Citroën už má české ceny pro frankfurtskou novinku C3 Aircross

Nové SUV lze získat již za 309 900 Kč s benzinovou "dvanáctistovkou".

Částky v rozmezí 309 900 Kč až 489 900 Kč obsahuje český ceník pro frankfurtskou novinku Citroënu. Tou je kompaktní SUV C3 Aircross. Nejlevnější je verze s výbavou Live a motorem 1,2 s manuální převodovkou, nejvyšší částku pak bude třeba zaplatit za nejvýkonnější diesel ve výbavě Shine.

Automobil s karosérií dlouhou 415 centimetrů, zavazadlovým prostorem o objemu 410 litrů a světlou výškou zvětšenou o dva centimetry oproti hatchbacku C3, se bude prodávat se třemi stupni výbav.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Ta základní obsahuje manuální klimatizaci, tempomat, asistenta pro rozjezdy co kopců, systém pro čtení dopravních značek a varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, šest airbagů, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna a zrcátka, ocelové disky šestnáctipalcových kol a úchyty ISOFIX pro tři dětské sedačky.

Druhý stupeň Feel pak přidává kožený volant, podélné střešní nosiče, LED světla pro denní svícení a multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

V nejvyšší výbavě pak je obsažen také zadní parkovací asistent, automatická klimatizace, mlhovky, navigace, sklopná a posuvná zadní lavice a hliníková kola.

Za příplatek pak lze získat například také zadní parkovací kameru, bezklíčkové odemykání a startování, střešní okno nebo výsuvný štítek před řidičem nahrazující head up displej.

Vůz může kromě zmíněné základní dvanáctistovky 1,2 Pure Tech (82 koní) s manuální převodovkou může být vybaven i silnější verzí tohoto agregátu (110 koní) a dvěma variantami turbodieselu 1,6 (100 a 120 koní).

Na snímky vozu z Frankfurtu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek7

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik