Co bude s Ducati? Nakonec se Volkswagen dal slyšet, že na prodej není

I kvůli emisnímu skandálu Dieselgate se osud italské motocyklové značky každou chvíli mění.

Prodej značky Ducati, která pod Audi a tedy koncern Volkswagen patří od roku 2012, se zdál být rozhodnutý. Němci od dubna značku nabízeli zájemcům, kterých se přihlásilo několik, včetně italské rodiny Benetton. Padaly nabídky kolem 1,3 až 1,5 miliardy eur.

Jenže teď od záměru Volkswagen couvá. Více než polovina dvacetičleného představenstva koncernu rozhodla, že Ducati nakonec není na prodej. Dřívější záměr přitom byl součástí strategie po kauze Dieselgate. Tehdy Němci chtěli zredukovat portfolio značek a investovat do elektromobility.

Seat Leon Cup Racer vs Ducati MotoGP. Který z nich je těžší sestrojit?

Seat Leon Cup Racer vs Ducati MotoGP. Který z nich je těžší sestrojit?

"Každý, kdo čte naše výsledky za 1. pololetí by měl vědět: Nepotřebujeme peníze a naše dceřiné společnosti nejsou k dispozici za výhodné částky," sdělil agentuře Reuters mluvčí Volkswagenu. Za první půl rok letošního roku stoupl Volkswagenu provozní zisk o 19 % na 8,9 miliard eur.

Ve fotogalerii si prohlédněte současnou vlajkovou loď Ducati, model 1299 Superleggera:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků