Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Od počátku září až do konce prosince budou dealeři značky Citroën v ČR poskytovat zákazníkům při nákupu nového auta slevu v rozmezí třicet až sto dvacet tisíc korun.

Lidé, kteří vlastní v České republice nejméně půl roku zaregistrovaný osobní automobil plnící emisní normu pouze Euro 1-3, mají nyní až do prosince získat nový model Citroënu až o sto dvacet tisíc korun levněji. Pokud samozřejmě u dealerů značky s dvojitým šípem odevzdají toto vozidlo k ekologické likvidaci. 

"Tato nejvyšší sleva se týká dražších verzí modelu Berlingo," upřesňuje  ředitel značek Citroën a DS v České republice František Neumann. Nižší cenu však získají rovněž všichni ti, kteří si hodlají za podmínek šrotovného koupit jakýkoli jiný osobní vůz Citroën.

Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Konkrétně při pořízení modelů C1, C3 a C-Elysée jde o 30 000 Kč, pětačtyřicetitisícový bonus získají zájemci o C3 Picasso, kupující modelu C4 ušetří 50 000 Kč, budoucí vlastníci vozu C4 Cactus 75 000 a lidé toužící po C4 Picasso, stejně jako po levnějších variantách berlinga multispace, rovných sto tisíc.

Například základní cena berlinga ve výbavě Feel a s motorem 1,6 VTI (120 koní) je teď se "šrotovným" 347 400 Kč. Dieselové berlingo (1,6 BlueHDi s výkonem 100 koní a s manuální převodovkou) v nejvyšší výbavě pak místo 524 800 Kč přijde jen na 404 800 Kč. 

Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Akce se podle Neumanna netýká jen těch nejstarších a nejméně ekologických vozů. Pokud totiž zákazník přiveze svůj současný vůz, který splňuje emisní normy euro 4 a vyšší a je schopný dalšího prodeje, dealer ho od něj vykoupí na protiúčet. Nárok na slevu v rámci šrotovného bude mít rovněž. 

Citroënu se letos v ČR daří. Od ledna do konce srpna prodal v Česku o pět procent vozů více než ve stejném období loňska. Nejprodávanějším modelem sice zůstává berlingo, ale velký zájem je také o novou generaci C3. Další zákazníky značce určitě přiláká nové SUV C3 Aircross, které bude mít premiéru v polovině září ve Frankfurtu a již v říjnu se začne prodávat i u nás. 

Na přehled aut s konkrétní výší "šrotovného" se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků