Citroën Sport: téměř nová C4 (Ženeva živě)

Na včerejší tiskové konferenci odhalil Citroën avizovanou studii Sport. Podle oficiálních prohlášení chce automobilka dokázat sportovní ambice a podpořit úspěšné tažení Xsary MS Rallye. Právě dosluhující Xsaru nová C4 nahradí. Za sportovní tváří a květnatými slovy tiskových zpráv se neskrývá nic menšího než podoba nové C4. Stačí vzpomenout na osud C2, která dostala sportovní kabát před rokem, o pár týdnů později následovala sériová verze s mírně upraveným vzhledem.

Jak bude nový Citroën s největší pravděpodobností vypadat? Protáhlé světlomety, dynamická příď, oblé tvary, mohutný znak Citroënu, useknutá záď. Živé setkání s novou studií v nás vyvolalo pozitivní dojem, pouze zadní část by mohla doznat menších změn. Zatím však stojíme tváří v tvář studii, na sériový model si ještě chvíli počkáme. Zatím to vypadá, že odcházející Xsara dostane důstojného nástupce. Uvidíme v Paříži.

Parametry studie

Délka: 4 286 mm
Šířka: 1 790 mm
Výška: 1 400 mm
Rozvor: 2 600 mm

Oficiální fotografie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Fotografie z výstaviště

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků