Clemens šílí: Peugeot 1007 se 150 koňmi

Občas se setkáme s úpravci, kteří si vezmou do parády auto, u kterého si ani nejsme jisti, jestli je na něm vůbec co upravovat. Jedním z těchto vozů je i nový Peugeot 1007, který nepůsobí jako dobrý polotovar pro sportovní úpravy. Ale zdání může klamat...
Clemens šílí: Peugeot 1007 se 150 koňmi

Již na pohled je jasné, že malý Peugeot dostal nový kabátek. Ten se skládá z kompletního kitu předního a zadního nárazníku, prahových nadstavců, ochranných lišt a zrcátek. K tomu dostal malý Peugeot velká 17" kola z lehkých slitin. Tomu všemu asistuje upravený sportovní podvozek a také posílené brzdy. Peugeot prošel také nemalým dopingem. Sériový motor 1,6 dostal turbodmychadlo a tak jeho šestnáctistovka nyní produkuje výkon 110 kW (150 k), proti původním 80 kW (110 k). Točivý moment se zvedl o 12 Nm na nynějších 159 Nm. K turbodmychadlu dostal také výfukové potrubí, které je ukončeno efektní, dvojitou, koncovkou, umístěnou ve středu zadního nárazníku. I z imageového autíčka pro příměstké jízdy se může vyklubat pěkný divoch...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků