Clio Renault Sport: Na Slovensku od 866 900 Sk

Clio RS si už poriadne brúsi zuby na očakávanú Hondu Civic Type-R a dá sa očakávať, že pôjde po stopách svojho predchodcu a nadšenie pre zákruty mu nezostane cudzie. Jeho podrobné predstavenie ste si už síce mohli prečítať v našom článku, no za zmienku určite stojí aj jeho príchod na slovenský trh. Tu začína na cene 866 900 Sk, pričom vo výbave nájdete už všetko potrebné k zábave, vrátane výkonných bŕzd Brembo, špeciálnych sedadiel s výborným bočným vedením a diskov z ľahkých zliatin s pneumatikami 215/45 R17. Za príplatok stojí snáď už len (podľa vkusu) metalický lak (+ 12 300 Sk), prípadne xenónové svetlomety (+ 34 200 Sk) a pre vyššie postavy aj Pack Confort (+ 33 300 Sk) - ten zahŕňa často potrebné hĺbkové nastavenie volantu, automatickú klimatizáciu a pár drobností, ktoré nie sú u malého hothatchu až tak dôležité…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ambiciózne Clio RS je so svojim atmosférickým dvojlitrom s výkonom takmer 200 koní na špičke vo svojej triede. Stovka za 6,9 sekundy je výborná hodnota, na maximálne rýchlosti ďaleko cez 200 km/h tu máme iné autá; Clio si vystačí aj s 215 km/h.

Len pre malé porovnanie, v ČR stojí Clio RS v základe 713.000 Sk, čo je po prepočte zhruba o 70.000 Sk/53.300 Kč viac ako na Slovensku…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Clio Renault Sport

Tip: Kompletný slovenský cenník vrátane príplatkových výbav si môžete vo formáte pdf stiahnuť tu.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků