Citroën už má české ceny pro frankfurtskou novinku C3 Aircross

Nové SUV lze získat již za 309 900 Kč s benzinovou "dvanáctistovkou".

Částky v rozmezí 309 900 Kč až 489 900 Kč obsahuje český ceník pro frankfurtskou novinku Citroënu. Tou je kompaktní SUV C3 Aircross. Nejlevnější je verze s výbavou Live a motorem 1,2 s manuální převodovkou, nejvyšší částku pak bude třeba zaplatit za nejvýkonnější diesel ve výbavě Shine.

Automobil s karosérií dlouhou 415 centimetrů, zavazadlovým prostorem o objemu 410 litrů a světlou výškou zvětšenou o dva centimetry oproti hatchbacku C3, se bude prodávat se třemi stupni výbav.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Ta základní obsahuje manuální klimatizaci, tempomat, asistenta pro rozjezdy co kopců, systém pro čtení dopravních značek a varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, šest airbagů, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna a zrcátka, ocelové disky šestnáctipalcových kol a úchyty ISOFIX pro tři dětské sedačky.

Druhý stupeň Feel pak přidává kožený volant, podélné střešní nosiče, LED světla pro denní svícení a multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

V nejvyšší výbavě pak je obsažen také zadní parkovací asistent, automatická klimatizace, mlhovky, navigace, sklopná a posuvná zadní lavice a hliníková kola.

Za příplatek pak lze získat například také zadní parkovací kameru, bezklíčkové odemykání a startování, střešní okno nebo výsuvný štítek před řidičem nahrazující head up displej.

Vůz může kromě zmíněné základní dvanáctistovky 1,2 Pure Tech (82 koní) s manuální převodovkou může být vybaven i silnější verzí tohoto agregátu (110 koní) a dvěma variantami turbodieselu 1,6 (100 a 120 koní).

Na snímky vozu z Frankfurtu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek7

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků