Citroën Xsara VTR a nižší ceny standardních modelů Xsary

Praha, 7. listopadu 2003 – CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. oznamuje změnu nabídky verze Citroën Xsara VTR. Coupé vychází z tradiční filosofie sportovních verzí VTR v nabídce značky Citroën – vytvořit nezaměnitelnou, dynamickou úpravu silničních vozů pro milovníky rychlé jízdy a dokonalého pohodlí.

Sportovní náboj Xsary VTR se stává odrazem úspěšného tažení automobilky Citroën na poli automobilových soutěží, především v mistrovství světa FIA v rallye (WRC) a v mistrovství Evropy FIA v rallycrossu (ERC).

Jedinečný nádech Xsary VTR je zdůrazněn zadním spoilerem lakovaným v barvě karoserie a disky kol z lehké slitiny. Sportovnímu charakteru vozu odpovídá i specifická harmonie interiéru: coupé VTR nabízí látkové čalounění „Sosie" v kombinaci černé a červené barvy, dekorativní obložení palubní desky „Ondulation“, bílý podklad ciferníků rychloměru a otáčkoměru a chromovanou hlavici řadicí páky.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Dynamika a jedinečnost Xsary VTR si podávají ruku s komfortem a bezpečností. Standardní výbava zahrnuje klimatizaci, audiosystém s CD a dálkovým ovládáním, ABS s EBD a elektronickým brzdovým asistentem, čelní a boční airbagy řidiče a spolujezdce a další prvky.

Coupé Citroën Xsara VTR je nabízeno s motorem 1.6 16V (80 kW / 110 k) s pětistupňovou manuální převodovkou za 499 000 Kč. Nabídka verzí modelové řady Xsara zahrnuje akční model Attractive, který nabízí exkluzivní výbavu v hodnotě 70 600 Kč zdarma. Model Attractive je nabízen s motory 1.6i 16V (80 kW / 110 k) a 2.0 HDi (66 kW / 90 k) v cenách od 489 900 Kč.

Citroën v rámci aktuální akční nabídky nabízí slevy až 80 000 Kč na standardní verze modelu Xsara. Základní verze X je nabízena již od 314 000 Kč.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků