Citroën ukáže ve Frankfurtu koncept novodobého Méhari

Citroën ukáže ve Frankfurtu koncept novodobého Méhari

Další značkou, která prozradila (i když velmi stručně) svůj program pro letošní autosalon ve Frankfurtu, je Citroën. Kromě menších novinek týkajících se modelů C1 a C4 Cactus bude k vidění také jedna světová premiéra. Půjde o novodobou verzi slavného modelu Méhari.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën bohužel v aktuální tiskové zprávě neříká o připravované světové premiéře vlastně vůbec nic podrobnějšího. Zatím se musíme spokojit pouze s informací o technickém základu chystaného konceptu. Ten daroval právě model C4 Cactus. 

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Kromě studie naznačující podobu novodobého Méhari bude pro Evropany určitě zajímavý také koncept Aircross, který má pro Frankfurt naplánovanou evropskou premiéru. Ta světová proběhla letos v dubnu v Šanghaji. Jde o hybrid schopný pokořit stovku za 4,5 s, tabulková spotřeba ale zároveň slibuje pohádkových 1,7 l/100 km. 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků