Climatronic: oko do duše automobilu

Automobily z koncernu Volkswagen bývají vybavené automatickou klimatizací Climatronic, která má poměrně slušný displej na to, aby se dal využít nejen k zobrazení informací o nastavené teplotě a směru foukání větráků. Climatronic je totiž také jakýmsi okem pod kapotu vašeho vozu.

Máte-li auto s Climatronicem (např. Octavia, Passat, Golf...), stiskněte současně kombinaci kláves snížení otáček větráku, snížení teploty a Econ. Climatronic se přepne do diagnostického módu, v němž je dle typu 40 až 70 různých testů. Např. u Octavie je na jedničce aktuální teplota uvnitř auta, na šestnáctce aktuální rychlost - ne tachometrová, ale skutečná. Např. Octavia 1.8T při tachometrových 60 km/h jede ve skutečnosti jen 53 km/h.

Další informace najdete např. na Stargazer`s VW Passat nebo Michaels Infopool Golf IV.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků