|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

|TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Jezdil jsem s autem, které mělo příplatkové sedmnáctipalcové pneumatiky /Citroën C4 Cactus

Jezdil jsem s autem, které mělo příplatkové sedmnáctipalcové pneumatiky /Citroën C4 Cactus

Motor je velmi dobře odhlučněn /Citroën C4 Cactus

Motor je velmi dobře odhlučněn /Citroën C4 Cactus

Přihrádka pod středovou loketní opěrkou je spíše jen symbolická /Citroën C4 Cactus

Přihrádka pod středovou loketní opěrkou je spíše jen symbolická /Citroën C4 Cactus

Páka parkovací brzdy je také designovým doplňkem /Citroën C4 Cactus

Páka parkovací brzdy je také designovým doplňkem /Citroën C4 Cactus

Madlo chybí, je tu poutko /Citroën C4 Cactus

Madlo chybí, je tu poutko /Citroën C4 Cactus

Víko přihrádky se může otevírat směrem vzhůru. Je to díky airbagu zabudovanému ve stropě /Citroën C4 Cactus

Víko přihrádky se může otevírat směrem vzhůru. Je to díky airbagu zabudovanému ve stropě /Citroën C4 Cactus

 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110
 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110
 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110
 |TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110
35
Fotogalerie

Citroën C4 Cactus se nedožije druhé generace. Mohl za to jeho facelift?

V roce 2014 nás francouzská automobilka díky modelu C4 Cactus přesvědčila, že tu divokost v sobě pořád má. Zajímavý crossover však o ni v rámci modernizace přišel, čehož si je automobilka očividně vědoma.

Citroën C4 Cactus přijel v roce 2014. Funky crossover zaujal neotřelým designem a zajímavými vychytávkami, jako byly třeba vzduchové polštáře Airbumb na bocích karoserie, které chránily plechy před poškrábáním na parkovištích.

To a mnoho dalšího z něj dělalo nápaditého retro pionýra. Po modernizaci v roce 2017 ale od svého extravagantního vzhledu trochu upustil (snímky v galerii) a stal se obyčejnou konvenční vsuvkou mezi crossoverem a hatchbackem.

Xavier Peugeot z automobilky Citroën nyní prozradil britskému magazínu Top Gear, že model C4 Cactus se nedožije druhé generace. Nahradí jej nový model a půjde o zcela jiné auto. Podle Peugeota bude nový vůz opět tím pravým excentrickým Citroënem, jako za starých časů automobilky.

Auto, které je zcela jiné, než jeho konkurenti. Stejná myšlenka postavila před pěti lety C4 Cactus. Snad se jim to tedy podaří i tentokrát. Kdy můžeme model očekávat? Vzhledem k tomu, že modernizace současného modelu proběhla předloni, bude to ještě nějakou chvíli trvat. Odhaduje se ale, že by to mohlo být již za dva roky.

Zřejmě tak padá i původní vize značky, že model C4 Cactus se s příchodem druhé generace stane elektrickým crossoverem. Možná právě ten zcela nový model, o kterém je řeč, bude onen extravagantní elektromobil.

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud