Nová Škoda Enyaq Coupé iV se oficiálně ukázala už na konci ledna, a to rovnou v nejvýkonnějším provedení RS iV | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Nová Škoda Enyaq Coupé iV se oficiálně ukázala už na konci ledna, a to rovnou v nejvýkonnějším provedení RS iV | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

Silná čtyřkolka s dvojicí elektromotorů (souhrnný krátkodobý výkon je 220 kW) platí za vrchol nabídky a jak jsme si před časem ukázali, po započtení téměř všech příplatkových prvků a prodloužené záruky  není problém dostat se s cenou až ke dvěma milionům korun  | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Silná čtyřkolka s dvojicí elektromotorů (souhrnný krátkodobý výkon je 220 kW) platí za vrchol nabídky a jak jsme si před časem ukázali, po započtení téměř všech příplatkových prvků a prodloužené záruky není problém dostat se s cenou až ke dvěma milionům korun | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

Kupé ale není pouze o verzi RS. V nabídce je i 150kW zadokolka 80 iV a čtyřkolka 80x iV, která nabídne jenom o 25 kW nižší výkon než RS a není to žádný louda | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Kupé ale není pouze o verzi RS. V nabídce je i 150kW zadokolka 80 iV a čtyřkolka 80x iV, která nabídne jenom o 25 kW nižší výkon než RS a není to žádný louda | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

Z nuly na stovku to zvládne za 7 sekund, tedy jen o půl sekundy pomaleji než RS iV. Z motorů vyhrazených enyaqu chybí jenom základní 132kW zadokolka 60 iV. | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Z nuly na stovku to zvládne za 7 sekund, tedy jen o půl sekundy pomaleji než RS iV. Z motorů vyhrazených enyaqu chybí jenom základní 132kW zadokolka 60 iV. | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

Jak nová Škoda Enyaq Coupé iV jezdí, zjistíme už v polovině tohoto týdne. Škoda totiž v Itálii pořádá mezinárodní prezentaci, na níž nebudeme chybět, takže pokud chcete vidět něco ze zákulisí,  sledujte ve středu náš redakční profil na Instagramu . | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Jak nová Škoda Enyaq Coupé iV jezdí, zjistíme už v polovině tohoto týdne. Škoda totiž v Itálii pořádá mezinárodní prezentaci, na níž nebudeme chybět, takže pokud chcete vidět něco ze zákulisí, sledujte ve středu náš redakční profil na Instagramu. | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

 Tento článek však vznikl i z jiného důvodu. V  tiskové mapě, kterou Škoda s předstihem poslala novinářům, jsme totiž narazili na asi nejhezčí verzi „kupéčka“, jakou jsme dosud viděli. A jedovatě zelený derivát RS to není. | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

 Tento článek však vznikl i z jiného důvodu. V  tiskové mapě, kterou Škoda s předstihem poslala novinářům, jsme totiž narazili na asi nejhezčí verzi „kupéčka“, jakou jsme dosud viděli. A jedovatě zelený derivát RS to není. | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

 Pokud jste sledovali oficiální světovou premiéru Enyaqu Coupé , možná jste ji už viděli. V oficiálním filmu (můžete si ho pustit přímo v tomto článku) se totiž vedle herečky Anny Geislerové ukázala i klasická „osmdesátka“ s oranžovým lakem Phoenix | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Pokud jste sledovali oficiální světovou premiéru Enyaqu Coupé, možná jste ji už viděli. V oficiálním filmu (můžete si ho pustit přímo v tomto článku) se totiž vedle herečky Anny Geislerové ukázala i klasická „osmdesátka“ s oranžovým lakem Phoenix | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

Elektrickému SUV-kupé z našeho pohledu oranžová barva Phoenix pasuje nejvíce. I kola dělají auto a jednadvacítky Betria, které jsou dostupné také pro výchozí karosářské provedení vozu, jsou podle nás sázkou na jistotu | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Elektrickému SUV-kupé z našeho pohledu oranžová barva Phoenix pasuje nejvíce. I kola dělají auto a jednadvacítky Betria, které jsou dostupné také pro výchozí karosářské provedení vozu, jsou podle nás sázkou na jistotu | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

Je nám jasné, že hodnocení designu je čistě subjektivní, proto se nestyďte vyjádřit váš názor v diskusi pod tímto článkem: Oranžová pro Enyaq Coupé iV ano, nebo ne? | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

Je nám jasné, že hodnocení designu je čistě subjektivní, proto se nestyďte vyjádřit váš názor v diskusi pod tímto článkem: Oranžová pro Enyaq Coupé iV ano, nebo ne? | Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq Coupé iV 80x | Foto: Škoda Auto

Silná čtyřkolka s dvojicí elektromotorů (souhrnný krátkodobý výkon je 220 kW) platí za vrchol nabídky a jak jsme si před časem ukázali, po započtení téměř všech příplatkových prvků a prodloužené záruky  není problém dostat se s cenou až ke dvěma milionům korun  | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto
Kupé ale není pouze o verzi RS. V nabídce je i 150kW zadokolka 80 iV a čtyřkolka 80x iV, která nabídne jenom o 25 kW nižší výkon než RS a není to žádný louda | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto
Z nuly na stovku to zvládne za 7 sekund, tedy jen o půl sekundy pomaleji než RS iV. Z motorů vyhrazených enyaqu chybí jenom základní 132kW zadokolka 60 iV. | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto
Jak nová Škoda Enyaq Coupé iV jezdí, zjistíme už v polovině tohoto týdne. Škoda totiž v Itálii pořádá mezinárodní prezentaci, na níž nebudeme chybět, takže pokud chcete vidět něco ze zákulisí,  sledujte ve středu náš redakční profil na Instagramu . | Škoda Enyaq Coupé iV 80x Foto: Škoda Auto
40
Fotogalerie

Škoda detailně ukázala asi nejkrásnější verzi nového SUV. Už dříve bylo hvězdou krátkého filmu

Škoda Enyaq iV budí dojem, to je bez debaty, nová verze SUV-kupé však posunula vizuální dojem na úplně jinou úroveň. Fotky v galerii jsou toho z našeho pohledu důkazem.

Nová Škoda Enyaq Coupé iV se oficiálně ukázala už na konci ledna, a to rovnou v nejvýkonnějším provedení RS iV. Silná čtyřkolka s dvojicí elektromotorů (souhrnný krátkodobý výkon je 220 kW) platí za vrchol nabídky a jak jsme si před časem ukázali, po započtení téměř všech příplatkových prvků a prodloužené záruky není problém dostat se s cenou až ke dvěma milionům korun. Když chcete...

Kupé ale není pouze o verzi RS. V nabídce je i 150kW zadokolka 80 iV a čtyřkolka 80x iV, která nabídne jenom o 25 kW nižší výkon než RS a není to žádný louda. Z nuly na stovku to zvládne za 7 sekund, tedy jen o půl sekundy pomaleji než RS iV. Z motorů vyhrazených enyaqu chybí jenom základní 132kW zadokolka 60 iV. Jak napovídá označení, má vedle nižšího výkonu také menší baterii (58 kWh vs. 77 kWh netto).

Jak nová Škoda Enyaq Coupé iV jezdí, zjistíme už v polovině tohoto týdne. Škoda totiž v Itálii pořádá mezinárodní prezentaci, na níž nebudeme chybět, takže pokud chcete vidět něco ze zákulisí, sledujte ve středu náš redakční profil na Instagramu. Později se samozřejmě podělíme o jízdní dojmy. Tento článek však vznikl i z jiného důvodu. V  tiskové mapě, kterou Škoda s předstihem poslala novinářům, jsme totiž narazili na asi nejhezčí verzi „kupéčka“, jakou jsme dosud viděli. A jedovatě zelený derivát RS to není.

Pokud jste sledovali oficiální světovou premiéru Enyaqu Coupé, možná jste ji už viděli. V oficiálním filmu (můžete si ho pustit přímo v tomto článku) se totiž vedle herečky Anny Geislerové ukázala i klasická „osmdesátka“ s oranžovým lakem Phoenix, který už v současnosti najdete v nabídce fabie či karoqu. Elektrickému SUV-kupé ale z našeho pohledu pasuje nejvíce. I kola dělají auto a jednadvacítky Betria, které jsou dostupné také pro výchozí karosářské provedení vozu, jsou podle nás sázkou na jistotu.

Je nám jasné, že hodnocení designu je čistě subjektivní, proto se nestyďte vyjádřit váš názor v diskusi pod tímto článkem: Oranžová pro Enyaq Coupé iV ano, nebo ne?

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Doporučujeme

Články odjinud