Citroën v Česku vloni opět bodoval

Po úspěšném tažení značky Citroën na českém trhu v posledních letech, které byly ve znamení významného nárůstu prodejů, došlo k určité stagnaci během druhého pololetí loňského roku. Přesto byl rok 2008 jako celek pro Citroën úspěšný - dosáhl prodeje 10 024 nových vozů, což znamená podíl na českém trhu ve výši 4,92 %. Zvýšení prodejů bylo zaznamenáno zejména v segmentu malých vozů, kde dosáhly úspěchu modely C1 a C3, a také v segmentu F1, kde bodovalo užitkové Berlingo a Nemo.

Citroën tak dosáhl na 6. příčku na českém trhu. Nejprodávanějším modelem byl Citroën Berlingo s 2 295 prodanými kusy, na druhém místě pak Citroën C3 s 2 172 prodanými vozy a na třetím Citroën C4 s 1 718 prodanými vozy. Značka Citroën si také udržela prvenství v segmentu MPV, kde s modely C4 Picasso, C4 Grand Picasso a Xsara Picasso drží první příčku (1 207 prodaných vozů).

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky