Climent potvrzen pro zbytek sezóny

Oba vozy Škoda Octavia World Rally Car budou ve zbývajících soutěžích letošního Mistrovství světa FIA soutěžit v pozměněném designu.
Climent potvrzen pro zbytek sezóny
Oba vozy Škoda Octavia World Rally Car budou ve zbývajících soutěžích letošního Mistrovství světa FIA soutěžit v pozměněném designu. Od nadcházející červnové Acropolis Rally nepojedou Octavie WRC s logem doposud hlavního sponzora - telekomunikační firmy Airtel - kterou nedávno koupila společnost Vodafone.

Přestože došlo k výše uvedeným změnám na místě hlavního sponzora, vedení týmu Škoda Motorsport potvrdilo účast španělské posádky Luis Climent a Alex Romani s druhou Octavií WRC na všech dalších podnicích MS FIA 2000, kde mladoboleslavský tým bude startovat.

´Luis nám pomáhá s pokračujícím vývojem Octavie WRC, včetně jeho testování,´ zdůraznil manažer týmu Škoda Motorsport Pavel Janeba. ´Mohu potvrdit, že Luis s Alexem v týmu zůstanou nejméně do konce letošní sezóny, a že tým budou reprezentovat na čtyřech soutěžích, které máme do konce roku v plánu; včetně Acropolis Rally a listopadové Britské soutěže,´ dodal Janeba.

Climent (33), přišel do týmu v prosinci 1999, když ve stejném roce zvítězil v Poháru týmů FIA pro nejlepší soukromé posádky. V letošním roce s týmem Škoda Motorsport po boku Armina Schwarze absolvoval čtyři soutěže světového šampionátu. V úvodním podniku sezóny na Rallye Monte Carlo skončil na desátém místě absolutně. Hned na další soutěži, Safari Rally of Kenya, získal pro svůj tým mistrovský bod, započítávaný do MS FIA značek. Na Climenta nyní čeká náročná Acropolis Rally, kterou však dobře zná. V loňském roce Climent v Řecku skončil na sedmém místě celkové klasifikace.

Poznámka: Na obrázcích je návrh nového designu Škody Octavia WRC od Petra Daniela z Mladé Boleslavi, který získal první místo v soutěži pořádané týmem Škoda Motorsport.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků