Citroën C4 Cactus se nedožije druhé generace. Mohl za to jeho facelift?

moose  |  24. 06. 2019 14:08

myslím že ano, Cactus před FL má svůj styl a kaktusáci se na silnici dost často zdraví... po FL už to není podle mého tak jiné...

pak se zdraví ještě jak všichni víme majitelé Saabů.
Majitelé Alfy se nezdraví, už se ráno potkali v servisu

Odpovědět  |   | 

a fordáci se taky nezdraví, ti zase kecají jak se vracejí vlakem.
...Cactus I se mně líbí a poradil jsem to kámošce a je spokojená, nebot do žádnýho auta se nedá klec s kočkama na přední sedadlo na příč.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 06. 2019 18:49

Cactus je škaredé a drahe auto, spracované lacno a úboho.
Niet sa co čudovať, ze konci bez náhrady.
Je to škaredý srot.

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 06. 2019 21:27

Ano Cactus je to opravdu originál a každý si ho hned všimne zvlášť v naší žluté, má svůj styl nechce se prostě líbit každému má taky mnoho malých much které samozřejmě nemůže spousta lidí skousnout zvlášť pokud jedou jen koncern VW (jen příklad neurážím) Cactus je prostě svůj a buď se líbí nebo ne nikdo mezi snad není Koupil jsem ho ženě v roce 2014,máme 68 000km,negarážováno,já s ním jezdím hlavně v zimě a zatím naprostá spokojenost motorově (1,2 81Kw chip na 100kw) super jede pěkně a to i naložený.Spotřeba se v pohodě dá od 4,5-5,5 ale dokáže i víc jako každý turbobenzín s přímím vstřikem. Do Itálie nás taky dovezl Za mě hezké originální funkční auto hlavně je to opravdu změna a negativa?? radši jsem po 2 letech nechal nastříkat podvozek a ošetřit dutiny cena 5500kč takže nic, důvod byl že jsem reklamoval zadní levé dveře byl tam rez dveře byly vyměněny a zatím je klid ale tento samý problém řešil i kolega s Yetim řidičovo dveře v rezu taky vyměněny na záruku takže bych z toho nedělal drama a ty venkovní plasty chtějí aspoň jednou za měsíc ošetřit přípravkem na plasty nebo to vypadá hrozně takové šedé ne černé ale stačí ošetřit sprejem za 90kč a je zase na měsíc klid ale tich plastů tam je A taky jsem v 64 000km dělal všechny brzdové destičky a klínový řemen hezky doma takže otázka cca 3500kč. A zadní sedadla: nejde složit jen půlka takže když vezu syna v sedačce a něco delšího než kufr je problém, částečně vyřešen zahrádkou. Celkově za mě spokojenost a doporučuji samozřejmě můžou se najít lepší kusy ale i horší opět jako u všech značek a pokud se kupuje ojetina tak zase rozhoduje jak se k autu choval předchozí majitel Pokud o něm ovšem uvažujete za mě 1-

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 06. 2019 11:27

nový už má delené zadné operadlo

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 06. 2019 11:26

Tento facelift bol s minimálnymi nákladmi, zmenená maska ináč to isté, a vydávali to za nový model, tak nejak už z toho bolo jasné že skončí.

Odpovědět  |   | 
Ládík  |  26. 06. 2019 07:02

Už u uvedení 1 generace jsem říkal, že tohle je zase nějaká kreace teploušů od Citroenu. Stejně tak jejich nesmyslnost DS, která zkončí stejně.
Citroen dříve prestižní a uznávaná inovátorská značka nám dnes nabízí pouťový kýč.

A ten jejich revoluční plast na dveřích to byla snad největší zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 06. 2019 08:01

Pokud mě paměť neklame tak Caktus a Cactus C4 jsou jiná auta. Ale ono to je jedno stejně to auto je zabitý jako ta automobilka.

Náhrada za C4 nebo C5 není a marketing furt blekotá o crossmodelech které jsou menší a dražší. Jediný kdo to přežil je C3 ale to je tak auto pro milenku manželku do města. Náhrada za kombi C5 prostě není není a není.

Podle mě kdo kupoval Citróny musí teď se koukat po Peugeotu protože ten se aspoň drží.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro