Tak to vypadá, že každý by najednou kupoval C5 III. Ještě že jich je na prodej spousta zánovních, tak honem honem, ať neujedou! Nebo to jsou spíš jen řeči bychařů? Spíš to druhé, jsme přeci v kocourkově. V každém případě, moje C5 III V6 HDi je vychytaná od nova, kdy jsem ji v roce 2009 pořídil. Takže opravdu netuším, odkud se zase ty chytré informace v diskusi berou.
žádnej C5 III ještě není . Tohle byl doprodej druhé generace. Takže opravdu netušíte.
ale tušíme, toto je C5 III nebo chceteli ještě přesněji X7. Doporučuji navštívit www.c5club.cz
Žádnej C5 třetí generace na trhu neni. Možná jsem z Vysočiny , ale ne tak blebe abych si neprečet Německou Wikipedii.
2. generace, 3. facelift1. generace - 2001 - 2008, pricemz 2004 facelift.2. generace - 2008 - 2017C5 III se rozumi verze X7, C5 II je facelift 1. generace
no ale to je špatně ;-) protože se takto nemá označovat C5 (X7) je Citroen C5 druhé generace !
Je to C5 druhé generace, žádná třetí generace se ještě nezačala vyrábět ;-)
Tak to byl taky jediny Citroen co stoji za rec.Ale XM bylo lepsi (ve sve dobe samorejme).Ted nam zbyly SUV nesmysly, kaktusy ...
https://www.youtube.com/watch...
Když se podařilo vychytat všechny mouchy u hydrauliky, tak s tím skončí?Tím skončil Citroen i pro mně...
Koukal sem do konfigurátoru, kouknu ke konkurenci , tu k druhé, tu třetí. A proč to vypadá, že se tady zbavují dieselů?U Bavorů nebo v Rakousích třeba benzín u DS4 je , tady v konfigurátoru ne. U nás byl poslední C4 maximálně lichokopytník u Bavorů i 1,6 čtyř hrnek. U nás DS5 jen dehet, u Bavoráků i benzín. Grandpicaso C4 jen Dehet u bavorů opět i benzín. Ale i kosočtvercová konkurence to samé.Ale Volkwagenu to vyřešili úplně, Scirocco v republice v konfigurátoru není vůbec , u Bavorů ale je.
Ve francii diesely každou chvílí zakážou, takže to tam nikdo nekoupí. V německu bych si vsadil na totéž. Tak to prodávají daleko na východě...
Ve Francii ani Německu se "každou chvíli" nic zakazovat nebude.
Já si myslím, že nový C5 Aircross o kterém zástupci automobilky říkají, že jízda v něm se bude podobat letu na létajícím koberci, se bude prodávat jak housky na krámě (ovšem pokuď se naplní to tvrzení o super komfortní jízdě). Záleží ovšem na ceně....
@Nathan: nežer jim tolik ten marketing ;-)
Jenže to má být SUV takže mi je celkem jedno jak to bude jezdit, navíc pokud to bude tak měkký tak si budete moci bočními okýnky při průjezdu zatáčkou prohlídnout z blízka asfalt:-D
Tím milý Citroen skončil...
Dávám Citroenu rok, maximálně dva roky. S řadou DS pohořeli, těch pár sraček paběrkuje. Dělníky pošlou na novou linku a sice vyrábět sýry a pěstovat víno, to jim docela jde. Pežot taky zrovna neprodává rekordy, pár let a pošlou do kopru i Opel.
To Vás ještě stále baví po někom opakovat rádobychytrou frázi o sýrech a vínu ? Co by ale měli dělat takoví lidé co neznají, alespoň přibližně, kolik aut loni vyrobili jednotliví výrobci automobilů ? Že by něco s pivem někde okolo hospody ?
http://www.caradisiac.com/citroen-une-nouvelle-c5-p...
Citroen vyrobil poslední auto, které bych si koupil nyní již nemá smysl jejich stránky ani navštěvovat, protože tam žádné normální auto není:-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.