Seat už na nové SUV Tarraco před časem lákal ukázkou jeho schopností v terénu. Jakožto vůz využívající platformu MQB pochopitelně může být vybaven pohonem všech kol a nabídne například asistent proti převrácení, asi jenom málo zákazníků jej však bude trápit na hranici možností. | Seat Tarraco

Seat už na nové SUV Tarraco před časem lákal ukázkou jeho schopností v terénu. Jakožto vůz využívající platformu MQB pochopitelně může být vybaven pohonem všech kol a nabídne například asistent proti převrácení, asi jenom málo zákazníků jej však bude trápit na hranici možností. | Seat Tarraco

Vůz na délku měří 4735 mm a 1658 mm vysoký, více rozměrů Španělé v tiskové zprávě neuvádějí. Po stránce designu Tarraco přebírá styl nastolený modely  Ateca  a  Arona , má výrazně předsazenou masku chladiče a plně diodové přední světlomety se vizuálně trochu ztrácejí. | Seat Tarraco

Vůz na délku měří 4735 mm a 1658 mm vysoký, více rozměrů Španělé v tiskové zprávě neuvádějí. Po stránce designu Tarraco přebírá styl nastolený modely Ateca a Arona, má výrazně předsazenou masku chladiče a plně diodové přední světlomety se vizuálně trochu ztrácejí. | Seat Tarraco

Z výbavových prvků automobilka zmiňuje velké množství asistentů. Chybět nebudou systémy Lane Assist, Front Assist včetně detekce chodců a cyklistů, sledování slepého úhlu, čtení dopravních značek, asistent pro jízdu v kolonách, k němuž se váže adaptivní tempomat a tak dále. Dnes již vlastně klasika. Na našich cestách jistě přijdou vhod tlumiče DCC. | Seat Tarraco

Z výbavových prvků automobilka zmiňuje velké množství asistentů. Chybět nebudou systémy Lane Assist, Front Assist včetně detekce chodců a cyklistů, sledování slepého úhlu, čtení dopravních značek, asistent pro jízdu v kolonách, k němuž se váže adaptivní tempomat a tak dále. Dnes již vlastně klasika. Na našich cestách jistě přijdou vhod tlumiče DCC. | Seat Tarraco

V době uvedení na trh bude Seat Tarraco dostupný se čtyřmi pohonnými jednotkami. Základem je patnáctistovka TSI o výkonu 110 kW, která je kombinována s manuální šestistupňovou převodovkou a pohání přední kola. Dvoulitr TSI nabídne 140 kW, čtyřkolku a sedmistupňové DSG. | Seat Tarraco

V době uvedení na trh bude Seat Tarraco dostupný se čtyřmi pohonnými jednotkami. Základem je patnáctistovka TSI o výkonu 110 kW, která je kombinována s manuální šestistupňovou převodovkou a pohání přední kola. Dvoulitr TSI nabídne 140 kW, čtyřkolku a sedmistupňové DSG. | Seat Tarraco

Nafťáky mají dvoulitrový objem a výkony 110 a 140 kW. V prvním případě se bavíme o předním pohonu a manuálu, případně sedmistupňovém DSG a čtyřkolce. Výkonnější verze bude vždy čtyřkolka s DSG. Seat nicméně naznačuje také alternativní pohonné ústrojí, pravděpodobně hybrid nebo verzi na CNG. | Seat Tarraco

Nafťáky mají dvoulitrový objem a výkony 110 a 140 kW. V prvním případě se bavíme o předním pohonu a manuálu, případně sedmistupňovém DSG a čtyřkolce. Výkonnější verze bude vždy čtyřkolka s DSG. Seat nicméně naznačuje také alternativní pohonné ústrojí, pravděpodobně hybrid nebo verzi na CNG. | Seat Tarraco

Ani vzadu nechybí diody, přičemž na svítilnách s dynamickými směrovkami se designéři vyřádili asi nejvíce. Nesou klasický světelný podpis Seatu, ale spojuje je úzký pás táhnoucí se přes zadní víko. | Seat Tarraco

Ani vzadu nechybí diody, přičemž na svítilnách s dynamickými směrovkami se designéři vyřádili asi nejvíce. Nesou klasický světelný podpis Seatu, ale spojuje je úzký pás táhnoucí se přes zadní víko. | Seat Tarraco

Seat říká, že byl vůz navržen a vyvíjen v Barceloně, vyrábět se však bude v německém Wolfsburgu. Jakožto model završující SUV ofenzívu má španělské automobilce přinést nové zákazníky a posílit její image. Na trh bude uveden začátkem příštího roku. | Seat Tarraco

Seat říká, že byl vůz navržen a vyvíjen v Barceloně, vyrábět se však bude v německém Wolfsburgu. Jakožto model završující SUV ofenzívu má španělské automobilce přinést nové zákazníky a posílit její image. Na trh bude uveden začátkem příštího roku. | Seat Tarraco

Zadní směrové blikače jsou dynamické. Světelný pás přechází ze strany na stranu. | Seat Tarraco

Zadní směrové blikače jsou dynamické. Světelný pás přechází ze strany na stranu. | Seat Tarraco

Uvnitř až sedmimístného SUV najdete nejmodernější pojetí ze všech mainstreamových SUV koncernu Volkswagen. Volně stojící displej infotainmentu má úhlopříčku osm palců, před řidičem může být 10,25palcový digitální přístrojový štít, a přístrojovku zdobí široký dekor připomínající dřevo. | Seat Tarraco

Uvnitř až sedmimístného SUV najdete nejmodernější pojetí ze všech mainstreamových SUV koncernu Volkswagen. Volně stojící displej infotainmentu má úhlopříčku osm palců, před řidičem může být 10,25palcový digitální přístrojový štít, a přístrojovku zdobí široký dekor připomínající dřevo. | Seat Tarraco

Vůz na délku měří 4735 mm a 1658 mm vysoký, více rozměrů Španělé v tiskové zprávě neuvádějí. Po stránce designu Tarraco přebírá styl nastolený modely  Ateca  a  Arona , má výrazně předsazenou masku chladiče a plně diodové přední světlomety se vizuálně trochu ztrácejí. | Seat Tarraco
Z výbavových prvků automobilka zmiňuje velké množství asistentů. Chybět nebudou systémy Lane Assist, Front Assist včetně detekce chodců a cyklistů, sledování slepého úhlu, čtení dopravních značek, asistent pro jízdu v kolonách, k němuž se váže adaptivní tempomat a tak dále. Dnes již vlastně klasika. Na našich cestách jistě přijdou vhod tlumiče DCC. | Seat Tarraco
V době uvedení na trh bude Seat Tarraco dostupný se čtyřmi pohonnými jednotkami. Základem je patnáctistovka TSI o výkonu 110 kW, která je kombinována s manuální šestistupňovou převodovkou a pohání přední kola. Dvoulitr TSI nabídne 140 kW, čtyřkolku a sedmistupňové DSG. | Seat Tarraco
Nafťáky mají dvoulitrový objem a výkony 110 a 140 kW. V prvním případě se bavíme o předním pohonu a manuálu, případně sedmistupňovém DSG a čtyřkolce. Výkonnější verze bude vždy čtyřkolka s DSG. Seat nicméně naznačuje také alternativní pohonné ústrojí, pravděpodobně hybrid nebo verzi na CNG. | Seat Tarraco
9
Fotogalerie

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

Seat už na nové SUV Tarraco před časem lákal ukázkou jeho schopností v terénu. Jakožto vůz využívající platformu MQB pochopitelně může být vybaven pohonem všech kol a nabídne například asistent proti převrácení, asi jenom málo zákazníků jej však bude trápit na samotné hranici jeho možností.

Vůz na délku měří 4735 mm a 1658 mm vysoký, více rozměrů Španělé v tiskové zprávě neuvádějí. Po stránce designu Tarraco přebírá styl nastolený modely Ateca a Arona, má výrazně předsazenou masku chladiče a plně diodové přední světlomety se vizuálně trochu ztrácejí. Ani vzadu nechybí diody, přičemž na svítilnách s dynamickými směrovkami se designéři vyřádili asi nejvíce. Nesou klasický světelný podpis Seatu, ale spojuje je úzký pás táhnoucí se přes zadní víko.

Uvnitř až sedmimístného SUV najdete nejmodernější pojetí ze všech mainstreamových SUV koncernu Volkswagen. Volně stojící displej infotainmentu má úhlopříčku osm palců, před řidičem může být 10,25palcový digitální přístrojový štít, a přístrojovku zdobí široký dekor připomínající dřevo. Středový tunel s otočným voličem jízdních režimů už takovým překvapením není a klasický je také panel klimatizace. Tady toho Seat moc vymyslet nemohl.

Z výbavových prvků automobilka zmiňuje velké množství asistentů. Chybět nebudou systémy Lane Assist, Front Assist včetně detekce chodců a cyklistů, sledování slepého úhlu, čtení dopravních značek, asistent pro jízdu v kolonách, k němuž se váže adaptivní tempomat a tak dále. Dnes již vlastně klasika. Na našich cestách jistě přijdou vhod adaptivní tlumiče DCC.

V době uvedení na trh bude Seat Tarraco dostupný se čtyřmi pohonnými jednotkami. Základem je patnáctistovka TSI o výkonu 110 kW, která je kombinována s manuální šestistupňovou převodovkou a pohání přední kola. Dvoulitr TSI nabídne 140 kW, čtyřkolku a sedmistupňové DSG.

Nafťáky mají dvoulitrový objem a výkony 110 a 140 kW. V prvním případě se bavíme o předním pohonu a manuálu, případně sedmistupňovém DSG a čtyřkolce. Výkonnější verze bude vždy čtyřkolka s DSG. Seat nicméně naznačuje také alternativní pohonné ústrojí, pravděpodobně hybrid nebo verzi na CNG.

Seat říká, že byl vůz navržen a vyvíjen v Barceloně, vyrábět se však bude v německém Wolfsburgu. Jakožto model završující SUV ofenzívu má španělské automobilce přinést nové zákazníky a posílit její image. Na trh bude uveden začátkem příštího roku.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud