Clio 2004: drobný facelift a nový motor (doplněny fotografie)

Renault Clio dostane v lednu příštího roku facelift, který se dotkne především přední masky, který bude působit ještě dynamičtěji než dosud. Současně s úpravou vzhledu se pod kapotou objeví nový motor dCi s výkonem 75 kW, tedy 101 koní. Objem činí klasických 1.5 litru, je to tedy už třetí varianta tohoto motoru; základní výkon činí 48 kW, silnější varianta má pak 60 kW.

Clio tak má konečně zbraň proti Fabii, Ibize a Polu, ve kterých se naftový motor s tímto výkonem (ale o objemu 1.9 l) prodává již delší dobu. Motor 1.5 dCi se časem jistě objeví také pod kapotou Méganu, kde doplní motory 1.5 dCi 60 kW a 1.9 dCi 88 kW. Maximální točivý moment zmiňovaného motoru je 200 Nm v 1900 otáčkách, kombinovaná spotřeba 4,3 litru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků