Citroën uvedl novou modelovou řadu C5 a C5 Break

Praha, 2. června 2003 – Citroën dnes představuje novou modelovou řadu C5 a C5 Break. Nabídka byla rozšířena o nové verze ve střední a vyšší úrovni výbavy. Díky trvalému snížení cen byl posílen poměr kvalita/cena, který modelovou řadu C5 řadí k nejlepším vozům v segmentu vyšší střední třídy.

Absolutní komfort. Silnou zbraní modelu C5 nadále zůstává inteligentní adaptivní odpružení Hydractive 3. Systém zaručuje perfektní jízdní vlastnosti a umocňuje tradiční postavení značky Citroën na poli konstrukce náprav a odpružení. Hydractive 3 je díky propracované a zjednodušené architektuře jedním z nejúčinnějších a nejkomfortnějších systémů odpružení na trhu. Systém navíc nevyžaduje žádnou údržbu po dobu 5 let nebo do ujetí 200 000 kilometrů.

Všechny verze Citroënu C5 díky inteligentnímu odpružení nabízejí vysokou úroveň aktivní bezpečnosti, automatickou regulaci světlé výšky vozu a nastavení výšky hrany zavazadlového prostoru. Komfortní jízdní vlastnosti doplňuje široká komfortní a bezpečnostní výbava. Všechny verze jsou vybaveny předními, bočními a okenními airbagy, ABS s EBD a klimatizací. Standardní velurové čalounění dále zdůrazňuje příjemný charakter interiéru.

Nabídka zážehových motorů zahrnuje motory 1.8i 16 V s výkonem 85 kW (117 k), 2.0i 16V s výkonem 100 kW (138 k) a 3.0i V6 24V o výkonu 152 kW (210 k). Tradičné výkonné vznětové motory 2.0 HDi s výkonem 80 kW (110 k) a 2.2 HDi 16V s výkonem 98 kW (136 k) jsou vybaveny technologií přímého vysokotlakého vstřikování paliva Common Rail. Vybrané motory jsou nabízeny v kombinaci s automatickou adaptivní převodovkou nové generace.

Motor 2.2 HDi 16V je vybaven filtrem pevných částic (FAP), zachycujícím a odstraňujícím nespálené pevné částice uhlíku ve výfukovém potrubí. Motor se tak vyznačuje nejen mimořádným výkonem a ekonomickým provozem, ale i výjimečnou šetrnosti vůči životnímu prostředí.

Nová základní cena modelu C5 činí 629 000 Kč (1.8i 16V), základní cena C5 Break byla stanovena na 699 000 Kč (2.0i 16V).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 1 příspěvek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků