Clio Renaultsport F1: kapesní specialita

27 komentářů

Pepek ! Tuono 1000R
29. ledna • 9:28

:-D Hlavně aby to jezdilo a nebylo to stejný jako Laguna nebo Kangoo, což jsou Renaulty se kterejma mám svoje zkušenosti... Renault mi do baráku nesmí...

Vana666
27. ledna • 14:01

Jsem si jistý, že dvěstěkoňové auto které točí omezovač už při 215km/h (tj.výkonová špice bude ještě níže) by mě za chvíli znechutilo. Snad ani nemůže být nic horšího na autě, než když mu v polovině sil dojdou kvalty.

Saman
27. ledna • 14:27

to auto neni delany na dalnice a velke richlosti, zadny z Clii na ty richlosti neni delane, i V6 koncilo pred 250km/h , sou to auta pro zabavu s excelentnim podvozkem a tedy urcena na okresky a ne na nudny dalnice ;-)

Vana666
27. ledna • 14:38

Saman: pokud to je na okresky tak může mít omezovač při 90km/h ;-)

Saman
27. ledna • 15:14

no je videt ze si jeste zadny podobny auto neridil a tak nevis ocem to je mit lehke auto, kratke prevody a super podvozek :-P

Vana666
27. ledna • 16:35

Saman: to je fakt, žádné takové auto jsem neměl, i když v půjčeném CLK a STI jsem po okresce jel. Nechápu k čemu to Clio je, 200PS v lehkém autě je na okresce tak trochu úlet - mluvím o normálním provozu, ne o uzavřených RZ na které patří zase jiné auta. A na dálnici ten motor s krátkým kvaltem utočíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
27. ledna • 17:30

:-D , to auto je pro lidi co si chtej obcas uzit a maj na normalni jezdeni jine auto, k cemu je lidem Ultima GTR, kdys na dalnici smis jet jen 130km/h ;-) , k cemu je nekomu soukromej triskac, kdys ikdyby kazdej den lital prvni tridou kolem sveta, tak se mu ten triskac nezaplati ani za 10 zivotu ;-) , proste je to auto pro lidi co nechtej mit obicejne Clio, ale chtej neco extra ju :-D , mimoto tuhle vetu asi nechapu "200PS v lehkém autě je na okresce tak trochu úlet - mluvím o normálním provozu" , a v cem by to jako melo bejt ?, v aute co vazi 3 tuny a v zatackach by setrvacnosti vylitlo :-O

Vana666
27. ledna • 17:50

Saman: nejde o to že se auto nevyplatí, jde o to že ho nemůžeš využít. K čemu ti jsou dynamické parametry skoro jak u závodního auta, když jsi odsouzený je používat v normálním provozu. V provozu kde jsou další auta, chodci a cyklisti, zvířata, traktory, čoudící avie, omezené rychlosti, obce, semafory atd.Když pojedeš na kole po lese, můžeš jet skoro jak tě napadne, ani ta rychlost není omezena. Když pojedeš motorovým člunem po moři, můžeš skoro jak tě napadne, rychlost taky není omezena. Najdeš tisíc dalších atrakcí, kde se můžeš vyžít naplno.
S autem jsi omezený prakticky všude.

Saman
27. ledna • 19:15

Vana666 > zajed si nekdy do Alp , nejlepe Svicarskych a poznas co to znamena , krasne klikate silnicky, bez "zvirat" , ciklistu, traktoru a kouricich Avii , nebo radary policistu :-D , tohle auto je o pozitku z rizeni a ne otom ject 200kou po rovince, to totis zvladne i 25 let stara granada za 10 tisic B-]mimoto v zatackach kde s beznym autem jedes 50kou a us zacina klouzat, tak tam s timhle dravcem muzes jet pres 80 a furt bude drzet :-D , otom to je, ze muzes jet podle predpisu, ale porad nakrev a budes cejtit skrs volant silnici a ne jen posilovac ;-)

Vana666
27. ledna • 19:27

Saman, Loo: já vám rozumím, taky vím co je radost z ostřejšího svezení. Ovšem výkonovou rezervu na předjíždění (v rámci povolených rychlostí které +- nějak dodržujeme) má dnes kdejaké auto.
A do alp jezdím na lyže, takže raději velkým pohodlným autem do kterého se vejde spousta věcí. Zatím mě nenapadlo jet do Švýcarska malým autem a jen proto, abych se tam mohl protáhnout štorcem po serpentináchNikomu nevnucuji své názory, ale přesto si myslím, že ostré nasazení s autem je v dnešním provozu už mimo mísu.

Smx
27. ledna • 20:06

Asi jsi nepochopil, k čemu je primárně to auto určeno.. Já jsem zase nepochopil tvé srovnání - Clio vs. CLK? Ale no tak.. A to STi - už jsi v tom jel 200 km/h a více? Asi ne, jinak by jsi věděl, že to už není požitek, ale strašné utrpení.. Stejně tak jako to Clio, to na tohle není prostě stavěné.. Na "prasení" po dálnici jsou prostě úplně jiná auta. Tak si to přeber..

Vana666
28. ledna • 3:40

Smx: přiznávám, opravdu jsem nepochopil k čemu to auto je. A nechápu ani to STI. Kdo chce ať si takové auta klidně koupí. Ovšem jejich v jednom směru vylepšné jízdní vlastnosti jsou vykoupené mnoha negativy (tvrdost apod.) a přitom využití těchto vlastností v běžném provozu je značně problematické.

Ondra
28. ledna • 8:22

Vana666: Muzu se zeptat co mas za auto? Urcite Octavii TDI co:) Saman: S tebou plne souhlasim. Mam MIINI Coopera a kdyz mam chut tak se snim jedu jen tak projet na moji oblibenou okresku a na vsechny omezeni zapomenu. Auto pro radost jako treba Clio Sport je pro auto pro radost i kazdodeni jezdeni. Jsou to idealni auta na ceske silnice. Na co Ferrari ne Lambo kdyz ho na okresce nadrbe M. EVO.

Vana666
28. ledna • 9:31

Ondra: aut mám několik ale u všech hledám užitnou hodnotu a používám je výhradně proto aby (nejen) mě dopravily včetně mých hraček z místa a do místa b. A to často i hodně svižně. Nějaký ten milion km jsem už taky najel, ale snad nikdy jsem s autem nejezdil jen kvůli jízdě samotné, kromě nějakého blbnutí na zasněženém parkovišti a proto bych si auto jen pro takový účel nekoupil. To radši třeba s krosovou motorkou zajedu někam do pustiny kde mě nikdo neomezuje a můžu opravdu jet maximum jen podle svých schopností. Nebo se dá závoďit na motokárách, je x dalších možností nebo sportů, kde se můžeš vyžít naplno. Na silnici to prostě nejde. Možná proto moje averze k těmhle specialitám.

Vůbec nechápu jak můžeš na okresce "zapomenout na všechna omezení" ? To držíš plný bez ohledu jestli jede někdo proti, jestli není v zatáčce cyklista, jestli nejsou za bukem schovaní policajti?
Mám pár kamarádů co to taky zkoušeli a ty auta zase velmi rychle prodali

Saman
28. ledna • 11:43

Znam spoustu mist kde je pololena 90ka, respektive je to mimo obec a nenni tam omezeni, a pritom se tam neda v beznem aute ject vic nes 40-50km/h, a kdys mam moznost se project v nejakem takovemhle aute ( spousta kamosu ma Clia Williams, 205GTI, Clia 172 ) , tak jedu rovnou tam a vim ze najednou muzu ject i 70-80km/h, pac to auto to zvlada, a pritom neporusuju zadnej zakon, porad jedu podle predpisu :-D , proste na klikatejch serpentynach kde rovinka je maximalne 150 metru a previsini na 3km trase je cca 600 metru a ja si je muzu plne vychutnat za volantem sportovniho auta, tak toho vyuziju, asi jako nekdo kdo zbyra treba znamky a je projen vrcholem blaha kdys koupi nejakou vzacnou znamku, tak prome je vrchol blaha tech 3000 metru za volantem toho vijimecneho auta ;-)

Vana666
28. ledna • 11:57

Saman, Ondra a spol.: říkám jen svůj názor na věc, vaše názory vám nevyvracím. Já bych z takového auta nadšený nebyl a proto si hledám vyžití jinde, ale nemusíme to dál řešit. Když máte možnosti kde tu techniku rozumně využít a jste s tím spokojeni, tak prosím.

Ondra
28. ledna • 13:26

To je jasny kazdej ma svoje pozadavky a naroky. Ted jsem treba maximalne spokojenej s Cooprem a az mi bude 40 tak si koupim treba velkej pohodlnej sedan nebo SUV. Myslim ze auta jako Clio sport, 207 GT nebo Cooper S jsou auta pro mlade lidi ktery maji radi sportovni zazitek a nemaji zrovna 4mil. na Lambo ne podobne supersporty.

Ondra
28. ledna • 10:29

Kdyz se jedu projet tak nikoho neomezuju ani nehrozuju. S tou motorkou mas pravdu taky jsem mel Yamahu YZ125. To je jeste lepsi vyblbnuti. Jenze v mem veku nepotrebuju velke usedle prakticke auto za kterym se nikdo neotoci. A kdyz mas opravdu povedene auto ktere je sportovne zamerene tak te ta jizda zacne bavit a uz nejezdis znudene jen z bodu A do bodu B ale cestou z prace nebo nakupu to vezmes obklikou a trochu si zblbnes a kdyz jedes rychle na mistech ktera znas tak se nemusis bat ani policistu protoze meri porad na stejnych mistech.

Vana666
28. ledna • 11:35

Ondra: kdyby byly cesty prázdné, mohl by ses bavit prakticky s každým autem. Každé auto má samozřejmě své limity jinde, ale při jejich dosažení se jízda stane zábavnou vždy a z tohohle pohledu je skoro fuk, jestli jedeš tím Cliem nebo třeba trabantem. Podmínkou zábavnosti nejsou podle mě absolutní schopnosti techniky (perfektní držení stopy, úžasné zrychlení a brzdy) ale spíše možnost jejich mezního využití. (samozřejmě alespoň nějaký standart v chování nutný je)Vem si třeba jízdu na sněhu bez hrotů - sebelepší auto má na něm dynamické schopnosti a přesnost stopy hluboho pod úrovní na suchu jedoucího "usedlého praktického auta". Znamená to, že jízda na sněhu není zábavná?

Saman
28. ledna • 11:48

rozdil mezi autama jako je Clio Sport a bezny auto na dalnice jako je treba M5, je v tom ze Clio Sport ma podvozek naddimenzovanej a motor mu nestiha ikdys ma 200 koni a ta M5 mam zas naddimenzovanej motor a nestiha podvozek, takze je u Clia Sport mensi sance ze to auto rezstrelis, proste to auto tolik nejede a podvozek to stiha, kdesto u te M5 jedes sice 250 v hodine, ale sance na rozstreleni je velmi vysoka ;-) , to Clio je proste stavene pro zabavu za volantem a ne na usinani na dalnici pri 250km/h ;-) , a nikdo taky nepocita ze si to Clio koupi nejakej manazer proto aby denne stravi na dalnici 3 hodiny, ale nekdo kdo us nechce mit jen nudnej sedan stredni tridy, nechce na dalnici, ale taky neco pro zabavu, aby konecne cejtil co to je povrch silnice na okreskach :-D

Ghostyx
28. ledna • 20:35

Naprostej souhlas Saman ve vsem o cem pises... B-]

Loo
27. ledna • 19:05

Pochop.. tu nejde o maximalku a o zavodnie ale o tu silu.. o tu dynamiku, vykonovu rezervu, ked mozes bezpecne a rychlo predbiehat ci ides z kopca alebo dokopca, tvrdy podvozok co drzi ako na kolajach, vsetko citis.. ostre brzdy.. parada.. viem co hovorim.. mal som stareho megana 108kw..

Radek Ondrášík
27. ledna • 15:49

o cem to je? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
27. ledna • 15:51

to nebyla reakce natebe :-D , ale na Vana666, sak i radici strom prispefku to potvrzuje

Radek Ondrášík
27. ledna • 14:56

A co okruh? Tam 250 maji co delat i DTM svým výkonem :)

chr
27. ledna • 11:42

skoda ze zrusili clio v6 (respektive mu neudelali nastupce) :(

Ghostyx
28. ledna • 20:42

To je skoda, ale vez, ze se chysta znovuzrozeni znacky R Alpine a co o tom vim, tak ta myslim jiz svym prvnim modelem dostatecne nahradi tento skvost jakym Clio V6 bezesporu bylo... Ten model by mel vychazet bud z podvozkove platformy stavajiciho Clia nebo budouci Laguny, ktera bude na podzim a mel by mit famozni motor 3,5 V6 od sesterskeho Nissanu. Takze se myslim mame na co tesit... ;-)

Doporučujeme

Články odjinud