Citroën Sport: téměř nová C4 (Ženeva živě)

Na včerejší tiskové konferenci odhalil Citroën avizovanou studii Sport. Podle oficiálních prohlášení chce automobilka dokázat sportovní ambice a podpořit úspěšné tažení Xsary MS Rallye. Právě dosluhující Xsaru nová C4 nahradí. Za sportovní tváří a květnatými slovy tiskových zpráv se neskrývá nic menšího než podoba nové C4. Stačí vzpomenout na osud C2, která dostala sportovní kabát před rokem, o pár týdnů později následovala sériová verze s mírně upraveným vzhledem.

Jak bude nový Citroën s největší pravděpodobností vypadat? Protáhlé světlomety, dynamická příď, oblé tvary, mohutný znak Citroënu, useknutá záď. Živé setkání s novou studií v nás vyvolalo pozitivní dojem, pouze zadní část by mohla doznat menších změn. Zatím však stojíme tváří v tvář studii, na sériový model si ještě chvíli počkáme. Zatím to vypadá, že odcházející Xsara dostane důstojného nástupce. Uvidíme v Paříži.

Parametry studie

Délka: 4 286 mm
Šířka: 1 790 mm
Výška: 1 400 mm
Rozvor: 2 600 mm

Oficiální fotografie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Fotografie z výstaviště

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků