Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Jirka  |  07. 08. 2018 11:39

A koncern je hezky za kerickem pokakany, ze ta Honda je oskliva a zla

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 08. 2018 12:31

Kolik lidi se pri vyberu HH resp 'ostrejsiho' cestaku kouka na rekordy? Navic u vetsiny beznych ridicu je dulezitejsi driver skill nez konkretni auto

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 08. 2018 14:17

No hlavně si myslím, že to je závod o jednom účastníkovi a nikdo jiný než CTR na ty okruhy pro rekordy nejezdí (kromě Nürburgringu). A pokud ano, tak by redakce mohla k článku připojit tabulku s prvními deseti příčkami nejrychlejších předokolek na tom kterém okruhu, abychom mohli porovnat, o kolik je CTR rychlejší než konkurence.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 08. 2018 16:09

jo akdyž kundok byl ve své třídě králem protože to jel jenom on a byl nejrychlejší to bylo korektní že.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 19:27

Hrnce od Zepteru nejsou zas tak špatné. Vysavač Dyson je v pohodě?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 19:29

CTR jsem jezdil se sedmou generací. Úžasné auto, stejně jako další verze (snad kromě osmičky).
Hondě to přeji, kéž bychom jich potkávali více na silnicích. Chtěl jsem testovat, ale odpověď Hondy byla dost sprostá podle mého.

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  07. 08. 2018 19:42

Co jsi chtel testovat? Proc by nekdo pujcoval Hondu pitomcum jako ty? Asi mas blogisek pro pubertaky co.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 21:25

Děkuji. Jsem pitomec a totální amatér.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 10:42

...zde vidíš stealthe důvod, proč třeba nesděluji, jaké mám konkrétní auto a ani nic bližšího o sobě. Je otázkou, jestli "zapšklí" závistiví "čecháčci" jsou projevem české národnosti, nebo jestli se jedná o normu - o poměrné zastoupení "exotické" "charakteristické" menšiny, která je stejně zastoupena i u Němců, Američanů, Francouzů,....

Odpovědět  |   | 
fero  |  08. 08. 2018 10:50

Vies co ma celkom prekvapilo? ze pocas prejazdom po Bratislave som ich videl asi 5. V prahe stretavam max 1-2 kusy(myslim vseobecne 10tu generaciu, nie len CTR)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 08. 2018 11:36

V Praze, mam pocit, jsou pro zmenu castejsi Corvetty a Mustang.

Odpovědět  |   | 
fero  |  08. 08. 2018 11:58

Clovece, je fakt ze mustangov vidim relativne dost. Ale necudujem sa :)

Odpovědět  |   | 
Zucker  |  08. 08. 2018 13:40

Udělali by lépe, kdyby zajeli rekord na NS sériovým autem než objíždět okruhy, které nikoho nezajímají. To co vydávají za rekord na NS nikdo neuznává, protože to jel prototyp s úpravami odlišný od série. Takže ani nový Megane nemá co překonávat.

Odpovědět  |   | 
Milda  |  08. 08. 2018 14:52

Jde o klasickou sériovou verzi na běžných pneu nikoliv závodní gumách. Type R podle všeho asi opravdu bude nejrychlejší předokolka, ale pravdou je že ne každého zajímá
že vůz zajíždí někde rekordy. Každopádně tím jen automobilka chce dát najevo že vůz se jim opravdu povedl....kdo chce ať si ho koupí .....každému dle libosti.
Hondy mám rád, ale staré nadupané atmosferické motory viz Integra , civic 1.6VTI to bylo ve své době jako bezkonkurenční zjevení.

Odpovědět  |   | 
Zucker  |  08. 08. 2018 15:19

Ne, na NS šlo o prototyp a pneu Honda odmítla specifikovat.
A floating roll cage was added, Honda removed the rear seats and display audio system. Honda also declined to specify the actual tires used. To není sériové auto ani omylem, to může být stejně tak dobře speciál z TCR nebo jiné série.

Odpovědět  |   | 
Drifter  |  09. 08. 2018 09:10

To určitě nebyl prototyp. Víš co znamená "floating" roll cage? Šlo o pružně uložený ochranný rám sloužící čistě pro ochranu řidiče při nehodě nebo převrácení auta, ne pro zvýšení tuhosti karoserie. Zadní sedačky a audio byly vyjmuté kvůli kompenzaci hmotnosti rámu. Dokonce bych řekl, že vestavbou ochranného rámu bylo auto lehce znevýhodněné, protože se zvýšilo těžiště.

Odpovědět  |   | 
TWR  |  09. 08. 2018 12:26

A on se snad CTR prodává bez sedaček, s rámem a s vykuchanou palubku? A s pneu o kterých Honda odmítá cokoliv říci? Pokud ano, tak souhlasím, že jednalo o sériové auto, pokud ne, tak je to podvod. Jak velký o tom můžeme spekulovat týdny a měsíce.

Odpovědět  |   | 
Drifter  |  10. 08. 2018 13:43

Já reagoval na to, že to nebyl prototyp. Ono jezdit rekordní časy na okruhu s hatchbackem, který umí 270km/h, a nemít ochranný rám, je dost o hubu. Ten rám nebyl pro zvýšení tuhosti, to už bylo mnohokrát vysvětleno. Pneu snad nehrají roli, to je spotřebák a můžeš si obout co chceš, na okruh něco jinýho než na ježdění do práce. Obuto bylo Michelin Pilot Sport Cup 2s. To auto mělo sériový podvozek, sériový motor, sériové nastavení, sériovou aerodynamiku, to je to hlavní... Takže ten rekord by měl být opakovatelný i bez rámu, pokud si někdo troufne jet na hraně bez něj.

Odpovědět  |   | 
TWR  |  11. 08. 2018 00:21

To jsou výmluvy Hondy, na NS jezdí rekordy nesrovnatelně silnější/rychlejší auta a žádný dodatečný rám nemají, viz třeba Porsche 918, 911 GT2 RS a hromada dalších. A pokud si Honda chce udržet jméno, tak jak napsali jiní, nic jí nebrání rekord předvést se sériovým autem. V minulé generaci sériové auto zajelo čas 8:15, tedy hluboko za tím co udávala Honda u 9g. Do té doby než to převedou tak v rekordních tabulkách vůbec nebudou figurovat ani 9g ani 10g.
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...

Odpovědět  |   | 
Kalvas  |  08. 08. 2018 15:07

Máš sice pravdu, ale úplně ze všeho nejlépe by Honda udělala, kdyby se vyprdla na všechny trapnosti s CTR na okruzích a dala do kupy svůj motor v F1 a něco s ním předvedla (resp. umožnila předvést týmům, které jej používají), protože ty 4 roky trapností, které v F1 předvádí jsou nedůstojné jakékoliv automobilky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 150 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A