Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Jirka  |  07. 08. 2018 11:39

A koncern je hezky za kerickem pokakany, ze ta Honda je oskliva a zla

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 08. 2018 12:31

Kolik lidi se pri vyberu HH resp 'ostrejsiho' cestaku kouka na rekordy? Navic u vetsiny beznych ridicu je dulezitejsi driver skill nez konkretni auto

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 08. 2018 14:17

No hlavně si myslím, že to je závod o jednom účastníkovi a nikdo jiný než CTR na ty okruhy pro rekordy nejezdí (kromě Nürburgringu). A pokud ano, tak by redakce mohla k článku připojit tabulku s prvními deseti příčkami nejrychlejších předokolek na tom kterém okruhu, abychom mohli porovnat, o kolik je CTR rychlejší než konkurence.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 08. 2018 16:09

jo akdyž kundok byl ve své třídě králem protože to jel jenom on a byl nejrychlejší to bylo korektní že.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 19:27

Hrnce od Zepteru nejsou zas tak špatné. Vysavač Dyson je v pohodě?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 19:29

CTR jsem jezdil se sedmou generací. Úžasné auto, stejně jako další verze (snad kromě osmičky).
Hondě to přeji, kéž bychom jich potkávali více na silnicích. Chtěl jsem testovat, ale odpověď Hondy byla dost sprostá podle mého.

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  07. 08. 2018 19:42

Co jsi chtel testovat? Proc by nekdo pujcoval Hondu pitomcum jako ty? Asi mas blogisek pro pubertaky co.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 21:25

Děkuji. Jsem pitomec a totální amatér.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 10:42

...zde vidíš stealthe důvod, proč třeba nesděluji, jaké mám konkrétní auto a ani nic bližšího o sobě. Je otázkou, jestli "zapšklí" závistiví "čecháčci" jsou projevem české národnosti, nebo jestli se jedná o normu - o poměrné zastoupení "exotické" "charakteristické" menšiny, která je stejně zastoupena i u Němců, Američanů, Francouzů,....

Odpovědět  |   | 
fero  |  08. 08. 2018 10:50

Vies co ma celkom prekvapilo? ze pocas prejazdom po Bratislave som ich videl asi 5. V prahe stretavam max 1-2 kusy(myslim vseobecne 10tu generaciu, nie len CTR)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 08. 2018 11:36

V Praze, mam pocit, jsou pro zmenu castejsi Corvetty a Mustang.

Odpovědět  |   | 
fero  |  08. 08. 2018 11:58

Clovece, je fakt ze mustangov vidim relativne dost. Ale necudujem sa :)

Odpovědět  |   | 
Zucker  |  08. 08. 2018 13:40

Udělali by lépe, kdyby zajeli rekord na NS sériovým autem než objíždět okruhy, které nikoho nezajímají. To co vydávají za rekord na NS nikdo neuznává, protože to jel prototyp s úpravami odlišný od série. Takže ani nový Megane nemá co překonávat.

Odpovědět  |   | 
Milda  |  08. 08. 2018 14:52

Jde o klasickou sériovou verzi na běžných pneu nikoliv závodní gumách. Type R podle všeho asi opravdu bude nejrychlejší předokolka, ale pravdou je že ne každého zajímá
že vůz zajíždí někde rekordy. Každopádně tím jen automobilka chce dát najevo že vůz se jim opravdu povedl....kdo chce ať si ho koupí .....každému dle libosti.
Hondy mám rád, ale staré nadupané atmosferické motory viz Integra , civic 1.6VTI to bylo ve své době jako bezkonkurenční zjevení.

Odpovědět  |   | 
Zucker  |  08. 08. 2018 15:19

Ne, na NS šlo o prototyp a pneu Honda odmítla specifikovat.
A floating roll cage was added, Honda removed the rear seats and display audio system. Honda also declined to specify the actual tires used. To není sériové auto ani omylem, to může být stejně tak dobře speciál z TCR nebo jiné série.

Odpovědět  |   | 
Drifter  |  09. 08. 2018 09:10

To určitě nebyl prototyp. Víš co znamená "floating" roll cage? Šlo o pružně uložený ochranný rám sloužící čistě pro ochranu řidiče při nehodě nebo převrácení auta, ne pro zvýšení tuhosti karoserie. Zadní sedačky a audio byly vyjmuté kvůli kompenzaci hmotnosti rámu. Dokonce bych řekl, že vestavbou ochranného rámu bylo auto lehce znevýhodněné, protože se zvýšilo těžiště.

Odpovědět  |   | 
TWR  |  09. 08. 2018 12:26

A on se snad CTR prodává bez sedaček, s rámem a s vykuchanou palubku? A s pneu o kterých Honda odmítá cokoliv říci? Pokud ano, tak souhlasím, že jednalo o sériové auto, pokud ne, tak je to podvod. Jak velký o tom můžeme spekulovat týdny a měsíce.

Odpovědět  |   | 
Drifter  |  10. 08. 2018 13:43

Já reagoval na to, že to nebyl prototyp. Ono jezdit rekordní časy na okruhu s hatchbackem, který umí 270km/h, a nemít ochranný rám, je dost o hubu. Ten rám nebyl pro zvýšení tuhosti, to už bylo mnohokrát vysvětleno. Pneu snad nehrají roli, to je spotřebák a můžeš si obout co chceš, na okruh něco jinýho než na ježdění do práce. Obuto bylo Michelin Pilot Sport Cup 2s. To auto mělo sériový podvozek, sériový motor, sériové nastavení, sériovou aerodynamiku, to je to hlavní... Takže ten rekord by měl být opakovatelný i bez rámu, pokud si někdo troufne jet na hraně bez něj.

Odpovědět  |   | 
TWR  |  11. 08. 2018 00:21

To jsou výmluvy Hondy, na NS jezdí rekordy nesrovnatelně silnější/rychlejší auta a žádný dodatečný rám nemají, viz třeba Porsche 918, 911 GT2 RS a hromada dalších. A pokud si Honda chce udržet jméno, tak jak napsali jiní, nic jí nebrání rekord předvést se sériovým autem. V minulé generaci sériové auto zajelo čas 8:15, tedy hluboko za tím co udávala Honda u 9g. Do té doby než to převedou tak v rekordních tabulkách vůbec nebudou figurovat ani 9g ani 10g.
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...

Odpovědět  |   | 
Kalvas  |  08. 08. 2018 15:07

Máš sice pravdu, ale úplně ze všeho nejlépe by Honda udělala, kdyby se vyprdla na všechny trapnosti s CTR na okruzích a dala do kupy svůj motor v F1 a něco s ním předvedla (resp. umožnila předvést týmům, které jej používají), protože ty 4 roky trapností, které v F1 předvádí jsou nedůstojné jakékoliv automobilky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 43 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

včera | | 286 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 49 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A