Citroën už vydražil automobily ze své sbírky. Jenom se po nich zaprášilo!

Citroën nedávno dražil některá auta ze své sbírky. Dosud známé ceny byly jen odhadované, nyní však známe i ty, za jaké se později automobily skutečně prodaly.

Nedávno jsme vás informovali o aukci, kterou pořádala automobilka Citroën. Jednalo se o prodej 65 automobilů z její soukromé sbírky, přičemž výtěžek měl sloužit ke koupi nových přírůstků. Dražené automobily většinou byly ve sbírce několikrát, takže se nejednalo o nějaké výrazné úbytky.

Citroën prodá desítky aut ze své sbírky. Tito krasavci mohou být vaši!

Citroën prodá desítky aut ze své sbírky. Tito krasavci mohou být vaši!

Po autech se doslova zaprášilo! Ve fotogalerii jsme vám uvedli i přepočtené částky, za jaké se ten či onen vůz nakonec prodal. Často jsou to opravdu "rakety", jenom se podívejte níže! Kupříkladu ultramoderní koncept Tubik nakonec vyšel na více než 900.000 Kč...

  • 1924 Type C 5 HP: 350.000 Kč
  • 1929 C4 Berline Carrosserie Speciale: 126.000 Kč
  • 1930 C4 Familiale: 112.000 Kč
  • 1930 C4 Plateau: 196.000 Kč
  • 1932 C4 Berline: 126.000 Kč
  • 1933 Rosalie 10L: 140.000 Kč
  • 1933 Rosalie 10 NH: 126.000 Kč
  • 1953 Traction Avant 11 B Laboratory Vehicle: 350.000 Kč
  • 1961 Ami 6: 224.000 Kč
  • 1973 GS Phase 1: 280.000 Kč
  • 1977 GSpecial Phase 2: 336.000 Kč
  • 1979 Mehari 4x4 Verte: 644.000 Kč
  • 1979 Mehari 4x4 Jaune: 504.000 Kč
  • 1979 Visa Super: 168.000 Kč
  • 1979 Mehari 4x4 Verte: 700.000 Kč
  • 1980 FAF: 532.000 Kč
  • 1980 CX Pallas Automatic Phase 1: 336.000 Kč
  • 1981 Iltis: 252.000 Kč
  • 1983 Eco 2000 concept: 238.000 Kč
  • 1984 Eco 2000 SL 10 concept: 406.000 Kč
  • 1990 BX GTI: 280.000 Kč
  • 1990 XM Maquette Plexi: 126.000 Kč
  • 1990 BX GTI Course Production Espagne: 448.000 Kč
  • 1991 Citela concept: 364.000 Kč
  • 1992 AX Mutine Three Door Phase 2: 196.000 Kč
  • 1993 Xantia Berline 2.0 L 16V Phase 1: 168.000 Kč
  • 1995 AX Electric: 78.400 Kč
  • 1996 ZX Berline Reflex 1.9 D Phase 2: 168.000 Kč
  • 1996 Berlingo VL Phase 1: 70.000 Kč
  • 1996 Xantia Break Expo: 11.200 Kč
  • 1997 Berlingo Grand Angle Sbarro: 224.000 Kč
  • 1997 Xantia Activa V6: 392.000 Kč
  • 1997 Xsara Berline 2.0 L Phase 1: 126.000 Kč
  • 1998 Xsara Berline 2.0 L Phase 1 Dynalto: 100.800 Kč
  • 1998 Xsara Break 1.5 D Phase 1: 98.000 Kč
  • 1998 Xsara Berline 1.8 L Phase 1: 100.800 Kč
  • 1999 Pluriel concept: 140.000 Kč
  • 1999 Berlingo Flanerie Sbarro: 266.000 Kč
  • 2000 Berlingo Taxi Sbarro: 196.000 Kč
  • 2000 XM V6 Exclusive Phase 2: 840.000 Kč
  • 2000 XM 2.5 TD Exclusive Phase 2: 196.000 Kč
  • 2000 XM V6 Exclusive Phase 2: 308.000 Kč
  • 2000 Xantia Berline Iran: 70.000 Kč
  • 2001 Berlino Escapade Sbarro: 252.000 Kč
  • 2001 Xantia Break Phase 2: 182.000 Kč
  • 2001 Xsara Berline 1.6 L Phase 2: 140.000 Kč
  • 2001 Xsara Picasso El Bicho Sbarro: 154.000 Kč
  • 2001 Xsara Coupe VTR 1.6 L Phase 2: 182.000 Kč
  • 2001 C5 Berline Phase 1: 224.000 Kč
  • 2002 C8 Oxygene Sbarro: 225.400 Kč
  • 2005 C3 Absolue: 126.000 Kč
  • 2005 C4 Coupe R-Pur Sbarro: 308.000 Kč
  • 2007 Jumpy Atlante Des Neiges: 448.000 Kč
  • 2007 C2 Super 1600 Ogier 2008: 420.000 Kč
  • 2007 C-Triomphe: 196.000 Kč
  • 2008 C3 Picasso HDI Salon de Paris: 308.000 Kč
  • 2009 DS 3 HDI 110: 350.000 Kč
  • 2009 DS 3 HDI 90: 280.000 Kč
  • 2010 Tubik concept: 924.000 Kč
  • 2011 DS 3 OM THP 150: 336.000 Kč
  • 2013 C Cactus concept: 112.000 Kč
  • 2014 C-Elysee WTCC: 616.000 Kč
  • 2014 C4 Cactus VTI 82 BMP6: 364.000 Kč
  • 2014 C4 Cactus 1.6 HDI BMP6: 294.000 Kč

Projděte si kompletní fotogalerii vozů s popisky a cenami:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 45 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků