Když přijde na personalizační schopnosti, Porsche už má dlouhou historii v plnění jakýchkoliv přání svých zákazníků. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Když přijde na personalizační schopnosti, Porsche už má dlouhou historii v plnění jakýchkoliv přání svých zákazníků. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Nepochybně jednou z nejdivočejších specifikací Porsche 911 musí být  toto nabízené Turbo S u kanadského prodejce Pfaff Reserve . | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Nepochybně jednou z nejdivočejších specifikací Porsche 911 musí být toto nabízené Turbo S u kanadského prodejce Pfaff Reserve. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

A nejde pouze o nezvyklou barevnou kombinaci, vrcholná „devětsetjedenáctka“ má i celkem zajímavý původ. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

A nejde pouze o nezvyklou barevnou kombinaci, vrcholná „devětsetjedenáctka“ má i celkem zajímavý původ. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Exemplář Turbo S z roku 1998 si totiž ve výrazné specifikaci zadal do výroby jistý Nasser Al-Mohammed Al-Sabah, pozdější premiér Kuvajtu. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Exemplář Turbo S z roku 1998 si totiž ve výrazné specifikaci zadal do výroby jistý Nasser Al-Mohammed Al-Sabah, pozdější premiér Kuvajtu. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Základem je karoserie v netradičním odstínu Vanilla Yellow, navzdory označení spíše připomínající mátově zelenou. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Základem je karoserie v netradičním odstínu Vanilla Yellow, navzdory označení spíše připomínající mátově zelenou. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Exteriéru pak kontrastuje dvoubarevný interiér, takřka kompletně oděný do kombinace oranžové a žluté, a to včetně budíků, spínačů nebo výdechů klimatizace. Zbytek kabiny doplňují hnědé dřevěné obložení a béžové koberce. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Exteriéru pak kontrastuje dvoubarevný interiér, takřka kompletně oděný do kombinace oranžové a žluté, a to včetně budíků, spínačů nebo výdechů klimatizace. Zbytek kabiny doplňují hnědé dřevěné obložení a béžové koberce. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Kanadský prodejce zmiňuje, že vůz prošel v období 2010 až 2014 kompletní renovací přímo u specializované divize Porsche Classic v Německu. Od té doby má šejkovo Porsche najeto jen 135 km. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Kanadský prodejce zmiňuje, že vůz prošel v období 2010 až 2014 kompletní renovací přímo u specializované divize Porsche Classic v Německu. Od té doby má šejkovo Porsche najeto jen 135 km. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Vozu nechybí úplná dokumentace – již od samotného procesu specifikace na konci 90. let až po zmíněnou renovaci, jejíž učet se vyšplhal na částku 446.500 eur (asi 11,2 milionu korun). | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Vozu nechybí úplná dokumentace – již od samotného procesu specifikace na konci 90. let až po zmíněnou renovaci, jejíž učet se vyšplhal na částku 446.500 eur (asi 11,2 milionu korun). | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Jinak má exkluzivní Turbo S všechny tehdejší možné příplatky, zatímco vzadu se nachází přeplňovaný 3,6litrový boxer o původním výkonu 450 koní (331 kW). V této specifikaci by mělo kupé podle dobových materiálů uhánět rychlostí až 296 km/h. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Jinak má exkluzivní Turbo S všechny tehdejší možné příplatky, zatímco vzadu se nachází přeplňovaný 3,6litrový boxer o původním výkonu 450 koní (331 kW). V této specifikaci by mělo kupé podle dobových materiálů uhánět rychlostí až 296 km/h. | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Poslední zajímavostí odvážného exempláře je nakonec i cena. Prodejce za něj žádá stylových 888.888 amerických dolarů (asi 19,9 milionu korun). | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

Poslední zajímavostí odvážného exempláře je nakonec i cena. Prodejce za něj žádá stylových 888.888 amerických dolarů (asi 19,9 milionu korun). | Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve

| Porsche 911 Turbo S (1998) | Zdroj: Pfaff Reserve

Nepochybně jednou z nejdivočejších specifikací Porsche 911 musí být  toto nabízené Turbo S u kanadského prodejce Pfaff Reserve . | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve
A nejde pouze o nezvyklou barevnou kombinaci, vrcholná „devětsetjedenáctka“ má i celkem zajímavý původ. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve
Exemplář Turbo S z roku 1998 si totiž ve výrazné specifikaci zadal do výroby jistý Nasser Al-Mohammed Al-Sabah, pozdější premiér Kuvajtu. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve
Základem je karoserie v netradičním odstínu Vanilla Yellow, navzdory označení spíše připomínající mátově zelenou. | Porsche 911 Turbo S (1998) Zdroj: Pfaff Reserve
25
Fotogalerie

Porsche 911 bývalého premiéra Kuvajtu jen tak něco nepřekoná. Tak divoký interiér se často nevidí

Odvážně zbarvená kabina patrně vyžaduje nošení slunečních brýlí za každého počasí.

Když přijde na personalizační schopnosti, Porsche už má dlouhou historii v plnění jakýchkoliv přání svých zákazníků. Nepochybně jednou z nejdivočejších specifikací Porsche 911 musí být toto nabízené Turbo S u kanadského prodejce Pfaff Reserve. A nejde pouze o nezvyklou barevnou kombinaci, vrcholná „devětsetjedenáctka“ má i celkem zajímavý původ.

Exemplář Turbo S z roku 1998 si totiž ve výrazné specifikaci zadal do výroby jistý Nasser Al-Mohammed Al-Sabah, pozdější premiér Kuvajtu. Základem je karoserie v netradičním odstínu Vanilla Yellow, navzdory označení spíše připomínající mátově zelenou. Exteriéru pak kontrastuje dvoubarevný interiér, takřka kompletně oděný do kombinace oranžové a žluté, a to včetně budíků, spínačů nebo výdechů klimatizace. Zbytek kabiny doplňují hnědé dřevěné obložení a béžové koberce.

Kanadský prodejce zmiňuje, že vůz prošel v období 2010 až 2014 kompletní renovací přímo u specializované divize Porsche Classic v Německu. Od té doby má šejkovo Porsche najeto jen 135 km. Vozu nechybí úplná dokumentace – již od samotného procesu specifikace na konci 90. let až po zmíněnou renovaci, jejíž účet se vyšplhal na částku 446.500 eur (asi 11,2 milionu korun).

Jinak má exkluzivní Turbo S všechny tehdejší možné příplatky, zatímco vzadu se nachází přeplňovaný 3,6litrový boxer o původním výkonu 450 koní (331 kW). V této specifikaci by mělo kupé podle dobových materiálů uhánět rychlostí až 296 km/h. Poslední zajímavostí odvážného exempláře je nakonec i cena. Prodejce za něj žádá stylových 888.888 amerických dolarů (asi 19,9 milionu korun).

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud