Citroën už má české ceny pro frankfurtskou novinku C3 Aircross

Nové SUV lze získat již za 309 900 Kč s benzinovou "dvanáctistovkou".

Částky v rozmezí 309 900 Kč až 489 900 Kč obsahuje český ceník pro frankfurtskou novinku Citroënu. Tou je kompaktní SUV C3 Aircross. Nejlevnější je verze s výbavou Live a motorem 1,2 s manuální převodovkou, nejvyšší částku pak bude třeba zaplatit za nejvýkonnější diesel ve výbavě Shine.

Automobil s karosérií dlouhou 415 centimetrů, zavazadlovým prostorem o objemu 410 litrů a světlou výškou zvětšenou o dva centimetry oproti hatchbacku C3, se bude prodávat se třemi stupni výbav.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Ta základní obsahuje manuální klimatizaci, tempomat, asistenta pro rozjezdy co kopců, systém pro čtení dopravních značek a varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, šest airbagů, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna a zrcátka, ocelové disky šestnáctipalcových kol a úchyty ISOFIX pro tři dětské sedačky.

Druhý stupeň Feel pak přidává kožený volant, podélné střešní nosiče, LED světla pro denní svícení a multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

V nejvyšší výbavě pak je obsažen také zadní parkovací asistent, automatická klimatizace, mlhovky, navigace, sklopná a posuvná zadní lavice a hliníková kola.

Za příplatek pak lze získat například také zadní parkovací kameru, bezklíčkové odemykání a startování, střešní okno nebo výsuvný štítek před řidičem nahrazující head up displej.

Vůz může kromě zmíněné základní dvanáctistovky 1,2 Pure Tech (82 koní) s manuální převodovkou může být vybaven i silnější verzí tohoto agregátu (110 koní) a dvěma variantami turbodieselu 1,6 (100 a 120 koní).

Na snímky vozu z Frankfurtu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek7

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků