Citroën uvedl novou modelovou řadu C5 a C5 Break

Praha, 2. června 2003 – Citroën dnes představuje novou modelovou řadu C5 a C5 Break. Nabídka byla rozšířena o nové verze ve střední a vyšší úrovni výbavy. Díky trvalému snížení cen byl posílen poměr kvalita/cena, který modelovou řadu C5 řadí k nejlepším vozům v segmentu vyšší střední třídy.

Absolutní komfort. Silnou zbraní modelu C5 nadále zůstává inteligentní adaptivní odpružení Hydractive 3. Systém zaručuje perfektní jízdní vlastnosti a umocňuje tradiční postavení značky Citroën na poli konstrukce náprav a odpružení. Hydractive 3 je díky propracované a zjednodušené architektuře jedním z nejúčinnějších a nejkomfortnějších systémů odpružení na trhu. Systém navíc nevyžaduje žádnou údržbu po dobu 5 let nebo do ujetí 200 000 kilometrů.

Všechny verze Citroënu C5 díky inteligentnímu odpružení nabízejí vysokou úroveň aktivní bezpečnosti, automatickou regulaci světlé výšky vozu a nastavení výšky hrany zavazadlového prostoru. Komfortní jízdní vlastnosti doplňuje široká komfortní a bezpečnostní výbava. Všechny verze jsou vybaveny předními, bočními a okenními airbagy, ABS s EBD a klimatizací. Standardní velurové čalounění dále zdůrazňuje příjemný charakter interiéru.

Nabídka zážehových motorů zahrnuje motory 1.8i 16 V s výkonem 85 kW (117 k), 2.0i 16V s výkonem 100 kW (138 k) a 3.0i V6 24V o výkonu 152 kW (210 k). Tradičné výkonné vznětové motory 2.0 HDi s výkonem 80 kW (110 k) a 2.2 HDi 16V s výkonem 98 kW (136 k) jsou vybaveny technologií přímého vysokotlakého vstřikování paliva Common Rail. Vybrané motory jsou nabízeny v kombinaci s automatickou adaptivní převodovkou nové generace.

Motor 2.2 HDi 16V je vybaven filtrem pevných částic (FAP), zachycujícím a odstraňujícím nespálené pevné částice uhlíku ve výfukovém potrubí. Motor se tak vyznačuje nejen mimořádným výkonem a ekonomickým provozem, ale i výjimečnou šetrnosti vůči životnímu prostředí.

Nová základní cena modelu C5 činí 629 000 Kč (1.8i 16V), základní cena C5 Break byla stanovena na 699 000 Kč (2.0i 16V).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků