Co je nového u Defenderu? Testování na Nürburgringu a výroba na Slovensku

Vypadá to, že už si můžete pomalu chystat samolepky „got mud?“. Nový Defender se intenzivně připravuje na svůj podzimní debut.

Land Rover Defender byl vždy off-road jako řemen. Vždy to tak bylo a vždy to tak bude. Jeho přítomnost na okruhu Nürburgring tak nedává moc smysl. V rámci vyladění jízdních vlastností to ale zase tak špatný nápad není. I když je vidět, jak se Defender po okruhu mlátí jako nudle v bandasce.

Nový Defender se s tím nepáře. Testuje se v těch nejnáročnějších podmínkách

Nový Defender se s tím nepáře. Testuje se v těch nejnáročnějších podmínkách

Po uvedení na trh si budete moci vybrat ze dvou verzí. 90 bude označení pro dvoudveřovou karoserii a 110 pro čtyřdveřovou. Mluví se ale i o pick-upu. Zatím nevíme, jak bude vypadat, na testovacích mulách můžeme zatím pouze trénovat představivost. Land Rover ale prohlásil, že bude ctít „krabicovou“ tradici výchozího modelu.

Pod kapotou se podle všeho bude nacházet dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec. Postupem času by se měl přidat i hybrid. Jak nový Defender vypadá, se dozvíme již na podzim, kdy by se měl představit na frankfurtském autosalonu. První kousky by pak k zákazníkům měly dorazit na začátku roku 2020.

V Polsku vám od podlahy postaví klasický Defender. Stačí k tomu 1,5 milionu korun

V Polsku vám od podlahy postaví klasický Defender. Stačí k tomu 1,5 milionu korun

Nový Defender se bude vyrábět ve slovenské Nitře, to už se nějakou dobu ví. Mělo by odsud vyjíždět 100.000 kusů ročně, avšak plán je později navýšit kapacitu na 150.000. Off-road se zde bude vyrábět proto, aby se v anglické továrně uvolnilo místo pro další chystané modely.

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků