Clio Renault Sport: továreň na zážitky (test)

93 komentářů

david
18. června • 22:35

Ahoj renault clio sport je lepsi nez fabie a octavie mame clioa 3 a neda se stim nic srovnavat dokonaly interier motor bez chyb a korat v tom jednom je uz ram ale jinak v poho skodovaci

deadly-m4x
12. dubna • 12:08

Tohle auto bude nářez, fabii by asi natrhl prdel, ale na octavii RS by asi nemel...

Renault vs Skodas
15. května • 15:04

Ak chcete porovnavat Octaviu RS, prosim s Megane RS. Ak chcete porovnavat Clio RS, prosim s Fobiou XX. Logicke jak svina, ale niektorym ludom to proste nejde...
Autozurnal 5/2007, citujem zaver (inak velmi pekna porovnavacka):
"Resumé
Dá sa povedať, že po príliš veľkých
očakávaniach bol pre nás Civic Type
R skôr sklamaním. Možno to bolo
preto, že po ultra športovom klasickom
Civicu sme v prípade verzie Type
R čakali niečo radikálne ostrejšie...
Tak či onak, nazvať ho zlým autom by
bolo obrovským nedorozumením.
Skvelo vyzerá, veľmi dobre jazdí, jednoducho
je to správne nervózna
športová Honda, s ktorou treba v každej
zákrute bojovať ako kedysi s Integrou
Type R a preto sa za jej volantom
nemožno cítiť obyčajne. Na dokonalý
pocit z jazdy v Cliu Sport to
však tentoraz nestačilo..."

Petr
7. dubna • 13:27

Skvely test - vyborne napsany, je mi 20 let a opravdu nevidim problem v tom, ze je psany ve slovenstine. I kdyz mi necini problem anglictina atd..ale vzdy ji mi milejsi cist cesky nebo slovensky, nez v jakkemkoliv jinem jazyce. Nahore kdosi psal, ze mladi lide neumi slovensky, tak bych mu doporucil zajit na vysokou skolu. Alspon na te nasi je tak 15% slovaku, nektera skripta jsou ve slovenstine a doposud jsem se nesetkal s nekym, kdo by si stezoval, ze tomu nerozumi. Ale mluvim sam za sebe, jsem z takove mezinarodni rodiny..slozene z cechu, slovakum rusu a nemcu :)) tak mozna proto v tom nevidim problem. Jinak k autu, z testu to vypada, ze jezdi vyborne:) Bohuzel, Renault u nas ma takovu zvlastni povest nespolehliveho vozu, ale nemam osobni zkusenost. Svara je automechanik a kdyz obcas hodime rec, tak mi nikdy nepotvrdil, ze by snad Renaulty byly nejak nespolehlive, na druhou stranu - mnoho lidi tvrdi, ze Renault si zije svym vlastnim zivotem.

Antiautomat
4. dubna • 19:32

Ked ma predbehne, napali ma :-D
Inak celkom ujde, moze to byt celkom zabavne vozitko

RRR
3. dubna • 21:43

Víte, co se říká o řidičích Renaultu..: Jedno logo na kapotě a druhé za volantem.. ;-)

Ghostyx
4. dubna • 18:55

A vis co se rika o lidech, kteri tohleto neustale kolem dokola pisou? Ze misto mozku maji v hlave, ehm slusne receno obsah kadibudky... ;-)

Polovnik
3. dubna • 14:37

Typický evropský sporťák pod milión.

OndraZX
2. dubna • 21:08

Nekomu tu chybelo poradne video?http://www.youtube.com/watch?v=WKHOLdnpiOk - hlavne ke konci

OndraZX
2. dubna • 21:15

Tady se s tim taky moc nemazli:http://www.youtube.com/watch?v=cc-v1kvu5zE

OndraZX
2. dubna • 21:37

Jen skoda ze se uz nebude delat Clio 3.0 V6 - to bylo brkohttp://www.youtube.com/watch?v=12MqNE2ni7o - taky perfektni zaver ;-)

hurhaj
2. dubna • 19:14

alebo som si nevsimol ci to ma pohananu zadnu alebo prednu napravu. Co je celkom podstatny udaj. Ak som si to nevsimol, ospravedlnujem sa.

Ghostyx
2. dubna • 19:40

Je to predokolka jak vysita... Stejne jako CTR.

miRec
2. dubna • 16:08

Vynikajúci test, škoda, že vyšiel až teraz:-D v každom prípade je to ale veľmi príjemné čítanie... potešilo aj video, aj keď aj mne chýbali zábavnejšie prejazdy zákrut:-D
nemôžem sa ale zbaviť pocitu, že aj keď som šoféroval tento konkrétny kus, išlo o úplne iné auto;-) autorove nadšenie z motora som totiž ani zďaleka nezdieľal, ALE: bezprostredne predtým som jazdil 2,0T v megane rs a medzičasom motor mohol ožiť :-D:-D:-D
súhlasím, že clio RS nie je auto na bežné každodenné jazdenie, aj keď určite sa nájdu ľudia, ktorí sú dostatočne tvrdí na to, aby s ním vydržali aj na našich cestách - len ich bude veľmi málo:-)) a hlavný konkurent je určite nové CTR (aj keď cena je niekde inde) - pre mňa by voľba bola jasná: CTR;-)

Pětiprdelní opice
2. dubna • 17:36

Cena je někde jinde?
v článku je cena 713 -> 780
CTR 729 000 / 789 000 (http://www.honda.cz/models.asp?mid=14&impl=19)
tak já ti nevim - sem mimo já nebo ty?

miRec
2. dubna • 18:01

...ja som hovoril o SK cenach: Clio RS u nas v zaklade stoji 866 900 Sk, momentalne je v akcii vybava, takze s vybavou porovnatelnou s CTR Plus by cena bola cca. 879 200 Sk; CTR Plus (po zlacneni od 15.3. !!) u nas stoji 979 000 Sk (t.j. + 100 tis.); ak by sa bral prepocet dnesnym kurzom CZK/SKK mal by stat 938 910 Sk; dalej: v honde nedostanes ziadnu zlavu (na CTR s najazdenymi 5 tis. ponukali max. 30 tis.) a v renaulte by si vedel uhrat zlavu aspon 50 tis. ... takze CTR je u nas drahsie o cca. 120 tis...
...to ci si mimo musis posudit sam;-)
PS: Skyline ma pravdu, ze RS je o (pol)triedu nizsie, ale podla mojho nazoru je to "jediny" realny konkurent noveho CTRka...

Skyline
2. dubna • 17:43

Ano, cena je UPLNE jinde, Clio je proti CTR o tridu nizsi auto. Coz je za stejnou cenu celkem hruza.

Pětiprdelní opice
5. dubna • 12:19

to mi zas tak nepřijde - u obojeho jde o sportovní náčiníčko pro zábavu, takže rozdělení na třídy podle pár mm v rozvoru mi tu přijde dost irelevantní - důležité jsou zážitky co to umí poskytnout a cena co za ně zaplatíš ....oboje nejsou rodinná auta, kde by se počítalo s kufrem a místem vzadu

Jenda
2. dubna • 19:17

Tak to je naprosta pravda.

Tomáš Babič
2. dubna • 16:21

Zdravim Vas :-) No, je mozne, ze casom motor ozil, ale je treba si uvedomit, ze u atmosfery v ziadnom pripade nedosiahnete tak brutalneho zatahu v strednych otackach ako napriklad u Meganu RS. S tym, co predvadzalo Clio medzi 5-7,5 tisicami otacok, som bol nadmieru spokojny. A verte mi, ze to je prave pasmo, ktore budete udrziavat a nejake velke narasty vykonu na hranici 2-3 tisic otacok by Vam boli k nicomu. Aj namerana dynamika je za ostatnymi 200 PS hatchbackmi nijako nezaostava....S CTR som nejazdil, kazdopadne to moze byt velmi dobre zvezenie ;-) Vy ste sa uz snad pre nieco rozhodli? ;-)

miRec
2. dubna • 16:50

:-D ja viem, ze ta dynamika je pomerne slusna a je mi jasne, ze v strednych otackach atmosfericky motor oproti preplnaniu nema sancu:-) vzdy je to otazka preferencii, mne viac vyhovuje preplnanie;-) ale na druhej strane: pri porovnani hladkych dvojlitrov v Cliu RS a v novom CTR ma CTR (napriek horsiemu papierovemu krutaku) podla mojho nazoru navrch... subjektivne mi motor v honde pripadal podstatne vykonnejsii a aj reakcia na plyn bola lepsia. co sa tyka kvality jazdy na bratislavskych cestach su na tom obideve auta velmi podobne, aj ked v tomto smere ma zase vyhodu clio... Obidve auta su velmi zabavne, ale ako som uz pisal, keby som mal vyberat, bola by to zrejme honda (aj ked mi nevyhvuje dizajn:-() V oboch pripadoch vsak islo o pomerne kratke jazdy a preto netvrdim, ze moje zavery su spravne... verim, ze casom sa podari aj nejaky porovnavaci test, ktory to vyjasni:-) K Vasej otazke: este nie, ale niektore auta som uz zo sirsieho vyberu vyradil:-D vyradene su zatial Clio RS (na kazdy den nepouzitelne, atmosfera, sprevodovanie), CTR (obmedzena pouzitelnost, dizajn, atmosfera), Leon FR (dobra cena, ale niektore detaily interieru su strasne)... v uzsom vybere zatial je teda ORS, GTI, Cupra a ST... bude este zalezat od financii a pripadnej zmene priorit:-))

Pirát silnic
2. dubna • 15:50

Pěkná recenze na moc pěkné auto. Kdo by byl řekl, že Renault proslavený spíše komfortními vozy s dost nesportovním chováním je schopen udělat takové "dělo", které drtí konkurenci i o třídu výše. A motor se evidentně velmi povedl, 215 Nm z atmosférické 2,0 no kam se hrabe dvoulitr z Civica type R. Určitě bych to chtěl raději než Golfa GTi a podobné. Jen škoda té vyšší hmotnosti, na první pohled by člověk řekl, že bude vážit méně.

Pavel
2. dubna • 19:54

Pise se rok 1997 a Honda vypousti S2000 s 2.0 240hp :-) Letosni JDM Civic Type R ma 225k ... ale jak jiste vis o konich to neni .-)

jrpasmo
3. dubna • 20:27

Jooj chlapce, kedy uz pochopis,ze do sedacky ta nevtlacaju kone,ale prave vyssie spomenute nM ? ;-)
Pre tvoje porovnanie.... obycajny stary Ford ZETEC 2.0L = 135lb of torque
Novucicka Honda Si...2.0L Vtec = 139... (starucky focus ST170 145)
hmmmmm

Pavel
6. dubna • 9:01

Jeste k tem focusum .. s tim 2l jsem jel a celkem to jelo, ale prehistoricka 1.8vti 124kW 166Nm je uplne jine svezeni.) a radeji se ani neptej v jakych otackach je tento kroutak :)

RS
10. dubna • 23:49

1.8vti 124kW 166Nm je uplne jine svezeni.) hele sekacka na travu bez perovani :-D:-D:-D:-D zlatej Focus

Pavel
5. dubna • 19:24

Achjo ... ma to vubec cenu? :-) Nm ANO ale na KOLECH ... na motoru jsou akorat tak hezky na papiru ... takze daleko vetci vypovidaci hodnota je vykon motoru ... az bude rychlejsi 66kW 300Nm naftovej motor nez 74kW 150Nm benzinovej tak mi dej vedet .) a ver tomu, ze ten zakopanej pes bude v prevodovce .)

jarka
2. dubna • 11:50

Děkuji za článek, pěkně sem si početl. Jen bych mě připomínku k videu. Všude píšete, že je to auto stvořené pro zatáčky a na videu s ním jezdíte skoro pořád rovně. Když tam v jednom záběru zrychlujete a na horizozntu vidím hory, tak mi to příjde trochu škoda. Určitě by se tam našla nějaká točivá silnička.

Tomáš Babič
2. dubna • 14:10

Dobry den. Osobne ma tato vec mrzi, idealne by bolo natocit video niekde na zatocenych cestach, ale bohuzial k tomu nebola prilezitost. Musite totiz hladat miesta, kde je premavka minimalna alebo nulova a to v kopcoch takmer nejde. Zaroven sa na klukatych cestach neda nikde otocit, takze prejdete okolo, kameraman 5 minut caka, kym sa vratite spat a mate len 2 zabery. Na druhy den zase najdete pekne miesta, ale nemate kameramana. Je to zlozite ;-)Ale prioritou videa je aspon trochu ozivit test, pocut zvuk motora, vidiet ako auto zrychluje atd. Nie vzdy sa podari najst idealne miesta :-)

pajathc
2. dubna • 14:42

Chtěl bych poděkovat za pěkný článek, slovenština mi nečiní žádný problém, pokud je obsah zajímavý.Ale kdyby mi auto vydávalo takový zvuk jako Clio RS, tak jde z domu hned! :DTaky tu plastovou nenalakovanou blbost vzadu jsem nepochopil.

mrazik
2. dubna • 15:32

Ta plastova nenalakovana blbost je difuzor. Par sportopvnich modelu ho ma a prave to nenalakovani ho zduraznuje. Me se to libi.
Jinak samozrejme je k videni na zavodnich specialech. Odladeni difuzoru neni sranda.

Tomáš Babič
2. dubna • 14:50

No, mne napriklad zvuk Clia RS prisiel vynikajuci ;-) No a difuzor? Ked to je funkcne, tak je to v pohode :-)

mrazik
2. dubna • 11:58

Mě se ty hory líbili :-D

Saman
2. dubna • 10:59

Tahle naraska v textu nazacatku na F1 me prijde dost scestna :-D , maj dva tytuly, maj dvakrat sampiona, a maj jedny z nejlepscich HH, a tu reklamu cpou prave k tem HH, Alik a Fisi se fotej/fotili vetsinou jen u Clia RS a Meganu RS a s tema autama si i skusili zajet na severni smicce, tak proc to nekomu vadi ze nato Rencek ukazuje v reklame ?

Tomáš Babič
2. dubna • 14:05

Zdravim Vas. Uspechy su jedna vec, ale u nas na Slovensku som videl nalepky a reklamne materialy Renault F1 Team aj na zakladnych modeloch. Dokonca Renault ponuka aj akcne modely, ktore sa takto volaju, pritom ide vacsinou len o urcitu vybavu navyse. Ale ako hovorim, u Clia RS a Meganu RS kludne moze Renault F1 Team byt, pretoze tieto modely patria pod sportovu diviziu automobilky. Inak v tom zmysel vazne nevidim ;-)

d
2. dubna • 12:29

a ted cesky prosim

Fry
3. dubna • 14:11

Šaman je asi pod vlivem nějakých halucinogenů... :-O

jaromír
2. dubna • 10:34

auto je to jistě krásné, to na fotografiích všichni moc dobře vidíme, červenou se nic nezkazí, jen mi vadí ta nelakovaná část vzadu. Jenom je velká škoda, že se nic nedozvím o jízdních vlastnostech, zpracování interiéru, ergonomii, názoru testovacího novináře etc.. Tomuto jazyku prostě nerozumím. Poprosil bych redakci autorevue.cz aby příště, až se rozhodne zveřejnit článek v jiném než českém jazyce, použila některých ze světových jazyků. V Angličtině, němčině či francouzštině bych si početl (a věřím, že lidí jako já je většina) mnohem více.

mrazik
2. dubna • 11:40

Jjaromire muzes presne specifikovat, kterym slovum a kterym vetnym spojenim nerozumis ? Pprojel jsem clanek, kde autor popisuje interier, ergonomiii a nenasel jsem jedine slovo, kteremu by neslo rozumet. Fakt nenasel.

Radek Ondrášík
2. dubna • 10:39

I nadále budeme vydávat část testů a článku v jazyce našich sousedů. Značná část čtenářů k nám chodí ze Slovenska a tak je na místě jim věnovat část vydání. Pokud máte problémy s tímto jazykem je mi to líto, ale část testů si prostě nepřečtete.Myslím, že zásadnějším problémem, než nečitelnost bude v jakési xenofobii vůči našim východním sousedům.

Cynik
2. dubna • 13:22

Jistě je to vaše rozhodnutí a já ho respektuji a jsem za něj rád. Rozhodně je lepší článek ve slovenštině, než vůbec žádný článek :-) Ovšem já slovenské články zkrátka nečtu, protože na autorevue chodím, abych se odreagoval - číst ve slovenštině je pro mě spíš obtěžující (samozřejmě ji rozumím, ale neužívám si u toho). Ovšem mnohem víc, než kvalitní články ve slovenštině, mě obtěžuje nadutost až xenofobie, s jakou je někteří místní diskutující odsuzují.

mrazik
2. dubna • 11:34

Radku souhlas, kdo tomu nerozumi, at to necte. Me nevadi clanky ve slovenstine, hlavne pokud obsahove jsou na urovni a jde snad o obsah, ne ? Nenechte se ovlivnit par omezenyma jedincema.
Jaromire a ostatni, kdyz slovensky nerozumite, tak to proste nectete a neotravujte v diskuzich xenofobnima nazorama.

Greeder
3. dubna • 2:59

Ja toho snesu hodne,a normalne se diskuse zdrzuji,ale tohle nejde vydrzet!Mraziku,jako lestic klik u Ondrasiku by ses uplatnil!Myslim,ze Jaromir jen chtel podotknout,ze ne kazdy vyrustal v nasem spolecnem state.Takrka nikdo z mlade generace slovenstine nerozumi!!!nikdo vam v redakci nechce nadavat za slov.psane clanky,ba naopak,zije zde spousta nasich bratri,ale pamatujte na to,jsme v cechach a vy jste cesky int.magazin.Predstavte si pane Ondrasik,ze si chcete precist clanek,na ktery dlouho cekate,az nekde vyjde,vyhrknete radosti a najednou je z radosti zklamani,pac je napsan v jazyce,kteremu nerozumite.Proto vasi odpoved povazuji za naprosto tupou,a souhlasim s jaromirem.Piste si treba v peti jazycich,ale dejte ctenari moznost,precist si vsechny vase clanky,dekuji.

mrazik
3. dubna • 9:33

Greeder tva reakce je k smichu a dosti uboha.
Radku kolik mas klik, abych je vsechny stihnul

Radek Ondrášík
3. dubna • 7:55

V tom případě berte tento server jako dvojjazyčný a na koncovku "cz" tolik nehleďte.

jaromír
2. dubna • 13:06

pane mrazík, můžete mi prosímvás vysvětlit, co je na tom, že nerozumím psané slovenštině xenofobního?

Fry
3. dubna • 14:07

Ale prosím vás, nedělejte ze sebe pana Důležitého... - Já občas taky nějakému slovíčku nerozumím, ale to se mi stává i v jiných jazycích, nebo Vám snad ne? Rozhodně to není nic tragického, aby to nešlo z kontextu pochopit...

Pětiprdelní opice
2. dubna • 17:27

On je takový suterén, že používá termity, kterým suterénně rozumí ... :-D

jaromír
2. dubna • 10:48

ale ne, právě naopak. Slováky mám velice rád, ve sportech jsou pro mojí osobu no. 3 hned po ČR a Ukrajině. Líbí se mi i slovenská Kia Ceed a vážně uvažuji o její koupi (mezi námi lepší než germánská škoda). Mluvenou slovenštinu ještě zvládám, ale psaná je pro mě opravdu oříšek. Omlouvám se pokud jsem se dotkl vašeho slovenského kolegy. Ještě dnes zajdu do knihovny zapůjčit nějaký titul ve slovenštině a snad příští testy (texty) nějakým způsobem již přelouskám.
Díky za vysvětlení a hodně zdaru v následujících testech.

olina
2. dubna • 12:07

ty máš koľko rokov, 12? :-))
ja v pohode rozumiem písanej češtine a moji rovesníci z čiech úplne v pohode rozumejú zas mojim slovenským textom.

_Teddy_
2. dubna • 13:37

Z toho by som si srandu nerobil. Verim tomu, ze mladsi ako ~20-25 rocni uz mozu mat trosku problem s tym druhym jazykom (cesi, ci slovaci, to je jedno). Jednoducho uz nevyrastaju v takom dvoj-jazycnom prostredi, nevidia tolko filmov v tom druhom jazyku, a pod.Na druhej strane, mozno to je prave cesta ako si udrzat znalost toho druheho bratskeho jazyka na akej-takej urovni - obcas si precitat clanok. A ak niektorym slovam nerozumies, velmi radi ti ich vysvetlime...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
olina
3. dubna • 10:52

slovenská mládež bude na tom paradoxne v tomto určite lepšie, pretože stále sa z ekonomických dôvodov vysiela veľa zahraničných programov nadabovaných v češtine a aj v ponuke kábloviek je stále čt1+2, prima.

D4nNy0o7
4. dubna • 17:21

"... cesi, ci slovaci, to je jedno ..."
... ono to az tak jedno neje ... myslim ze slovenska mladez rozumie cestine lepsie ako ceska slovencine .... ako bolo spomenute u nas sa vela filmov vysiela v cestine a napr. ked idem na net pozriet nejake veci tak na 90% zavitam na ceske stranky a s porozumenim cestini nemam vobec problem a to mam 17 (sice sem-tam sa nejake slovo najde ;-) )
... inak ze je clanok v slovencine som zaregistroval az ked som prezeral obrazky a bola na aute BA eSPeZetka :-) B-]

Fry
3. dubna • 14:03

Náhodou... já jsem teď instaloval slovenský antivirus Panda a tam není na výběr čeština. Přestože slovenskou televizi již pár let nechytáme, raději než angličtinu jsem zvolil slovenštinu, a to umím anglicky celkem slušně. Pořád je mi ta slovenčina tak nějak bližší... :-)

olina
3. dubna • 23:21

to je fajn, ale slovenský je NOD32 a nie Panda, ale inak pohoda :-)

Lubos
2. dubna • 10:43

Suhlasim. Nechapem ako moze mat nejaky cech mat problem citat v slovencine (samozrejme kym sa nejedna o dieta). Ak to citatelovi vadi, nech to proste necita.

Saman
2. dubna • 10:51

no de spis oto ze asi nerozumi nekterym slovum, stejne jako spousta lidi proste nerozumi treba hantecu, tak spousta lidi nerozumi nekterym slovum ze slovenstiny , takze by mozna nebylo odveci pod clanek hodit par slovnich spojeni a ktomu cesky preklad :-D

Jarda K.
2. dubna • 9:15

tak to je fakt hustokára. To s tím eRSem to nevidím tak jednoznačně, v zatáčkách sice bude Fabka jasně lepší, ale na rovince mu asi Clio už asi ujede. Škoda že to tak žere, to zas Fabku můžeš honit jak chceš a přes 8 to nejde. A navíc jsou prý Renolty strašně poruchové, věčně stojí v servisech. Ale každě auto má své plusi a mínusy. Ta Fabka bude asi lepší, teda hlavně lepší jízní vlastnosti, ale takové vytuněné Clio zas nestojí v každé ulici. Jenom to kazí ta cena - jestli Fabka RS stojí 495tis. tak tanhle Rencl by měl stát tak do 400.

Vili.s
15. října • 16:19

no, kolego rad bych te vyvedl z omylu, protoze clio RS ujede fabii i v zatackach a to se vsad, ze velice snadno! clia byla uz od williamsu rallye auta a fabie rs - nic proti skodovkam - je vysmech vsem sportovnim hatchbackum! nechapu, jak nekdo muze udelat auto s dieslem, a zrychlenim z 0-100 za 9.5!!! vteriny a drze mu rikat RS a ostry hatchback, to by se tak mohlo dnes jmenovat velike mnozstvi aut, protoze takovou dinamiku ma kazde druhe auto s alespon 1.6kou 16V :-/ clio je hrave auto a fabii bych si dal i se svojim 2.0 williamsem a predevsim na zatackovy trati. Fabie je super auto pro lidi, ktery se chteji svezt, mit pocit, ze to jede, ale setrit naklady. kategorie HOT HATCH je pro jiny...

OS
4. dubna • 13:06

ty ses vazne ubohej

Greeder
3. dubna • 2:39

Tak to s ni jezdis asi jak s kocarkem:)13l na doraz.

Jana
2. dubna • 15:19

B-] juu hele, vedeli ste, ze konkretne Renault Clio je co do kvality v top 3 vo svojom segmente? toto auto v servise casto veru neuvidite ;-)

Ghostyx
2. dubna • 19:31

Ja to vim, ale pro nektere zde prispivajici omezence to je stejne asi zbytecna informace, protoze ti si budou mlit stale svou pisnicku, kterou pred nekolika lety nekde vycetli a nevedi jak s ni nalozit... Inu hosi zarputili... vezte, ze casy se meni a Frantici dnes jiz nejsou to, co to byvalo pred nekolika lety, ale nikomu tento nazor vnucovat nechci, musi se holt presvedcit sam... Ale i tak diky za tu informaci B-]

Saman
2. dubna • 10:26

to si psal jeste v opojeni z aprila co :-D , presne naopak, v zatackach ma Clio neskutecne navrch, tam mu nestacej ani HH z nizsi stredni tridy ;-) , to kde straci je prave rovinka, no a napsat ze Fabka ma lepsi jizdni vlastnosti, jo na rovne dalnici je opravdu ma lepsi, ale Clio RS a dalnice, to je asi jako šnek a letištní plocha B-]

Luk
2. dubna • 9:30

Fakt jsem se zasmál, pěkná ironie...:-D

Ruddy
2. dubna • 9:20

A nezkoušel sis dát ráno ledovou sprchu? Možná by Ti to pomohlo...

Atlis
2. dubna • 9:12

Pekny clanocek, akurat sedativa su na utlmenie, na posilnenie su ine veci...

Dute
2. dubna • 13:34

TIez mi tam sedativa vobec nesedia, to skor steroidy, anabolika :-D

Škodovák
2. dubna • 8:34

Proti Fabce RS si tenhle rádoby sportovní žabožrout ani neškrtne! RSko mu natrhne p*del kdykoliv si vzpomene!!!

lamal
4. dubna • 11:12

Sa preber ztych komplexov ,fabia moze ist do .... cela aka je....uz som myslel ,ze sem nejaky debil s nickom skoda ani nenapise....

Janos Ik
8. dubna • 8:54

mrazik
2. dubna • 11:27

Na Fabii RS staci i muj Escort, takze Clio s timto motorem a vykonem nelze davat za soupere.

MOMO
2. dubna • 12:21

A jaky ze to mate motor v tom Escortu ?

mrazik
2. dubna • 12:33

1.8 16V 96kW, 0-100 8.9s

Jofrey
2. dubna • 13:57

Corolla, 1.6 16V, 92 kW, 0 - 100 km/h 7.8 s

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
sFrenkie
2. dubna • 23:43

By me zajimalo proc srovnavate celkem od sebe lety odloucene auta :-/ Si myslim, ze RS by mel o solidni problemy. A stejne tady srovnavate nesrovnatelny :-D

koza
3. dubna • 9:52

no vo fábii nemá smysl ztrácet slova, ale taková Corsa OPC....jinak renoldům nikdy nepřijdu na chuť vzhledově...ten vodpornej fofrklacek bych tak pochopil v nějaký sociální edici ale ve sportovní úpravě? podivejte se jak vypadá fofrklacek v Corse OPC a co teprf ten volant, to je katastrofa...bohužel to sou 2 věci který má řidič každej den na očích a v ruce a to bych prostě nepřekous....3-[

Clio II RS
24. dubna • 16:09

viděl sem video, myslim na tubě, kde si novej Clitoris RS s Corsou OPC vytrel rit:-))

Jofrey
2. dubna • 13:59

Ani Ochcávka a Fóbie si nikdy neškrtnuly... cha cháááá:-D

Stihacka
2. dubna • 22:24

Tak to si nepotkal tu Octu která před sebou hrnula BMW 645i a nakonec jí musel s tím "bourákem" uhnout...

Spytihnef
2. dubna • 14:28

tak to ti zas nezeru

mrazik
2. dubna • 15:37

chystej si bryndak :
A DOHC 16-valve engine, designated 4A-GE, was added in 1983 on the rear-drive cars. It was a 1.6 L (1587 cc) I4 and produced an impressive 124 hp (92 kW), turning the Levin/Trueno (Japan), Corolla GT coupé (Europe) and Corolla GT-S into a popular sports car. This engine was also combined with the front-drive transaxle to power the mid-engined Toyota MR-2.jo tenkrat se delali poradna auta

OS
2. dubna • 16:03

no ja uz bych Fabii neresil proste nema sanci. zvlast proti Cliu. Renault sice moc nemusim ale tohle Clio a Megane Turbo jsou bomba

Tomáš Babič
2. dubna • 14:31

No, slusna ironia. Clio RS neznesie zrovnanie ani s Octaviou RS a uz vobec nie s Fabiou RS. Viac k tomu niet co dodat :-)

MOMO
2. dubna • 13:07

Na rozjezd "na svetlech" budete bezpochyby rychlejsi, ale na dalnici bych na to radej moc nesazel ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
2. dubna • 13:17

Tak jak FRS tak Escort jsou dálniční cruisery, proto je toto srovnání vhodné ;-)

klasik
2. dubna • 20:39

S Fabiami tu kde kto jazdi 250 a viac, vsak uz len HTP vytiahne 190 :-D

MOMO
2. dubna • 13:30

:-D

OS
2. dubna • 11:55

konecne nekdo rozumnej

OS
2. dubna • 11:08

Ty ses asi hodne omezej. Fabiie a Cilo je uplne jina trida... Mozna v pruznem zrychleni by Fabie Cilo trochu dohanela jinak nema nejmensi sanci. A navic 90procent aut v cr jsou hnusny hranaty Fabie s ultra hnusnym interierem:-P

MOMO
2. dubna • 9:02

No, kolego ja bych si tim tak jisty nebyl...

egon
2. dubna • 8:33

Jsou to auta na 3.14.u B-]

Ghostyx
2. dubna • 19:16

A tebe tvoje debilni nazory... ;-)

Doporučujeme

Články odjinud