Světové značky automobilů se na všech trzích pochopitelně nemohou chovat stejně. Důvodem je většinou legislativa. Některé masivní motory se tak prodávají například jenom v Americe a Evropa tím pádem ostrouhá. To se samozřejmě promítá i do nabídky automobilů. Foto: Hyundai

Světové značky automobilů se na všech trzích pochopitelně nemohou chovat stejně. Důvodem je většinou legislativa. Některé masivní motory se tak prodávají například jenom v Americe a Evropa tím pádem ostrouhá. To se samozřejmě promítá i do nabídky automobilů. | Foto: Hyundai

Třeba u nové Corvetty to vypadalo, že se sem kvůli emisím vůbec nepodívá. Až po dlouhé době svitla naděje a po ještě delší době se zájemci i z České republiky už  mohou začít těšit na první kousky .  Foto: Hyundai

Třeba u nové Corvetty to vypadalo, že se sem kvůli emisím vůbec nepodívá. Až po dlouhé době svitla naděje a po ještě delší době se zájemci i z České republiky už mohou začít těšit na první kousky.  | Foto: Hyundai

A třeba nový  Ford Mustang Shelby GT500  je pak oficiální cestou pro nadšené Evropany zatím zakázaným ovocem. Nemusíme se ale dívat jen na vysoce výkonné vozy, i takový Hyundai se v Americe chová jinak. Foto: Hyundai

A třeba nový Ford Mustang Shelby GT500 je pak oficiální cestou pro nadšené Evropany zatím zakázaným ovocem. Nemusíme se ale dívat jen na vysoce výkonné vozy, i takový Hyundai se v Americe chová jinak. | Foto: Hyundai

Korejci mají v nabídce motorů rodinu vidlicových šestiválců Lambda, které se osazují do luxusních korábů Genesis a jeden byste našli i v sesterské  Kie K900 , korejské odpovědi na  Mercedes-Benz třídy S.  Foto: Hyundai

Korejci mají v nabídce motorů rodinu vidlicových šestiválců Lambda, které se osazují do luxusních korábů Genesis a jeden byste našli i v sesterské Kie K900, korejské odpovědi na Mercedes-Benz třídy S. | Foto: Hyundai

V české nabídce Hyundaie šestiválec už nenajdete. Největší model  Santa Fe  je aktuálně k mání se vznětovým čtyřválcem 2.2 CRDi o výkonu 147 kW (200 koní). Dříve, když byl model Santa Fe v druhé generaci, byl k mání žíznivý motor 2.7 V6, který jste mohli mít i v sedanu Sonata či v Kie Magentis. Foto: Hyundai

V české nabídce Hyundaie šestiválec už nenajdete. Největší model Santa Fe je aktuálně k mání se vznětovým čtyřválcem 2.2 CRDi o výkonu 147 kW (200 koní). Dříve, když byl model Santa Fe v druhé generaci, byl k mání žíznivý motor 2.7 V6, který jste mohli mít i v sedanu Sonata či v Kie Magentis. | Foto: Hyundai

Když tak o nějakém americkém Hyundai píšeme, často se ozvou někteří čtenáři, že bychom na našem trhu takové auto potřebovali. Foto: Hyundai

Když tak o nějakém americkém Hyundai píšeme, často se ozvou někteří čtenáři, že bychom na našem trhu takové auto potřebovali. | Foto: Hyundai

Nyní už to není jen zbožné přání. Kdo chce pořádně velký Hyundai se silným motorem, může se obrátit na ostravského prodejce vozů Impexta, který se mimo jiné zabývá i prodejem amerických automobilů. V jeho nabídce přistál Hyundai Palisade. Jde o největší SUV značky, které má rozvor 2900 mm a na délku měří 4981 mm. Foto: Hyundai

Nyní už to není jen zbožné přání. Kdo chce pořádně velký Hyundai se silným motorem, může se obrátit na ostravského prodejce vozů Impexta, který se mimo jiné zabývá i prodejem amerických automobilů. V jeho nabídce přistál Hyundai Palisade. Jde o největší SUV značky, které má rozvor 2900 mm a na délku měří 4981 mm. | Foto: Hyundai

V zahraničních médiích sklízí chválu a dostává vysoká hodnocení. Na webu cars.com má vůz na základě 166 recenzí průměrné hodnocení 4,6 z 5. Palisade odveze až osm cestujících a má pro ně připravenou luxusní výbavu, mezi kterou se řadí i třízónová klimatizace, odvětrávaná sedadla, head-up displej, monitorovací systém okolo celého vozidla, panoramatická střecha či vyhřívaný volant. Foto: Hyundai

V zahraničních médiích sklízí chválu a dostává vysoká hodnocení. Na webu cars.com má vůz na základě 166 recenzí průměrné hodnocení 4,6 z 5. Palisade odveze až osm cestujících a má pro ně připravenou luxusní výbavu, mezi kterou se řadí i třízónová klimatizace, odvětrávaná sedadla, head-up displej, monitorovací systém okolo celého vozidla, panoramatická střecha či vyhřívaný volant. | Foto: Hyundai

Centrem zábavy je 12,3palcový infotainment a informace o jízdě řidiči předává 10,25palcový digitální přístrojový štít. Protože mají Američany rádi zastávky u rychlého občerstvení, najdete uvnitř celkem šestnáct držáků na nápoje. Foto: Hyundai

Centrem zábavy je 12,3palcový infotainment a informace o jízdě řidiči předává 10,25palcový digitální přístrojový štít. Protože mají Američany rádi zastávky u rychlého občerstvení, najdete uvnitř celkem šestnáct držáků na nápoje. | Foto: Hyundai

Pohání jej již výše zmíněný šestiválcový motor z rodiny Lambda o objemu 3,8 litru. V Palisade dosahuje výkonu 217 kW (291 koní) a 355 N.m točivého momentu. Kousek ve výbavě Ultimate, jejíž vybrané prvky zmiňujeme v předchozím odstavci, koupíte za 1.595.000 Kč.  Foto: Hyundai

Pohání jej již výše zmíněný šestiválcový motor z rodiny Lambda o objemu 3,8 litru. V Palisade dosahuje výkonu 217 kW (291 koní) a 355 N.m točivého momentu. Kousek ve výbavě Ultimate, jejíž vybrané prvky zmiňujeme v předchozím odstavci, koupíte za 1.595.000 Kč.  | Foto: Hyundai

Ve zmíněné ceně již máte veškeré další poplatky, které souvisejí se zprovozněním amerického auta v Česku - přeprava, pojištění přepravy, přístavní poplatky EU, přestavba světel, poplatky za testy a homologace, vystavení technického průkazu atd. Pokud se budeme bavit o základním modelu (31.975 dolarů), tak čistě v přepočtu vás jeden kousek vyjde na 796.605 Kč.  Foto: Hyundai

Ve zmíněné ceně již máte veškeré další poplatky, které souvisejí se zprovozněním amerického auta v Česku - přeprava, pojištění přepravy, přístavní poplatky EU, přestavba světel, poplatky za testy a homologace, vystavení technického průkazu atd. Pokud se budeme bavit o základním modelu (31.975 dolarů), tak čistě v přepočtu vás jeden kousek vyjde na 796.605 Kč.  | Foto: Hyundai

Po zahrnutí veškerých poplatků je pak celková cena podle kalkulačky dovozce 1.323.630 Kč. Pro srovnání jen uvedeme, že menší a již odchozí  Škoda Kodiaq RS  Challenge, česká představa o solidním SUV, stojí o více jak 60 tisíc více.  Foto: Hyundai

Po zahrnutí veškerých poplatků je pak celková cena podle kalkulačky dovozce 1.323.630 Kč. Pro srovnání jen uvedeme, že menší a již odchozí Škoda Kodiaq RS Challenge, česká představa o solidním SUV, stojí o více jak 60 tisíc více.  | Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

Hyundai Palisade Foto: Hyundai

Hyundai Palisade | Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

Hyundai Palisade Foto: Hyundai

Hyundai Palisade | Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

 Foto: Hyundai

| Foto: Hyundai

Třeba u nové Corvetty to vypadalo, že se sem kvůli emisím vůbec nepodívá. Až po dlouhé době svitla naděje a po ještě delší době se zájemci i z České republiky už  mohou začít těšit na první kousky .  Foto: Hyundai
A třeba nový  Ford Mustang Shelby GT500  je pak oficiální cestou pro nadšené Evropany zatím zakázaným ovocem. Nemusíme se ale dívat jen na vysoce výkonné vozy, i takový Hyundai se v Americe chová jinak. Foto: Hyundai
Korejci mají v nabídce motorů rodinu vidlicových šestiválců Lambda, které se osazují do luxusních korábů Genesis a jeden byste našli i v sesterské  Kie K900 , korejské odpovědi na  Mercedes-Benz třídy S.  Foto: Hyundai
V české nabídce Hyundaie šestiválec už nenajdete. Největší model  Santa Fe  je aktuálně k mání se vznětovým čtyřválcem 2.2 CRDi o výkonu 147 kW (200 koní). Dříve, když byl model Santa Fe v druhé generaci, byl k mání žíznivý motor 2.7 V6, který jste mohli mít i v sedanu Sonata či v Kie Magentis. Foto: Hyundai
28
Fotogalerie

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

Světové značky automobilů se na všech trzích pochopitelně nemohou chovat stejně. Důvodem je většinou legislativa. Některé masivní motory se tak prodávají například jenom v Americe a Evropa tím pádem ostrouhá. To se samozřejmě promítá i do nabídky automobilů. Třeba u nové corvetty to vypadalo, že se sem kvůli emisím vůbec nepodívá. Až po dlouhé době svitla naděje a po ještě delší době se zájemci i z České republiky už mohou začít těšit na první kousky

Nemusíme se ale dívat jen na vysoce výkonné vozy. I takový Hyundai se v Americe chová jinak. Korejci mají v nabídce motorů rodinu vidlicových šestiválců Lambda, které se osazují do luxusních korábů Genesis a jeden byste našli i v sesterské Kie K900, korejské odpovědi na Mercedes-Benz třídy S.

V české nabídce Hyundaie šestiválec nenajdete. Největší model Santa Fe je aktuálně k mání se vznětovým čtyřválcem 2.2 CRDi o výkonu 147 kW (200 koní). Dříve, když byl model Santa Fe v druhé generaci, byl k mání žíznivý motor 2.7 V6, který jste mohli mít i v sedanu Sonata či v Kie Magentis. Když tak o nějakém americkém Hyundai píšeme, často se ozvou někteří čtenáři, že bychom na našem trhu takové auto potřebovali.

Nyní už to není jen zbožné přání. Kdo chce pořádně velký Hyundai se silným motorem, může se obrátit na ostravského prodejce vozů Impexta, který se mimo jiné zabývá i prodejem amerických automobilů. V jeho nabídce přistál Hyundai Palisade. Jde o největší SUV značky, které má rozvor 2900 mm a na délku měří 4981 mm.

V zahraničních médiích sklízí chválu a dostává vysoká hodnocení. Na webu cars.com má vůz na základě 166 recenzí průměrné hodnocení 4,6 z 5. Palisade odveze až osm cestujících a má pro ně připravenou luxusní výbavu, mezi kterou se řadí i třízónová klimatizace, odvětrávaná sedadla, head-up displej, monitorovací systém okolo celého vozidla, panoramatická střecha či vyhřívaný volant.

Centrem zábavy je 12,3palcový infotainment a informace o jízdě řidiči předává 10,25palcový digitální přístrojový štít. Protože mají Američany rádi zastávky u rychlého občerstvení, najdete uvnitř celkem šestnáct držáků na nápoje.

Pohání jej již výše zmíněný šestiválcový motor z rodiny Lambda o objemu 3,8 litru. V Palisade dosahuje výkonu 217 kW (291 koní) a 355 N.m točivého momentu. Kousek ve výbavě Ultimate, jejíž vybrané prvky zmiňujeme v předchozím odstavci, koupíte za 1.595.000 Kč. 

Ve zmíněné ceně již máte veškeré další poplatky, které souvisejí se zprovozněním amerického auta v Česku - přeprava, pojištění přepravy, přístavní poplatky EU, přestavba světel, poplatky za testy a homologace, vystavení technického průkazu atd. Pokud se budeme bavit o základním modelu (31.975 dolarů), tak čistě v přepočtu vás jeden kousek vyjde na 796.605 Kč.

Po zahrnutí poplatků je pak celková cena podle kalkulačky dovozce 1.323.630 Kč. Pro srovnání jen uvedeme, že menší a již odchozí Škoda Kodiaq RS Challenge, česká představa o solidním SUV, stojí o více jak 60 tisíc více. Přímé srovnání obou vozů by přitom nebylo fér. V nabídce dovozce samozřejmě nejste limitováni jen tímto vozem. Pokud chcete přičichnout ke skoro osmi stům amerických koní, objednejte Mustang GT500.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud