Clio 2004: drobný facelift a nový motor (doplněny fotografie)

Renault Clio dostane v lednu příštího roku facelift, který se dotkne především přední masky, který bude působit ještě dynamičtěji než dosud. Současně s úpravou vzhledu se pod kapotou objeví nový motor dCi s výkonem 75 kW, tedy 101 koní. Objem činí klasických 1.5 litru, je to tedy už třetí varianta tohoto motoru; základní výkon činí 48 kW, silnější varianta má pak 60 kW.

Clio tak má konečně zbraň proti Fabii, Ibize a Polu, ve kterých se naftový motor s tímto výkonem (ale o objemu 1.9 l) prodává již delší dobu. Motor 1.5 dCi se časem jistě objeví také pod kapotou Méganu, kde doplní motory 1.5 dCi 60 kW a 1.9 dCi 88 kW. Maximální točivý moment zmiňovaného motoru je 200 Nm v 1900 otáčkách, kombinovaná spotřeba 4,3 litru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků