Hydropneumatické odpružení je symbolem citroenu. Musí na tom být hodně špatně, když to mají v úmyslu opustit. Myslím, že hodně zákazníků ztratí. Já mám raději tvrdší auto, takže jsem citroen obcházel zdaleka.
Škoda. Koupil jsem si C5 právě kvůli hydractive.Toužil jsem po hydře od dětských let, kdy mě fascinovaly koráby jako CX, BX, Xantia, XM. Nevím, co je na pěti koulích a čerpadlu o tolik nákladnější, ale takový komfort za takové peníze nemá konkurenci. Nechtěl jsem falešný rodinný sporťák, chtěl jsem pohodlné auto, které exceluje v tom, v čem má. A teď z C5 udělají jenom další masvý šunt. Sbohem Citroene, důvod se ti obdivovat zmizí v muzeu, spolu s důvodem si tě koupit.
........tak tak, pár aut jsem u vystřídal, ale hydro v C5 je jedinečné.Na běžné cestování po našich silnicích absolutně bezkonkurenční.Mám od novoty ,momentálně najeto 200tis.po výměně předních tlumičů -cca14tis (trošku to teklo) a jede se dál.Takže spokojenost.Nechci jiné :-)
No nejsem nejaky přítel citroenu, ale nemyslím , ze bude tak zle. Citroen se ma stát budgetovou značkou. Neco mezi dácii a škodou. A pro takový auto je hydropneumatika luxus. Ale to neznamená , ze by ji nemohla dostat značka ds, či ze nebude nahrazena jiným systemem se stejným účinkem - vzduchový podvozek. Ale je fakt ze nova c5 uz nebude to co bývalo. A tak asi nejlepším citroenem historie zůstane xantia.
vzduchový podvozek dle mého názoru nepoužijí. Náklady na něj jsou imho ještě vyšší. Použijí maximálně klasiku v podobě tlumičů s elektronickou regulací tuhosti.
náklady na vzduch jsou vysoký jenom v konfigurátoru pro hejly
Citroën dělal pořádné auta naposledy před padesáti lety.Ty v současnosti, je jedna mrd.a za druhou . Když frantíka, tak maximálně Peugeota.Ale i tak, si od nich koupím raději víno, nebo koňak.To umí vyrábět líp ;-)
automobilky by sa mali svojich tradicii drzat..
....to uz musia mat vody v podpalubi ako na titaniku, ked hadzu cez palubu aj hydractive...
Jenže tímto krokem si evidentně vyhazují pumpu na odčerpávání vody. :-D
Tak to pak Citroen může rovnou zavřít, stejně k tomu bohužel spěje... Za posledních 10 let se z pohodlných zajímavých Citroenů stalo něco, co se podobá VW a v poslední době i cenou a designem
Toto ale nie je to iste ako Mercedesacky ABC podvozok, ci? Kedze clanok uvadza, ze ho aj Mercedes vyuzival vo svojich modeloch.
Myslím, že narážejí na doby největší slávy hydropneumatiky v Citroenech - Rolls a Bently je používali někdy po roce 70.
V tom případě si tu novou C5 můžete nechat, jelikož se na ni nepůjdu ani podívat, protože jediný důvod ke koupi je hydraulika jinak radši vemu P508 který je hezčí, větší a jinak bude už úplně stejný...
absolutně jsem nechápal, proč ani jeden model DS nemá hydropneumatiku. Chtějí dělat prémiová auta, ale staví to na cingrlátkovosti. To za chvíli spousta zákazníků prozře a na Citroën se vykašle. A ten úplný konec hydropneu? To už se rovnou můžou spojit s Peugeotem a vyrábět stejná auta odlišující se jen znakem a tvarem několika plastíků.
hydractiv je kus železa u kterýho nejde snížit náklady na výrobu jako u vzduchu, aby ho udrželi v nabídce patrně PSA výrobu dotuje a už toho má dost
Přesně tak. Jejich současná strategie je dělat auta pro frikulíny, která sice mají zastaralá technická řešení, ale o to víc švindlchromu, barevných displejů a hipster designu, který se za pár měsíců okouká. Současná C5 s hydrou je jediné pořádné auto od Citroenu.
Se divím, že po tobě neskočili mínusáci. Když jsem tady nedávno napsal, že DS je naleštěna bída, tak jsem schytal mínusáckou nakládačku. :-D
Řada DS je totální leštěný prd. Tohle opravdu prémie není, a to ani smykem. Domnívám se, že v prémiovém autě nemá lešenářská trubka místo pořádné zadní nápravy co pohledávat. Tečka.
zas neblázněte s tou lešenářskou trubkou...do slabších Golfů 7 a vochcávek taky pořád dávají tuhou zadní nápravu....Navíc Francouzi nikdy nedělali premiová auta....DS máji bejt hlavně stylovky a ne premiovky. Ale předražený určitě sou...mě osobně se od nich líbí aktuální C5ka a C4 Cactus, který je mnohem praktičtější, zajmavější a navíc levnější, než DS3. Ale až skončí aktuální C5, tak je s Citroenem fakt konec...už se to vlastně bude jenom vzhledově lišit od Peugeotu, což je smutný..
Ale to se pleteš, Citroen se staví k DS jako k prémiové značce a bude chtít za tyto auta i prémiové ceny. O to je to větší komedie, když se člověk podívá, co za to dostane.
Mínusy mi přibývají, asi jsem se o ně zase otřel. :-D
Zejmena proto, ze DS nemaji hydropneumatiku, jezdim v C5. Jestli dalsi generace C5 nebude mit hydropneumatiku, ztrati Citroen zakaznika. Pak uz nebude duvod kupovat Citroen.
Malý odbyt ? a na to přišel autor jak ? více jak 50% vyrobených C5 je s hydractivem ;-)
Jsi si jistý? Ono je totiž dost vyrobených s 1,6HDI a ty ji nemají a některé 2,0HDI také ne takže jich přes 50% asi nebude spíš okolo 35%, ale netuším kde najít 100% pravdu:-/
Cantonnée à l'Europe, elle équipait encore 57% des Citroën C5 vendues en 2014 sur le continent, ce qui en volume ne représentait plus que 10.000 unités.http://www.capital.fr/a-la-une/actualites/citro... ...
Díky, tolik jsem jich opravdu nečekal
podříznout si 50% prodejů to už chce slušnou dávku "inteligence" :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.