Clio 2004: drobný facelift a nový motor (doplněny fotografie)

Renault Clio dostane v lednu příštího roku facelift, který se dotkne především přední masky, který bude působit ještě dynamičtěji než dosud. Současně s úpravou vzhledu se pod kapotou objeví nový motor dCi s výkonem 75 kW, tedy 101 koní. Objem činí klasických 1.5 litru, je to tedy už třetí varianta tohoto motoru; základní výkon činí 48 kW, silnější varianta má pak 60 kW.

Clio tak má konečně zbraň proti Fabii, Ibize a Polu, ve kterých se naftový motor s tímto výkonem (ale o objemu 1.9 l) prodává již delší dobu. Motor 1.5 dCi se časem jistě objeví také pod kapotou Méganu, kde doplní motory 1.5 dCi 60 kW a 1.9 dCi 88 kW. Maximální točivý moment zmiňovaného motoru je 200 Nm v 1900 otáčkách, kombinovaná spotřeba 4,3 litru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků