Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

28 komentářů

Zelí
9. června • 20:12

Hydropneumatické odpružení je symbolem citroenu. Musí na tom být hodně špatně, když to mají v úmyslu opustit. Myslím, že hodně zákazníků ztratí. Já mám raději tvrdší auto, takže jsem citroen obcházel zdaleka.

Rokba
8. června • 22:27

Škoda. Koupil jsem si C5 právě kvůli hydractive.Toužil jsem po hydře od dětských let, kdy mě fascinovaly koráby jako CX, BX, Xantia, XM. Nevím, co je na pěti koulích a čerpadlu o tolik nákladnější, ale takový komfort za takové peníze nemá konkurenci. Nechtěl jsem falešný rodinný sporťák, chtěl jsem pohodlné auto, které exceluje v tom, v čem má. A teď z C5 udělají jenom další masvý šunt. Sbohem Citroene, důvod se ti obdivovat zmizí v muzeu, spolu s důvodem si tě koupit.

Petr
9. června • 17:12

........tak tak, pár aut jsem u vystřídal, ale hydro v C5 je jedinečné.Na běžné cestování po našich silnicích absolutně bezkonkurenční.Mám od novoty ,momentálně najeto 200tis.po výměně předních tlumičů -cca14tis (trošku to teklo) a jede se dál.Takže spokojenost.Nechci jiné :-)

Chytrak
8. června • 23:39

No nejsem nejaky přítel citroenu, ale nemyslím , ze bude tak zle. Citroen se ma stát budgetovou značkou. Neco mezi dácii a škodou. A pro takový auto je hydropneumatika luxus. Ale to neznamená , ze by ji nemohla dostat značka ds, či ze nebude nahrazena jiným systemem se stejným účinkem - vzduchový podvozek. Ale je fakt ze nova c5 uz nebude to co bývalo. A tak asi nejlepším citroenem historie zůstane xantia.

eLzyx
9. června • 9:09

vzduchový podvozek dle mého názoru nepoužijí. Náklady na něj jsou imho ještě vyšší. Použijí maximálně klasiku v podobě tlumičů s elektronickou regulací tuhosti.

homer
11. června • 4:19

náklady na vzduch jsou vysoký jenom v konfigurátoru pro hejly

Antižabožrout
8. června • 16:13

Citroën dělal pořádné auta naposledy před padesáti lety.Ty v současnosti, je jedna mrd.a za druhou . Když frantíka, tak maximálně Peugeota.Ale i tak, si od nich koupím raději víno, nebo koňak.To umí vyrábět líp ;-)

JA-NE
8. června • 16:00

automobilky by sa mali svojich tradicii drzat..

Antiautomat
8. června • 14:47

....to uz musia mat vody v podpalubi ako na titaniku, ked hadzu cez palubu aj hydractive...

Mirek
8. června • 17:54

Jenže tímto krokem si evidentně vyhazují pumpu na odčerpávání vody. :-D

Milan
8. června • 14:10

Tak to pak Citroen může rovnou zavřít, stejně k tomu bohužel spěje... Za posledních 10 let se z pohodlných zajímavých Citroenů stalo něco, co se podobá VW a v poslední době i cenou a designem

Aladan
8. června • 11:40

Toto ale nie je to iste ako Mercedesacky ABC podvozok, ci? Kedze clanok uvadza, ze ho aj Mercedes vyuzival vo svojich modeloch.

Jan
8. června • 19:24

Myslím, že narážejí na doby největší slávy hydropneumatiky v Citroenech - Rolls a Bently je používali někdy po roce 70.

Neurotic
8. června • 10:40

V tom případě si tu novou C5 můžete nechat, jelikož se na ni nepůjdu ani podívat, protože jediný důvod ke koupi je hydraulika jinak radši vemu P508 který je hezčí, větší a jinak bude už úplně stejný...

eLzyx
8. června • 9:22

absolutně jsem nechápal, proč ani jeden model DS nemá hydropneumatiku. Chtějí dělat prémiová auta, ale staví to na cingrlátkovosti. To za chvíli spousta zákazníků prozře a na Citroën se vykašle.
A ten úplný konec hydropneu? To už se rovnou můžou spojit s Peugeotem a vyrábět stejná auta odlišující se jen znakem a tvarem několika plastíků.

homer
8. června • 15:34

hydractiv je kus železa u kterýho nejde snížit náklady na výrobu jako u vzduchu, aby ho udrželi v nabídce patrně PSA výrobu dotuje a už toho má dost

bubulak
8. června • 11:52

Přesně tak. Jejich současná strategie je dělat auta pro frikulíny, která sice mají zastaralá technická řešení, ale o to víc švindlchromu, barevných displejů a hipster designu, který se za pár měsíců okouká. Současná C5 s hydrou je jediné pořádné auto od Citroenu.

Mirek
8. června • 11:18

Se divím, že po tobě neskočili mínusáci. Když jsem tady nedávno napsal, že DS je naleštěna bída, tak jsem schytal mínusáckou nakládačku. :-D

bubulak
8. června • 11:53

Řada DS je totální leštěný prd. Tohle opravdu prémie není, a to ani smykem. Domnívám se, že v prémiovém autě nemá lešenářská trubka místo pořádné zadní nápravy co pohledávat. Tečka.

Wenca
8. června • 20:16

zas neblázněte s tou lešenářskou trubkou...do slabších Golfů 7 a vochcávek taky pořád dávají tuhou zadní nápravu....Navíc Francouzi nikdy nedělali premiová auta....DS máji bejt hlavně stylovky a ne premiovky. Ale předražený určitě sou...mě osobně se od nich líbí aktuální C5ka a C4 Cactus, který je mnohem praktičtější, zajmavější a navíc levnější, než DS3. Ale až skončí aktuální C5, tak je s Citroenem fakt konec...už se to vlastně bude jenom vzhledově lišit od Peugeotu, což je smutný..

Mirek
8. června • 22:01

Ale to se pleteš, Citroen se staví k DS jako k prémiové značce a bude chtít za tyto auta i prémiové ceny. O to je to větší komedie, když se člověk podívá, co za to dostane.

Mirek
8. června • 17:51

Mínusy mi přibývají, asi jsem se o ně zase otřel. :-D

Pete
8. června • 9:11

Zejmena proto, ze DS nemaji hydropneumatiku, jezdim v C5. Jestli dalsi generace C5 nebude mit hydropneumatiku, ztrati Citroen zakaznika. Pak uz nebude duvod kupovat Citroen.

viper
8. června • 8:59

Malý odbyt ? a na to přišel autor jak ? více jak 50% vyrobených C5 je s hydractivem ;-)

Neurotic
8. června • 10:43

Jsi si jistý? Ono je totiž dost vyrobených s 1,6HDI a ty ji nemají a některé 2,0HDI také ne takže jich přes 50% asi nebude spíš okolo 35%, ale netuším kde najít 100% pravdu:-/

viper
8. června • 14:24

Cantonnée à l'Europe, elle équipait encore 57% des Citroën C5 vendues en 2014 sur le continent, ce qui en volume ne représentait plus que 10.000 unités.http://www.capital.fr/a-la-une/actualites/citro... ...

Neurotic
8. června • 14:59

Díky, tolik jsem jich opravdu nečekal

viper
8. června • 20:24

podříznout si 50% prodejů to už chce slušnou dávku "inteligence" :-/

Doporučujeme

Články odjinud