Citroën zase blázní. Ami se vrací jako elektromobil, na který nepotřebujete řidičák

JIg  |  28. 02. 2020 11:03

Vypadá jak po bouračce

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 02. 2020 13:04

a tu by jsi v tomhle autě nechtěl-jasný penál

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 02. 2020 12:15

Pokud toto vozidlo spada u nas do kategorie AM, tak ridicske opravneni u nas samozrejme potrebujete.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  28. 02. 2020 13:07

Přesně tak - nevím jak ve Francii, ale u nás je nutný řidičák na moped. V podstatě je to stejné miniauto jako Aixam a podobné. Jediné motorové vozidlo, které se u nás může řídit bez řidičáku je elektrokolo s "příšlapem".
Čistě technicky - podobné miniauto na dojíždění do práce a po nejbližším okolí je jediné elektrické auto, které mi dává nějaký smysl. Ale nejspíš to zabije vysoká cena.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 02. 2020 14:03

Dokážu si při představit že za 550,- měsíčně jako na dojíždění do práce proč ne.....

-má tu vadu na "kráse". Dojel jen tam a aku by už nestačilo na cestu zpět.
- cesta by trvala déle než nějaký courakem autobusem nebo vlakem
- a nebyla by o moc levnější než první třídou.....

Zlatá C1 nebo Cactus....

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  28. 02. 2020 14:31

Mně to přijde možná zajímavější než C1. C1 je také maximálně tak do města, akorát s tím rozdílem, že s ním můžete v případě nejvzšší nouze zajet na dálnici.
Ale Cactus? Mezi C1 a Cactusem jsou velikostně ještě C3, C3 Aircross a C5 Aircross.
C4 Cactus je auto, se kterým se jezdí bezpečně po dálnici 190 km/h.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 02. 2020 14:50

S C1 aspoň dojete do práce a zpět..... bez nabíjení.

Kaktus ale je ořezaná stylová a drahá nepohodlná odvozenina od C3! Je to trohu past na zákazníky, ale aktuálně Citroen nemá nástupce C4 a C5. I to nazvané C4 Caktus není C4 ale C3. Takže žádný ...Mezi C1 a Cactusem jsou velikostně ještě... ne mezi není nic. Až teď bude DS9 což bude takový duchovní nástupce C5 poslední edice.

A s aktuálním 1.2 pure 3válcem protože do nových už nic jiného nedávají na 190km/h zapomeňte.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  28. 02. 2020 15:59

Odpovědět  |   | 
komik  |  28. 02. 2020 22:52

Představte si, že bydlíte 10km od většího města, kam děcka dojíždí do školy.. staršímu je už 15+.. autobus jezdí třeba jednou za 2 hodiny... Budete dělat věčně taxikáře, pořídíte skůtr nebo něco takového??

Trošku omezení je ta rychlost, ale věřím, že stejně jako u Renaultu twizzy, pokud se to ujme, vyjde silnější verze s větší baterkou a maximálkou mezi 70-80km/h.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 02. 2020 12:35

Pro neplnolete dava rychlostni omezeni smysl (ve Svedsku s tim 'decka' problem nemaji).

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  29. 02. 2020 17:21

Ano, pro neplnolete rychlostni omezeni smysl dava. Jenze v pripade tak velkeho vozidla mozna ve Svedsku nebo Dansku, kde se mezi vesnicema jezdi normalne 70 km/h a ridici to vetsinou dodrzuji. (Ale proc potom porizovat neco takoveho, kdyz je tam jizda na kole bezpecna a skolni autobusy celkem funguji.)
Avsak u nas, kde se na minisilnickach mezi vesnicemi bezne prohaneji desitky let stare vraky hodne pres 120 km/h, takove vozidlo bude s takovou rychlosti mnohem nebezpecnejsi nez skutr nebo kolo.

Tim nerikam, ze do mesta neni fajn, akorat tam trochu ztraci vyznam, vzhledem k fungujici MHD.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 02. 2020 20:20

Takze se budem prizpusobovat bezohlednym hovadum? Proc porizovat? Protoze skola neni jen za pekneho pocasi... protoze neni jen skola nybrz i krouzky/zajmy/povinnosti a zivot vubec.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  02. 03. 2020 08:14

S tímhle částečně souhlasím je to auto z města do města. Tedy kde počáteční a koncový bod trasy nabíječka. Rozhodně to není pro "příměstskou dopravu".
Tady je ale rozdíl mezi náma a západem. U nás je velice rozvinutá a levná MHD. A města mají problém provozem, který tranzitní. Takže tohle to docela míjí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 02. 2020 15:36

Kde (vyjma casti Nemecka) prosim 190 bezpecne?

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  28. 02. 2020 15:50

A to je na dálnice v Německu Citroenům vjezd zakázán?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 02. 2020 12:38

Predpokladam, ze to neni auto jen pro nemecke dalnice (resp. jejich cast). Takze kde jinde/dale v Evrope se timto jezdi bezpecne 190? Kdyz pominu zakonne rychlostni omezeni na silnicich, tak 190 povazuji pro C4 spise za limitni nez bezpecnou rychlost.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  02. 03. 2020 13:08

C4 se hlavně už nevyrábí minimálně dva roky. A nejsilnější benzín měl maximálně o přes 200 s atmosférou.

Za to menší a kratší C4 Cactus na platformě né C4, ale C3. S nejsilnějším benzínovým 96kW turbo lichokopytníkem má maximálku asi 210. A to bych fakt nechtěl. Tohle není sportovní Fiat nebo Alfa od Abrarta.
Na druhou stranu rozvoj je kratší jen o cca 11mm proti poslednímu Golfu R.... a to taky není dlouhá kára.

Původně plánovaná opravdická C4 byly údajně uvažovaná až na rok 2021. Pravděpodobně až se uklildní to ekobláznění.

Odpovědět  |   | 

jestli si čech, tak než by to dovezli domů, tak bys měl v garáži tuningovou krabičku na ojebání té rychlosti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 02. 2020 13:14

Idealne z Aliexpresu

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  05. 03. 2020 09:19

Hele, asi záleží na místě, kde se to bude používat. Moje zkušenost s dojížděním do práce mezi dvěma městy s cca 6000 obyvateli, vzdálenost přesně 15km:
-Autem "od brány k bráně" 20 minut, benzín za cestu tam a zpět zhruba za 70Kč
-Moped s Vmax 45km/h 30 minut, benzín zhruba za dvacku
-Vlak, autobus + docházka pěšky na zastávky : hodina a čtvrt, se zdržením ve špičce až hodina a půl, cena 2x26Kč......

Odpovědět  |   | 
Marex  |  28. 02. 2020 18:29

Ten Citroen má snad nějaké povinné kvóty pro zaměstnávání excentriků přes návrh designu a u téhle šerednosti nasadil laťku opravdu vysoko

Odpovědět  |   | 
Lol  |  01. 03. 2020 06:11

Cokoliv má 4 kola, tak na to prostě řidičák má být. Ne ty dementní nesmysly co se mrcasí po cestě sotva 50 a blokují provoz. Akorát nervy z takových kravin.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A