Co chystá Škoda pro příští rok? Máme se nač těšit!

20 komentářů

Mic
16. září • 21:39

Do dnešního provozu začíná být výkon motoru dost přeceňovaná položka, na cukání v kolonách by se mi snad líbil hybrid. Ale, že Citigo dostalo nový infotainment a obecně má Škoda hodně pokrokovou konektivitu, o tom se články nepíší...přitom tak zajímavé téma. Ovšem průměrný uživatel smartphonu využije tak procento jeho potenciálu...a s tejné je to s autama..ale objem motorů hodnotí každý :)

Kott02
10. září • 17:16

Co chystá škoda pro příští rok? Udělat že svých zákazníků blbce? Ale kdeže.. to už dělá několik let a furt jim to žerou. Čím menší objem a méně válců tím více škoda ale zaplacneme to nějakým faceliftem. Stydím se za to, co se z původně české značky stalo.

Kuk Vykuk
7. září • 0:20

Já se strašně těším na nové sračkomety!

John Doe
6. září • 9:44

Ano, zase su buduce modely Skodovky lepsie ako sucasne modely konkurencie.

pcwifi
6. září • 5:58

Yeti kombi by neuskodil, jeho aktualnim modelum proste chybi velky kufrmotor 1.0 TSI o výkonu 85 kW - bude krasne sledovat jak se napije az se takove auto nalozi, treba na dovolenou, nebo jen ze v nem pojedou 3 lidi apod., pak bude kazdy jen spílat na sebe i Skodovku :-))

MOJE JMÉNO
8. září • 15:00

A zase další blábolista co všechno ví a nikdy to neřídil... Nějaké argumenty by nebyly ? B-]

CerVus
5. září • 20:30

No vzhledem k tomu, že Škoda za posledních 10 let s ničím zajímavým nepřišla, tak dost pochybuji, že by se to příští rok změnilo.

Antiautomat
5. září • 18:37

Yetimu by som doprial trochu individuality, presne ako tej prvej generacii. S odstupom casu mozem povedat, ze ten dizajn mal nieco do seba. Rapid...je vobec treba toto drzat v portfoliu? Nebolo by lepsie radsej, na ukor tohto modelu, usetrit a nasadit cenu fabie tak, ze by, najma s novym jednolitrom, zvalcovala triedu? Pripadne uviest oktavku a hned na start po fejslifte v startovnej edicii a vyhadzat do toho jednadvojky TSi aj s prevodovkami. Ludia by doslova vyrabovali showroomy....

MOJE JMÉNO
8. září • 14:58

Rapid význam má, ale nikoliv ve verzi lifback. Je to jen levnější konkurence pro Octu v ošklivějším kabátě s horším obývákem. Avšak, na druhou stranu krásně zapadá do hyerarchie firemních "flotil". Nejvyšší manager Superb, Kodiaq, vysoký manažer Octavia, střední manažer, či prodejce Rapid a na poštu je Fabia či Citigo

666
6. září • 20:56

Když tomu nerozumíš tak se neztrapňuj :)

puk123
6. září • 8:26

Odpověď možná dává věta z článku: "Počítá se také s crossoverem velikosti Fabie."Zdá se, že se portfilio vybarvuje tak, že bude liniie čistě silniční a vedle ní "crossover linie".
V té první základní model, střední a nejvyšší. První v řadě je dnes Cigo, ale možná přímý nástupce ani nebude, takže nějaká Felicia, Rapid či bůhvíco. Určitě poměrně levný 4dv hatchback, možná i 3dv a nějaká prodloužená verze. Za ní bude asi stále Oktávka liftback a kombík a nakonec Sup.
V crossover linii teda bude na počátku model velikosti Fabie a bude se jmenovat bůhví Yaq, následně Yeťáq a nakonec současná novinka Medveščaq.

Antiautomat
5. září • 20:17

...au, izeee pardon...nemam diplom z PowerPointu ani z Excelu, takze marketing a fajnens vie najlepsie ako a co...ze...:-)

maxwel
5. září • 16:31

Vyrobí pojízdný ho*no a lidi se pro něho utlučou B-]

Ludek_II
5. září • 15:00

Prý vyjede nová Škoda Vlkodlak.

hihihi
7. září • 20:31

Zkráceně by to mohla být Škoda Vlq. Taková zkratka by českým řidičům připomínala vlka a přitom by to VLQ bylo možné interpretovat jako nějakou anglickou zkratku, např Very Loud Quiet. :-))

Sarcasticus
8. září • 9:28

Vlq by šlo vyložit i jako Very low quality? ;-)

puk123
5. září • 16:23

Vlkodlaq.

qwertz
5. září • 13:19

To zas bude v álejích nablito.:-D

jn
6. září • 10:29

Máme se na co těšit = facelift Citigo a Rapida.
Já se strašně těším!

Doporučujeme

Články odjinud