Clio Renault Sport: Na Slovensku od 866 900 Sk

Clio RS si už poriadne brúsi zuby na očakávanú Hondu Civic Type-R a dá sa očakávať, že pôjde po stopách svojho predchodcu a nadšenie pre zákruty mu nezostane cudzie. Jeho podrobné predstavenie ste si už síce mohli prečítať v našom článku, no za zmienku určite stojí aj jeho príchod na slovenský trh. Tu začína na cene 866 900 Sk, pričom vo výbave nájdete už všetko potrebné k zábave, vrátane výkonných bŕzd Brembo, špeciálnych sedadiel s výborným bočným vedením a diskov z ľahkých zliatin s pneumatikami 215/45 R17. Za príplatok stojí snáď už len (podľa vkusu) metalický lak (+ 12 300 Sk), prípadne xenónové svetlomety (+ 34 200 Sk) a pre vyššie postavy aj Pack Confort (+ 33 300 Sk) - ten zahŕňa často potrebné hĺbkové nastavenie volantu, automatickú klimatizáciu a pár drobností, ktoré nie sú u malého hothatchu až tak dôležité…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ambiciózne Clio RS je so svojim atmosférickým dvojlitrom s výkonom takmer 200 koní na špičke vo svojej triede. Stovka za 6,9 sekundy je výborná hodnota, na maximálne rýchlosti ďaleko cez 200 km/h tu máme iné autá; Clio si vystačí aj s 215 km/h.

Len pre malé porovnanie, v ČR stojí Clio RS v základe 713.000 Sk, čo je po prepočte zhruba o 70.000 Sk/53.300 Kč viac ako na Slovensku…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Clio Renault Sport

Tip: Kompletný slovenský cenník vrátane príplatkových výbav si môžete vo formáte pdf stiahnuť tu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků