Citroën Xsara VTR a nižší ceny standardních modelů Xsary

Praha, 7. listopadu 2003 – CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. oznamuje změnu nabídky verze Citroën Xsara VTR. Coupé vychází z tradiční filosofie sportovních verzí VTR v nabídce značky Citroën – vytvořit nezaměnitelnou, dynamickou úpravu silničních vozů pro milovníky rychlé jízdy a dokonalého pohodlí.

Sportovní náboj Xsary VTR se stává odrazem úspěšného tažení automobilky Citroën na poli automobilových soutěží, především v mistrovství světa FIA v rallye (WRC) a v mistrovství Evropy FIA v rallycrossu (ERC).

Jedinečný nádech Xsary VTR je zdůrazněn zadním spoilerem lakovaným v barvě karoserie a disky kol z lehké slitiny. Sportovnímu charakteru vozu odpovídá i specifická harmonie interiéru: coupé VTR nabízí látkové čalounění „Sosie" v kombinaci černé a červené barvy, dekorativní obložení palubní desky „Ondulation“, bílý podklad ciferníků rychloměru a otáčkoměru a chromovanou hlavici řadicí páky.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Dynamika a jedinečnost Xsary VTR si podávají ruku s komfortem a bezpečností. Standardní výbava zahrnuje klimatizaci, audiosystém s CD a dálkovým ovládáním, ABS s EBD a elektronickým brzdovým asistentem, čelní a boční airbagy řidiče a spolujezdce a další prvky.

Coupé Citroën Xsara VTR je nabízeno s motorem 1.6 16V (80 kW / 110 k) s pětistupňovou manuální převodovkou za 499 000 Kč. Nabídka verzí modelové řady Xsara zahrnuje akční model Attractive, který nabízí exkluzivní výbavu v hodnotě 70 600 Kč zdarma. Model Attractive je nabízen s motory 1.6i 16V (80 kW / 110 k) a 2.0 HDi (66 kW / 90 k) v cenách od 489 900 Kč.

Citroën v rámci aktuální akční nabídky nabízí slevy až 80 000 Kč na standardní verze modelu Xsara. Základní verze X je nabízena již od 314 000 Kč.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků