Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.
Starší Škodovky zažívají v Česku již delší dobu obrovský boom. Řada lidí si je kupuje třeba jen čistě z nostalgie. Nejvíc jsou v kurzu staré stovky a stodvacítky. A kdo má dnes v garáži Rapida nebo Erko, může být takříkajíc vysmátý. No a pokud máte doma starou „feldu“, dá se už hovořit o pokladu.
Obrovská poptávka po vozech postupně vyšroubovala jejich ceny nahoru. Občas se mezi vozy v nabídce najde i velmi zajímavý kousek, jakým je třeba tato Škoda Favorit 136 L, kterou má prodejce Auto Steiner na Praze 10. Jedná se o kousek z prosince roku 1989, tedy ještě s asymetrickou přední maskou. Pohání ho třináctistovka o výkonu 46 kW (63 koní).
Tento béžový favorit mezi ostatními vyniká velmi nízkým nájezdem. Za 32 let totiž najel jen 3018 kilometrů. To je ostatně vidět i na interiéru, který je jako nový. Neohmataný volant, hlavice řadicí páky téměř netknutá, neprosezené sedačky, neošoupané bočnice, čistá podlaha, žádné oděrky. Kdo si chce z nostalgie koupit favorita jako nové auto, tak tady má ideálního kandidáta.
Dáte za něj 100.000 Kč. Přijde vám to hodně? Pokud jste s nabídkou klasických českých vozů obeznámení, tak víte, že není. Za Škodu Favorit jsou lidé ochotni říct si i mnohem víc. Samozřejmě tento kousek není vyjma nájezdu ničím extra výjimečný, takže za podobné peníze koupíte i zajímavější kousky, jen určitě nebudou jako nové.
Škoda Favorit 136 L měla v základní výbavě pětistupňovou manuální převodovku, dvourychlostní stěrače čelního okna, přívod teplého vzduchu pro zadní sedadla, vyhřívané zadní sklo, popelník v zadních dveřích, stropní madla i samonavíjecí pásy.
Galerie doplněna o Škodu Favorit Komfort.