Citroën už má české ceny pro frankfurtskou novinku C3 Aircross

Nové SUV lze získat již za 309 900 Kč s benzinovou "dvanáctistovkou".

Částky v rozmezí 309 900 Kč až 489 900 Kč obsahuje český ceník pro frankfurtskou novinku Citroënu. Tou je kompaktní SUV C3 Aircross. Nejlevnější je verze s výbavou Live a motorem 1,2 s manuální převodovkou, nejvyšší částku pak bude třeba zaplatit za nejvýkonnější diesel ve výbavě Shine.

Automobil s karosérií dlouhou 415 centimetrů, zavazadlovým prostorem o objemu 410 litrů a světlou výškou zvětšenou o dva centimetry oproti hatchbacku C3, se bude prodávat se třemi stupni výbav.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Ta základní obsahuje manuální klimatizaci, tempomat, asistenta pro rozjezdy co kopců, systém pro čtení dopravních značek a varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, šest airbagů, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna a zrcátka, ocelové disky šestnáctipalcových kol a úchyty ISOFIX pro tři dětské sedačky.

Druhý stupeň Feel pak přidává kožený volant, podélné střešní nosiče, LED světla pro denní svícení a multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

V nejvyšší výbavě pak je obsažen také zadní parkovací asistent, automatická klimatizace, mlhovky, navigace, sklopná a posuvná zadní lavice a hliníková kola.

Za příplatek pak lze získat například také zadní parkovací kameru, bezklíčkové odemykání a startování, střešní okno nebo výsuvný štítek před řidičem nahrazující head up displej.

Vůz může kromě zmíněné základní dvanáctistovky 1,2 Pure Tech (82 koní) s manuální převodovkou může být vybaven i silnější verzí tohoto agregátu (110 koní) a dvěma variantami turbodieselu 1,6 (100 a 120 koní).

Na snímky vozu z Frankfurtu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek7

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků