Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Od počátku září až do konce prosince budou dealeři značky Citroën v ČR poskytovat zákazníkům při nákupu nového auta slevu v rozmezí třicet až sto dvacet tisíc korun.

Lidé, kteří vlastní v České republice nejméně půl roku zaregistrovaný osobní automobil plnící emisní normu pouze Euro 1-3, mají nyní až do prosince získat nový model Citroënu až o sto dvacet tisíc korun levněji. Pokud samozřejmě u dealerů značky s dvojitým šípem odevzdají toto vozidlo k ekologické likvidaci. 

"Tato nejvyšší sleva se týká dražších verzí modelu Berlingo," upřesňuje  ředitel značek Citroën a DS v České republice František Neumann. Nižší cenu však získají rovněž všichni ti, kteří si hodlají za podmínek šrotovného koupit jakýkoli jiný osobní vůz Citroën.

Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto

Konkrétně při pořízení modelů C1, C3 a C-Elysée jde o 30 000 Kč, pětačtyřicetitisícový bonus získají zájemci o C3 Picasso, kupující modelu C4 ušetří 50 000 Kč, budoucí vlastníci vozu C4 Cactus 75 000 a lidé toužící po C4 Picasso, stejně jako po levnějších variantách berlinga multispace, rovných sto tisíc.

Například základní cena berlinga ve výbavě Feel a s motorem 1,6 VTI (120 koní) je teď se "šrotovným" 347 400 Kč. Dieselové berlingo (1,6 BlueHDi s výkonem 100 koní a s manuální převodovkou) v nejvyšší výbavě pak místo 524 800 Kč přijde jen na 404 800 Kč. 

Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Akce se podle Neumanna netýká jen těch nejstarších a nejméně ekologických vozů. Pokud totiž zákazník přiveze svůj současný vůz, který splňuje emisní normy euro 4 a vyšší a je schopný dalšího prodeje, dealer ho od něj vykoupí na protiúčet. Nárok na slevu v rámci šrotovného bude mít rovněž. 

Citroënu se letos v ČR daří. Od ledna do konce srpna prodal v Česku o pět procent vozů více než ve stejném období loňska. Nejprodávanějším modelem sice zůstává berlingo, ale velký zájem je také o novou generaci C3. Další zákazníky značce určitě přiláká nové SUV C3 Aircross, které bude mít premiéru v polovině září ve Frankfurtu a již v říjnu se začne prodávat i u nás. 

Na přehled aut s konkrétní výší "šrotovného" se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků