Citroën v Česku vloni opět bodoval

Po úspěšném tažení značky Citroën na českém trhu v posledních letech, které byly ve znamení významného nárůstu prodejů, došlo k určité stagnaci během druhého pololetí loňského roku. Přesto byl rok 2008 jako celek pro Citroën úspěšný - dosáhl prodeje 10 024 nových vozů, což znamená podíl na českém trhu ve výši 4,92 %. Zvýšení prodejů bylo zaznamenáno zejména v segmentu malých vozů, kde dosáhly úspěchu modely C1 a C3, a také v segmentu F1, kde bodovalo užitkové Berlingo a Nemo.

Citroën tak dosáhl na 6. příčku na českém trhu. Nejprodávanějším modelem byl Citroën Berlingo s 2 295 prodanými kusy, na druhém místě pak Citroën C3 s 2 172 prodanými vozy a na třetím Citroën C4 s 1 718 prodanými vozy. Značka Citroën si také udržela prvenství v segmentu MPV, kde s modely C4 Picasso, C4 Grand Picasso a Xsara Picasso drží první příčku (1 207 prodaných vozů).

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků