O návratu modelu Bronco do nabídky amerického Fordu se mluvilo již pár let zpět. Ford se k tomu ale moc neměl a místo toho pokračoval ve vylepšování svých  tradičních pick-upů , kterým dodnes silně  houstne konkurence . Nakonec k tomu ale došlo a Ford se rozhodl pokračovat v tradici, kterou započal v roce 1965. Zdroj: Ford

O návratu modelu Bronco do nabídky amerického Fordu se mluvilo již pár let zpět. Ford se k tomu ale moc neměl a místo toho pokračoval ve vylepšování svých tradičních pick-upů, kterým dodnes silně houstne konkurence. Nakonec k tomu ale došlo a Ford se rozhodl pokračovat v tradici, kterou započal v roce 1965. | Zdroj: Ford

První bronco se zaměřovalo na zákazníky klasického Jeepu CJ-5 a terénního vozu International Harvester Scout. To současné míří na  Jeep Wrangler  a jeho různé variace, případně pak i proti  Land Roveru Defender , pokud vezmeme v potaz myšlenku klasického terénního vozu v moderním pojetí. Zdroj: Ford

První bronco se zaměřovalo na zákazníky klasického Jeepu CJ-5 a terénního vozu International Harvester Scout. To současné míří na Jeep Wrangler a jeho různé variace, případně pak i proti Land Roveru Defender, pokud vezmeme v potaz myšlenku klasického terénního vozu v moderním pojetí. | Zdroj: Ford

Novinka bude dostupná ve třech provedeních - dvoudveřové, čtyřdveřové a jako SUV s názvem Sport. Nejdříve se podíváme na ty terénní. Ford si zakládá na tom, že novinka nevznikla jako módní doplněk, ale jako funkční nástroj. To se rozhodl podpořit zajímavými čísly. Světlá výška vozu je 29,4 cm, brodivost 85,1 cm a maximální přejezdový úhel až 37,2 stupňů. Zdroj: Ford

Novinka bude dostupná ve třech provedeních - dvoudveřové, čtyřdveřové a jako SUV s názvem Sport. Nejdříve se podíváme na ty terénní. Ford si zakládá na tom, že novinka nevznikla jako módní doplněk, ale jako funkční nástroj. To se rozhodl podpořit zajímavými čísly. Světlá výška vozu je 29,4 cm, brodivost 85,1 cm a maximální přejezdový úhel až 37,2 stupňů. | Zdroj: Ford

Designově není pochyb o tom, že mají Jeep a Land Rover hodně těžkou konkurenci. Bronco totiž hraje na stejnou nostalgickou notu a překládá zákazníkům tradiční retro s porcí nové techniky včetně LED světlometů a velkého infotainmentu s off-road navigací. Zdroj: Ford

Designově není pochyb o tom, že mají Jeep a Land Rover hodně těžkou konkurenci. Bronco totiž hraje na stejnou nostalgickou notu a překládá zákazníkům tradiční retro s porcí nové techniky včetně LED světlometů a velkého infotainmentu s off-road navigací. | Zdroj: Ford

Zajímavostí pak je vršek palubní desky, který není plochý, ale zahrnuje několik úchytů pro doplňky. Aby Ford udržel krok s Jeepem, mají i bronca do terénu odnímatelné dveře a střechu. Zdroj: Ford

Zajímavostí pak je vršek palubní desky, který není plochý, ale zahrnuje několik úchytů pro doplňky. Aby Ford udržel krok s Jeepem, mají i bronca do terénu odnímatelné dveře a střechu. | Zdroj: Ford

Ford Bronco bude k mání ve dvou motorizacích EcoBoost. Základem je čtyřválec o objemu 2,3 litru, který můžete znát ze standardního  Fordu Mustang . V broncu disponuje výkonem 270 koní a 420 N.m točivého momentu. Druhá motorizace má o dva válce víc a produkuje výkon 310 koní a 542 N.m točivého momentu. Zdroj: Ford

Ford Bronco bude k mání ve dvou motorizacích EcoBoost. Základem je čtyřválec o objemu 2,3 litru, který můžete znát ze standardního Fordu Mustang. V broncu disponuje výkonem 270 koní a 420 N.m točivého momentu. Druhá motorizace má o dva válce víc a produkuje výkon 310 koní a 542 N.m točivého momentu. | Zdroj: Ford

Motory mohou být spárované s novým sedmistupňovým manuálem či desetistupňovou automatickou převodovkou a k dispozici jsou dva druhy pohonu 4x4. Pod karoserií je bytelný ocelový rámový podvozek, při jehož stavbě byly použity komponenty od terénních specialistů ze společnosti Dana Corporation. Zdroj: Ford

Motory mohou být spárované s novým sedmistupňovým manuálem či desetistupňovou automatickou převodovkou a k dispozici jsou dva druhy pohonu 4x4. Pod karoserií je bytelný ocelový rámový podvozek, při jehož stavbě byly použity komponenty od terénních specialistů ze společnosti Dana Corporation. | Zdroj: Ford

Ford Bronco bude k dispozici v šesti různých výbavách a jedenácti barevných odstínech. Vstup na trh pak odstartuje další výbava First Edition. Samozřejmostí je pak několik paketů, které vás vůz vybaví do jakéhokoliv terénu. Zdroj: Ford

Ford Bronco bude k dispozici v šesti různých výbavách a jedenácti barevných odstínech. Vstup na trh pak odstartuje další výbava First Edition. Samozřejmostí je pak několik paketů, které vás vůz vybaví do jakéhokoliv terénu. | Zdroj: Ford

Nechybí také dodatečné světlomety či střešní nosiče. Nehledě na zvolenou výbavu pak bude možné vůz osadit terénními pneumatikami o velikosti 35“. Zdroj: Ford

Nechybí také dodatečné světlomety či střešní nosiče. Nehledě na zvolenou výbavu pak bude možné vůz osadit terénními pneumatikami o velikosti 35“. | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport je lehce změkčená verze vozu, který jsme si představili v předchozích odstavcích. I tak ale disponuje dobrými terénními schopnostmi, které mohou některá SUV pouze závidět. Terénní i víceúčelové bronco navrhovali stejní lidé ve stejnou dobu. Vozy tak spolu sdílí velmi podobný design. Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport je lehce změkčená verze vozu, který jsme si představili v předchozích odstavcích. I tak ale disponuje dobrými terénními schopnostmi, které mohou některá SUV pouze závidět. Terénní i víceúčelové bronco navrhovali stejní lidé ve stejnou dobu. Vozy tak spolu sdílí velmi podobný design. | Zdroj: Ford

Bronco Sport měří 4387 mm na šířku, 2088 mm na šířku a od 1783 mm na výšku (dle pneumatik). S rozvorem 2670 mm je tedy podobně velký, jako Hyundai Tucson. Základní motorizací modelu bude tříválec EcoBoost o objemu 1,5 litru s výkonem 135 kW (183 koní) a s 257 N.m točivého momentu. Zdroj: Ford

Bronco Sport měří 4387 mm na šířku, 2088 mm na šířku a od 1783 mm na výšku (dle pneumatik). S rozvorem 2670 mm je tedy podobně velký, jako Hyundai Tucson. Základní motorizací modelu bude tříválec EcoBoost o objemu 1,5 litru s výkonem 135 kW (183 koní) a s 257 N.m točivého momentu. | Zdroj: Ford

Výbava Badlands, která je více zaměřená na jízdu mimo silnici, a první edice First Edition budou dostupné s dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 183 kW (249 koní) a 372 N.m točivého momentu. Pro tyto výbavy bude dostupný i pohon všech kol. Hlavním rivalem tohoto vozu je  Jeep Compass Trailhawk . Zdroj: Ford

Výbava Badlands, která je více zaměřená na jízdu mimo silnici, a první edice First Edition budou dostupné s dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 183 kW (249 koní) a 372 N.m točivého momentu. Pro tyto výbavy bude dostupný i pohon všech kol. Hlavním rivalem tohoto vozu je Jeep Compass Trailhawk. | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport půjde do prodeje ještě letos a začíná na 28.155 dolarech (662.000 Kč). Terénní bronco vyjde na minimálně 29.995 dolarů (705.000 Kč). Za tyto peníze dostanete dvoudveřovou konfiguraci s motorem 2.3 EcoBoost. Kompletní ceny a dostupnost na dalších trzích zatím nejsou jasné. Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport půjde do prodeje ještě letos a začíná na 28.155 dolarech (662.000 Kč). Terénní bronco vyjde na minimálně 29.995 dolarů (705.000 Kč). Za tyto peníze dostanete dvoudveřovou konfiguraci s motorem 2.3 EcoBoost. Kompletní ceny a dostupnost na dalších trzích zatím nejsou jasné. | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Zdroj: Ford

Ford Bronco | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport Zdroj: Ford

Ford Bronco Sport | Zdroj: Ford

První bronco se zaměřovalo na zákazníky klasického Jeepu CJ-5 a terénního vozu International Harvester Scout. To současné míří na  Jeep Wrangler  a jeho různé variace, případně pak i proti  Land Roveru Defender , pokud vezmeme v potaz myšlenku klasického terénního vozu v moderním pojetí. Zdroj: Ford
Novinka bude dostupná ve třech provedeních - dvoudveřové, čtyřdveřové a jako SUV s názvem Sport. Nejdříve se podíváme na ty terénní. Ford si zakládá na tom, že novinka nevznikla jako módní doplněk, ale jako funkční nástroj. To se rozhodl podpořit zajímavými čísly. Světlá výška vozu je 29,4 cm, brodivost 85,1 cm a maximální přejezdový úhel až 37,2 stupňů. Zdroj: Ford
Designově není pochyb o tom, že mají Jeep a Land Rover hodně těžkou konkurenci. Bronco totiž hraje na stejnou nostalgickou notu a překládá zákazníkům tradiční retro s porcí nové techniky včetně LED světlometů a velkého infotainmentu s off-road navigací. Zdroj: Ford
Zajímavostí pak je vršek palubní desky, který není plochý, ale zahrnuje několik úchytů pro doplňky. Aby Ford udržel krok s Jeepem, mají i bronca do terénu odnímatelné dveře a střechu. Zdroj: Ford
112
Fotogalerie

Nový Ford Bronco oficiálně: Legenda se vrátila jako drsný off-road a robustní SUV

Po několika ukázkách a řadě uniklých fotografií se konečně strhla plachta z jednoho z nejočekávanějších aut letošního roku. Dorazilo rovnou ve třech verzích!

O návratu modelu Bronco do nabídky amerického Fordu se mluvilo již pár let zpět. Ford se k tomu ale moc neměl a místo toho pokračoval ve vylepšování svých tradičních pick-upů, kterým dodnes silně houstne konkurence. Nakonec k tomu ale došlo a Ford se rozhodl pokračovat v tradici, kterou započal v roce 1965.

První bronco se zaměřovalo na zákazníky klasického Jeepu CJ-5 a terénního vozu International Harvester Scout. To současné míří na Jeep Wrangler a jeho různé variace, případně pak i proti Land Roveru Defender, pokud vezmeme v potaz myšlenku klasického terénního vozu v moderním pojetí.

Bronco

Novinka bude dostupná ve třech provedeních - dvoudveřové, čtyřdveřové a jako SUV s názvem Sport. Nejdříve se podíváme na ty terénní. Ford si zakládá na tom, že novinka nevznikla jako módní doplněk, ale jako funkční nástroj. To se rozhodl podpořit zajímavými čísly. Světlá výška vozu je 29,4 cm, brodivost 85,1 cm a maximální přejezdový úhel až 37,2 stupňů.

Designově není pochyb o tom, že mají Jeep a Land Rover hodně těžkou konkurenci. Bronco totiž hraje na stejnou nostalgickou notu a překládá zákazníkům tradiční retro s porcí nové techniky včetně LED světlometů a velkého infotainmentu s off-road navigací. Zajímavostí pak je vršek palubní desky, který není plochý, ale zahrnuje několik úchytů pro doplňky. Aby Ford udržel krok s Jeepem, mají i bronca do terénu odnímatelné dveře a střechu.

Ford Bronco bude k mání ve dvou motorizacích EcoBoost. Základem je čtyřválec o objemu 2,3 litru, který můžete znát ze standardního Fordu Mustang. V broncu disponuje výkonem 270 koní a 420 N.m točivého momentu. Druhá motorizace má o dva válce víc a produkuje výkon 310 koní a 542 N.m točivého momentu.

Motory mohou být spárované s novým sedmistupňovým manuálem (speciální první stupeň pro jízdu v terénu) či desetistupňovou automatickou převodovkou a k dispozici jsou dva druhy pohonu 4x4. Pod karoserií je bytelný ocelový rámový podvozek, při jehož stavbě byly použity komponenty od terénních specialistů ze společnosti Dana Corporation.

Ford Bronco bude k dispozici v šesti různých výbavách a jedenácti barevných odstínech. Vstup na trh pak odstartuje další výbava First Edition. Samozřejmostí je pak několik paketů, které vás vůz vybaví do jakéhokoliv terénu. Nechybí také dodatečné světlomety či střešní nosiče. Nehledě na zvolenou výbavu pak bude možné vůz osadit terénními pneumatikami o velikosti 35“.

Sport

Ford Bronco Sport je lehce změkčená verze vozu, který jsme si představili v předchozích odstavcích. I tak ale disponuje dobrými terénními schopnostmi, které mohou některá SUV pouze závidět (světlá výška 22,4 cm). Terénní i víceúčelové bronco navrhovali stejní lidé ve stejnou dobu. Vozy tak spolu sdílí velmi podobný design.

Bronco Sport měří 4387 mm na šířku, 2088 mm na šířku a od 1783 mm na výšku (dle pneumatik). S rozvorem 2670 mm je tedy podobně velké jako Hyundai Tucson. Základní motorizací modelu bude tříválec EcoBoost o objemu 1,5 litru s výkonem 135 kW (183 koní) a s 257 N.m točivého momentu.

Výbava Badlands, která je více zaměřená na jízdu mimo silnici, a první edice First Edition budou dostupné s dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 183 kW (249 koní) a 372 N.m točivého momentu. Pro tyto výbavy bude dostupný i pohon všech kol. Hlavním rivalem tohoto vozu je Jeep Compass Trailhawk.

Za kolik?

Ford Bronco Sport půjde do prodeje ještě letos a začíná na 28.155 dolarech (662.000 Kč). Terénní bronco vyjde na minimálně 29.995 dolarů (705.000 Kč). Za tyto peníze dostanete dvoudveřovou konfiguraci s motorem 2.3 EcoBoost. Kompletní ceny a dostupnost na dalších trzích zatím nejsou jasné.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud