Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Jirka  |  07. 08. 2018 11:39

A koncern je hezky za kerickem pokakany, ze ta Honda je oskliva a zla

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 08. 2018 12:31

Kolik lidi se pri vyberu HH resp 'ostrejsiho' cestaku kouka na rekordy? Navic u vetsiny beznych ridicu je dulezitejsi driver skill nez konkretni auto

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 08. 2018 14:17

No hlavně si myslím, že to je závod o jednom účastníkovi a nikdo jiný než CTR na ty okruhy pro rekordy nejezdí (kromě Nürburgringu). A pokud ano, tak by redakce mohla k článku připojit tabulku s prvními deseti příčkami nejrychlejších předokolek na tom kterém okruhu, abychom mohli porovnat, o kolik je CTR rychlejší než konkurence.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 08. 2018 16:09

jo akdyž kundok byl ve své třídě králem protože to jel jenom on a byl nejrychlejší to bylo korektní že.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 19:27

Hrnce od Zepteru nejsou zas tak špatné. Vysavač Dyson je v pohodě?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 19:29

CTR jsem jezdil se sedmou generací. Úžasné auto, stejně jako další verze (snad kromě osmičky).
Hondě to přeji, kéž bychom jich potkávali více na silnicích. Chtěl jsem testovat, ale odpověď Hondy byla dost sprostá podle mého.

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  07. 08. 2018 19:42

Co jsi chtel testovat? Proc by nekdo pujcoval Hondu pitomcum jako ty? Asi mas blogisek pro pubertaky co.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 21:25

Děkuji. Jsem pitomec a totální amatér.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 10:42

...zde vidíš stealthe důvod, proč třeba nesděluji, jaké mám konkrétní auto a ani nic bližšího o sobě. Je otázkou, jestli "zapšklí" závistiví "čecháčci" jsou projevem české národnosti, nebo jestli se jedná o normu - o poměrné zastoupení "exotické" "charakteristické" menšiny, která je stejně zastoupena i u Němců, Američanů, Francouzů,....

Odpovědět  |   | 
fero  |  08. 08. 2018 10:50

Vies co ma celkom prekvapilo? ze pocas prejazdom po Bratislave som ich videl asi 5. V prahe stretavam max 1-2 kusy(myslim vseobecne 10tu generaciu, nie len CTR)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 08. 2018 11:36

V Praze, mam pocit, jsou pro zmenu castejsi Corvetty a Mustang.

Odpovědět  |   | 
fero  |  08. 08. 2018 11:58

Clovece, je fakt ze mustangov vidim relativne dost. Ale necudujem sa :)

Odpovědět  |   | 
Zucker  |  08. 08. 2018 13:40

Udělali by lépe, kdyby zajeli rekord na NS sériovým autem než objíždět okruhy, které nikoho nezajímají. To co vydávají za rekord na NS nikdo neuznává, protože to jel prototyp s úpravami odlišný od série. Takže ani nový Megane nemá co překonávat.

Odpovědět  |   | 
Milda  |  08. 08. 2018 14:52

Jde o klasickou sériovou verzi na běžných pneu nikoliv závodní gumách. Type R podle všeho asi opravdu bude nejrychlejší předokolka, ale pravdou je že ne každého zajímá
že vůz zajíždí někde rekordy. Každopádně tím jen automobilka chce dát najevo že vůz se jim opravdu povedl....kdo chce ať si ho koupí .....každému dle libosti.
Hondy mám rád, ale staré nadupané atmosferické motory viz Integra , civic 1.6VTI to bylo ve své době jako bezkonkurenční zjevení.

Odpovědět  |   | 
Zucker  |  08. 08. 2018 15:19

Ne, na NS šlo o prototyp a pneu Honda odmítla specifikovat.
A floating roll cage was added, Honda removed the rear seats and display audio system. Honda also declined to specify the actual tires used. To není sériové auto ani omylem, to může být stejně tak dobře speciál z TCR nebo jiné série.

Odpovědět  |   | 
Drifter  |  09. 08. 2018 09:10

To určitě nebyl prototyp. Víš co znamená "floating" roll cage? Šlo o pružně uložený ochranný rám sloužící čistě pro ochranu řidiče při nehodě nebo převrácení auta, ne pro zvýšení tuhosti karoserie. Zadní sedačky a audio byly vyjmuté kvůli kompenzaci hmotnosti rámu. Dokonce bych řekl, že vestavbou ochranného rámu bylo auto lehce znevýhodněné, protože se zvýšilo těžiště.

Odpovědět  |   | 
TWR  |  09. 08. 2018 12:26

A on se snad CTR prodává bez sedaček, s rámem a s vykuchanou palubku? A s pneu o kterých Honda odmítá cokoliv říci? Pokud ano, tak souhlasím, že jednalo o sériové auto, pokud ne, tak je to podvod. Jak velký o tom můžeme spekulovat týdny a měsíce.

Odpovědět  |   | 
Drifter  |  10. 08. 2018 13:43

Já reagoval na to, že to nebyl prototyp. Ono jezdit rekordní časy na okruhu s hatchbackem, který umí 270km/h, a nemít ochranný rám, je dost o hubu. Ten rám nebyl pro zvýšení tuhosti, to už bylo mnohokrát vysvětleno. Pneu snad nehrají roli, to je spotřebák a můžeš si obout co chceš, na okruh něco jinýho než na ježdění do práce. Obuto bylo Michelin Pilot Sport Cup 2s. To auto mělo sériový podvozek, sériový motor, sériové nastavení, sériovou aerodynamiku, to je to hlavní... Takže ten rekord by měl být opakovatelný i bez rámu, pokud si někdo troufne jet na hraně bez něj.

Odpovědět  |   | 
TWR  |  11. 08. 2018 00:21

To jsou výmluvy Hondy, na NS jezdí rekordy nesrovnatelně silnější/rychlejší auta a žádný dodatečný rám nemají, viz třeba Porsche 918, 911 GT2 RS a hromada dalších. A pokud si Honda chce udržet jméno, tak jak napsali jiní, nic jí nebrání rekord předvést se sériovým autem. V minulé generaci sériové auto zajelo čas 8:15, tedy hluboko za tím co udávala Honda u 9g. Do té doby než to převedou tak v rekordních tabulkách vůbec nebudou figurovat ani 9g ani 10g.
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...

Odpovědět  |   | 
Kalvas  |  08. 08. 2018 15:07

Máš sice pravdu, ale úplně ze všeho nejlépe by Honda udělala, kdyby se vyprdla na všechny trapnosti s CTR na okruzích a dala do kupy svůj motor v F1 a něco s ním předvedla (resp. umožnila předvést týmům, které jej používají), protože ty 4 roky trapností, které v F1 předvádí jsou nedůstojné jakékoliv automobilky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 32 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 31 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 73 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A