Hyundai se vrací k nové generaci i20 a podrobněji zmiňuje její výbavu v interiéru, k čemuž zveřejňuje novou várku fotek.
Oficiální představení nového Hyundaie i20 už proběhlo a techniku pod kapotou jsme si víceméně rozebrali. Korejská značka však nyní zveřejňuje další hrstku informací a především fotografií, které se zaměřují především na interiér hatchbacku. Další detaily pak ukazuje ve videu sám vedoucí marketingu značky pro Evropu Raf Van Nuffel.
Opravdu výrazným designovým prvkem interiéru je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky. Digitalizaci pak neunikla ani i20, jelikož před řidičem se ukazuje 10,25palcový digitální štít a stejnou velikost má obrazovka infotainmentu vycházející z kapličky přístrojů.
Vzhled nového multifunkčního volantu jsme už zahlédli v dalších nových modelech značky, ve výbavě nechybí ambientní osvětlení interiéru, přihrádka pro bezdrátové dobíjení telefonu příhodně doplněna o dvojici USB portů, dostupný je také prémiový audiosystém Bose s osmi reproduktory a infotainment podporuje bezdrátové rozhraní Apple CarPlay a Android Auto.
Ani po stránce moderních asistentů i20 nezaostává, takže nabídne inteligentní tempomat využívající data z navigace, funkci udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu a rovněž sledování překážek okolo celého auta v kombinaci s automatickým krizovým brzděním.
Ačkoliv může interiér i20 působit trochu nudně s černými a šedými plasty, doplněnými o tmavé čalounění, trochu hravější atmosféru zajistí možnost limetkově zelených doplňků včetně kontrastního prošívání sedadel, panelů dveří nebo volantu.
Jak už víme, Hyundai hatchbacku v nové generaci lehce prodloužil rozvor o 10 mm (2580 mm) i celkovou délku o 5 mm (4040 mm), aby především cestujícím na zadních sedadlech poskytl trochu více místa. Nakonec už můžeme kouknout také do kufru, jehož objem byl vůči předchůdci zvětšen o 25 litrů na celkem 351 litrů. Plato kufru lze sklopit dolů, aby kopírovalo zadní sedačky a nepřekáželo, pokud není k užitku.
Prodej nové generace i20 chce Hyundai spustit v Evropě ještě během léta. Produkce vozu bude probíhat v evropské továrně značky v tureckém İzmitu. Ještě se však uvidí, zda dodávky prvních vozů nezpozdí pandemie koronaviru a současný úpadek průmyslu nejen na starém kontinentu.