Clio Renault Sport: Na Slovensku od 866 900 Sk

Clio RS si už poriadne brúsi zuby na očakávanú Hondu Civic Type-R a dá sa očakávať, že pôjde po stopách svojho predchodcu a nadšenie pre zákruty mu nezostane cudzie. Jeho podrobné predstavenie ste si už síce mohli prečítať v našom článku, no za zmienku určite stojí aj jeho príchod na slovenský trh. Tu začína na cene 866 900 Sk, pričom vo výbave nájdete už všetko potrebné k zábave, vrátane výkonných bŕzd Brembo, špeciálnych sedadiel s výborným bočným vedením a diskov z ľahkých zliatin s pneumatikami 215/45 R17. Za príplatok stojí snáď už len (podľa vkusu) metalický lak (+ 12 300 Sk), prípadne xenónové svetlomety (+ 34 200 Sk) a pre vyššie postavy aj Pack Confort (+ 33 300 Sk) - ten zahŕňa často potrebné hĺbkové nastavenie volantu, automatickú klimatizáciu a pár drobností, ktoré nie sú u malého hothatchu až tak dôležité…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ambiciózne Clio RS je so svojim atmosférickým dvojlitrom s výkonom takmer 200 koní na špičke vo svojej triede. Stovka za 6,9 sekundy je výborná hodnota, na maximálne rýchlosti ďaleko cez 200 km/h tu máme iné autá; Clio si vystačí aj s 215 km/h.

Len pre malé porovnanie, v ČR stojí Clio RS v základe 713.000 Sk, čo je po prepočte zhruba o 70.000 Sk/53.300 Kč viac ako na Slovensku…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Clio Renault Sport

Tip: Kompletný slovenský cenník vrátane príplatkových výbav si môžete vo formáte pdf stiahnuť tu.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků