Citroën v nejbližších dnech představí nástupce Picassa

Citroën po létech úspěšného prodeje rodinného vozu Picasso ohlásil jeho nástupce. Přes prvotní informace, které byly uvolněny již na autosalonu ve Frankfurtu, se doposud neobjevilo žádné nové oficiální vyjádření ani fotografie. Citroën je na informace o nástupci Picassa sice skoupý, ale i přes informační embargo se již objevily první náznaky, kam se nové Picasso zařadí.

První velkou změnou bude dvojí verze. Jedna bude určená pro pět a druhá pro sedm cestujících. Rozdíl nebude jen v interiéru, ale v celkovém pojetí. Verze pro sedm osob bude prodloužená, aby byl zachován dostatečný prostor i zavazadelník. Každopádně obě verze se ponesou ve stejném duchu a lišit se budou pouze prodlouženou, resp. zkrácenou zádi. Nové Picasso vyjede na platformě Citroënu C4 s určitými modifikacemi. Design vozu bude výrazně inspirován zveřejněnou studií C-SportLounge.

Druhou změnou u nového modelu je název. Již se nepoužije nynější Picasso, ale nový model příjde, s doposud neznámým jménem. Citroën si od nového modelu opravdu hodně slibuje, což také dokazují poměrně odvážné informace o tom, že automobilka chce s novým Picassem předběhnout v prodejích a úspěchu Opel Meriva i Zafira. Zda se to po roce 2007, kdy se má nástupce dostat do prodeje, podaří, zatím nikdo jistě neví.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků