Citroen musi ted nabizet slevy jako divy. Nosny model stredni tridy C5 je uz za zenitem, facelift mu pomohl, ale zakladni problemy nevyresil, takze se ceka na novy model, ktery je za rohem a mohl by byt hodne zajimavy. Mezitim se bude C5tka ozivovat slevami jako vsechny vybehove modely (viz Mondeo posledni rok, nebo aktualne Laguna). C4rka se jako celek moc nepovedla, na konkurenci moc nestiha a predpokladam ze brzy vybehne minimalne facelift nebo rovnou novy model, protoze uz je tu s nami dost dlouho. No a C6tka je jako vsechny nenemecke nejaponske vozy vyssi tridy odsouzena k paberkovani, ale s tim nikdo nic nenadela.
No když někdo zlevňuje tak to automaticky neznamená problémy automobilky, hold zdejší lid je masírován cenama Škody..tak se nedivím..
Jasne. Taky to muze znamenat, ze automobilka z cireho altruismu chce umoznit chudsim lidem zakoupit kvalitni vuz. :-D Pokud nabizim svuj vuz cca o 20-25% levneji nez srovnatelna konkurence (viz C4) a stejne se neprodava, tak to asi neznamena, ze mam nejlepsi karu na trhu.
Citroen, Peugeot, Ford a další jsou známi tím, že s příchodem nového modelu přijdou i s oficiálním ceníkem, kde jsou ceny opravdu krutě vysoké. Po opadnutí prvotního zájmu, nebo ještě v průběhu počáteční euforie ovšem přijdou s druhým ceníkem, který je výrazně nižší.Toho pak využívají při akčních nabídkách. Prostě model, který chtějí prodávat za 500 000 přivedou na trh s cenovkou 700 000. Za tuto cenu si to koupí pár nadšenců no a pak udělají akci na daný model se slevou 200 000 Kč a jsou na částce 500 000 Kč, tedy na částce, na které chtějí být.Není to ve světě automobilek nic nového, není to nic nového ani v jiných oborech prodejů, je to prostě účelové.Jinak neřekl bych, že model C4 se zrovna dobře neprodává. Nemůžete se dívat jen na prodeje v ČR, ale pokud se podíváte na prodeje v rámci celé EU, pak se Citroen drží poměrně dobře a s odbytem určitě nemá problém.
ty jsi teda odbornik :-)):-)):-))
Kocour je strahy po... protože kdyby se zmínil o stávce tak ho šéf vykastruje a kočky by se mu smály. Taky to nemůže dle návrhu využít, protože kdyby se zmínil o zvýšení platu tak ho šéf označí za možného obboráře, a od by se studem propadl do pekla, kde by se mu vzňali zbytky chlupů a vlasů. Pokud jde o článek tak celková úprava, a zvlášť ten leasing, je hrozná.Sleva na Berlingo 155 000 má být na 90% 55 tis.
Nemůžu se před šéfem zmínit o zvýšení platu, protože by to nemělo smysl. Už tak mám nejvyšší plat ve firmě, kromě šéfa. A víc než on mít opravdu nemůžu. Pokud jde o stávky, tak ty negativně ovlivňují kvalitu. Špatná kvalita a poruchovost francouzských aut je snad dostatečně známá.
asi nechapes ze je okurkova sezona a ze slevy na jakykoliv druh zbozi se notoricky opakuji kazdy rok stejne ane jen u francouzu ,tak toho vyuzij a nebrec.
Je mi jich fakt líto, jak hodně se snaží prodat. Snad až francouzi přestanou stávkovat a pořádně makat, tak se to zlepší.
jj,jsou na tom hodně špatně, Francie má 59,3 mil obyvatel a loni se tam prodalo pouze necelých 2,1 mil os vozů, zatímco v prosperujícím a vzkvétajícím Česku s 10,5 mil obyv. bájných 178 tis aut a z toho 1/3 (zhruba) v N1, jj, mají nás co dohánět a hned tak nás asi ani nedoženou....:-D Připomíná mi to doby,kdy se zde budovaly světlé zítřky,samé jistoty,na západě vše zlé,ale lidé emigrovali z radostného kounismu výlučně do temného kapit. a naopak ani omylem, jen jakýsi D.Read, pomatený USA komunista a zpěvák z USA do NDR, což bylo bolševické Německo pro ty,kdo to nezažili a ve škole či doma jim to neřekli,nebo neposlouchali...B-] Až na tom budeme tak skvěle jako F špatně,dejte někdo vědět a du slavit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.