta, když si člověk vybere maximální možnou výbavou.

Schválně jsem se teď podíval na Mazdu 6 v totálním základu za 670K a naprostým maximem za 1040K. Rozdíl zhruba 55% a to jsem musel zkombinovat základ v benzínu a vrchol v naftě. Kdybych dal i vrcholovou verzi do benzínu, rozdíl v ceně je jen 40%. Základ znovu 670K a proti tomu max. v benzínu za 938K. Podle mě je to sympatická cenová politika.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 08. 2018 12:36

Mazda 6 zacina na 578 tisic (sedan), tvoja cena je za kombik.

Ale suhlas, japonske automobilky nepredavaju holobyty, takze ich zakladna verzia sa spravidla rovna strednej urovni vybavy konkurencie.

Ked som sa este hraval s konfiguratormi, tak napr. plne nalozena Mazda bola vzdy lacnejsia ako porovnatelna plne nalozena Skodovka (napr. Yetti drahsi ako CX-7).

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  01. 08. 2018 12:53

Tak do hloubky jsem to nezkoumal. Myslel jsem, že sedan stojí stejně jako kombík. Ale máš pravdu, že jsem měl v konfigurátoru Mazdy kombíka.

Každopádně, já se svého času taky hrával s konfigurátory a přijde mi, že německé automobilky to už přehání. Beru, že člověk má dojem velké svobody, jenže já se v tom v poslední době vyloženě ztrácím. Nedávno jsem se díval na nové Audi A6 a nejsem schopen se v tom vyznat. Chci třeba nějaký konkrétní prvek výbavy a konfigurátor mě nutí ke koupi dalších pěti věcí. A když je odsouhlasím, tak jeden z těch nuceně vložených prvků mě donutí, abych zase jiný prvek z výbavy odstranil. Je to fakt něco příšerného, blbě se v tom orientuje a nakonec jsem už ani nevěděl, co mi z původně zamýšlené konfigurace zůstalo. Všechno je v nějakých pitomých paketech, které musím rozkliknout, abych vůbec zjistil, co mi nabízí. Opravdu se mi to nelíbí, podle mě je to jen matení zákazníka. O ceně ani nebudu mluvit. Tu, tyhle údajně "výhodné" pakety, vyšroubují opravdu na násobek původní ceny.

Asi je to něco za něco. Japonci moc možností nenabízí, ale jsou levní a čitelní. Němci nabízí víc variant, ale vyznat se v tom chce trpělivost, čas a otevřenou peněženku. Není možné koupit jen to, co bych chtěl, to už dávno neplatí.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 08. 2018 21:58

Ano, sedan i kombi stojí stejně, akorát že kombi se nedá koupit ve výbavě Emotion. Proto je základ kombi o tolik dražší než základ sedan.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 08. 2018 16:00

Ale to je přece jasne, pokud mam tri stupně výbavy s minimální personifikaci, pak jsou náklady na logistiku a další zlomkem nakladu u plne personifikovanych nabídek. Naštěstí si každý muze vybrat, minule si tu nekdo stěžoval, ze si nemuze navolit, jestli chce na stredovem tunelu otvor pro nápoje nebo ne. To je druhy extrem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 08. 2018 20:04

já zase ne, japonský auta se dělají na sklad, kdežto evropský jdou do výroby co ty natukáš.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A