Citroën už má české ceny pro frankfurtskou novinku C3 Aircross

Nové SUV lze získat již za 309 900 Kč s benzinovou "dvanáctistovkou".

Částky v rozmezí 309 900 Kč až 489 900 Kč obsahuje český ceník pro frankfurtskou novinku Citroënu. Tou je kompaktní SUV C3 Aircross. Nejlevnější je verze s výbavou Live a motorem 1,2 s manuální převodovkou, nejvyšší částku pak bude třeba zaplatit za nejvýkonnější diesel ve výbavě Shine.

Automobil s karosérií dlouhou 415 centimetrů, zavazadlovým prostorem o objemu 410 litrů a světlou výškou zvětšenou o dva centimetry oproti hatchbacku C3, se bude prodávat se třemi stupni výbav.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Ta základní obsahuje manuální klimatizaci, tempomat, asistenta pro rozjezdy co kopců, systém pro čtení dopravních značek a varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, šest airbagů, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna a zrcátka, ocelové disky šestnáctipalcových kol a úchyty ISOFIX pro tři dětské sedačky.

Druhý stupeň Feel pak přidává kožený volant, podélné střešní nosiče, LED světla pro denní svícení a multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

V nejvyšší výbavě pak je obsažen také zadní parkovací asistent, automatická klimatizace, mlhovky, navigace, sklopná a posuvná zadní lavice a hliníková kola.

Za příplatek pak lze získat například také zadní parkovací kameru, bezklíčkové odemykání a startování, střešní okno nebo výsuvný štítek před řidičem nahrazující head up displej.

Vůz může kromě zmíněné základní dvanáctistovky 1,2 Pure Tech (82 koní) s manuální převodovkou může být vybaven i silnější verzí tohoto agregátu (110 koní) a dvěma variantami turbodieselu 1,6 (100 a 120 koní).

Na snímky vozu z Frankfurtu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek7

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků