Clemens šílí: Peugeot 1007 se 150 koňmi

Občas se setkáme s úpravci, kteří si vezmou do parády auto, u kterého si ani nejsme jisti, jestli je na něm vůbec co upravovat. Jedním z těchto vozů je i nový Peugeot 1007, který nepůsobí jako dobrý polotovar pro sportovní úpravy. Ale zdání může klamat...
Clemens šílí: Peugeot 1007 se 150 koňmi

Již na pohled je jasné, že malý Peugeot dostal nový kabátek. Ten se skládá z kompletního kitu předního a zadního nárazníku, prahových nadstavců, ochranných lišt a zrcátek. K tomu dostal malý Peugeot velká 17" kola z lehkých slitin. Tomu všemu asistuje upravený sportovní podvozek a také posílené brzdy. Peugeot prošel také nemalým dopingem. Sériový motor 1,6 dostal turbodmychadlo a tak jeho šestnáctistovka nyní produkuje výkon 110 kW (150 k), proti původním 80 kW (110 k). Točivý moment se zvedl o 12 Nm na nynějších 159 Nm. K turbodmychadlu dostal také výfukové potrubí, které je ukončeno efektní, dvojitou, koncovkou, umístěnou ve středu zadního nárazníku. I z imageového autíčka pro příměstké jízdy se může vyklubat pěkný divoch...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků