Citroën Sport: téměř nová C4 (Ženeva živě)

Na včerejší tiskové konferenci odhalil Citroën avizovanou studii Sport. Podle oficiálních prohlášení chce automobilka dokázat sportovní ambice a podpořit úspěšné tažení Xsary MS Rallye. Právě dosluhující Xsaru nová C4 nahradí. Za sportovní tváří a květnatými slovy tiskových zpráv se neskrývá nic menšího než podoba nové C4. Stačí vzpomenout na osud C2, která dostala sportovní kabát před rokem, o pár týdnů později následovala sériová verze s mírně upraveným vzhledem.

Jak bude nový Citroën s největší pravděpodobností vypadat? Protáhlé světlomety, dynamická příď, oblé tvary, mohutný znak Citroënu, useknutá záď. Živé setkání s novou studií v nás vyvolalo pozitivní dojem, pouze zadní část by mohla doznat menších změn. Zatím však stojíme tváří v tvář studii, na sériový model si ještě chvíli počkáme. Zatím to vypadá, že odcházející Xsara dostane důstojného nástupce. Uvidíme v Paříži.

Parametry studie

Délka: 4 286 mm
Šířka: 1 790 mm
Výška: 1 400 mm
Rozvor: 2 600 mm

Oficiální fotografie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Fotografie z výstaviště

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků