Climatronic: oko do duše automobilu

Automobily z koncernu Volkswagen bývají vybavené automatickou klimatizací Climatronic, která má poměrně slušný displej na to, aby se dal využít nejen k zobrazení informací o nastavené teplotě a směru foukání větráků. Climatronic je totiž také jakýmsi okem pod kapotu vašeho vozu.

Máte-li auto s Climatronicem (např. Octavia, Passat, Golf...), stiskněte současně kombinaci kláves snížení otáček větráku, snížení teploty a Econ. Climatronic se přepne do diagnostického módu, v němž je dle typu 40 až 70 různých testů. Např. u Octavie je na jedničce aktuální teplota uvnitř auta, na šestnáctce aktuální rychlost - ne tachometrová, ale skutečná. Např. Octavia 1.8T při tachometrových 60 km/h jede ve skutečnosti jen 53 km/h.

Další informace najdete např. na Stargazer`s VW Passat nebo Michaels Infopool Golf IV.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků