Citroën C4 Cactus se nedožije druhé generace. Mohl za to jeho facelift?

moose  |  24. 06. 2019 14:08

myslím že ano, Cactus před FL má svůj styl a kaktusáci se na silnici dost často zdraví... po FL už to není podle mého tak jiné...

pak se zdraví ještě jak všichni víme majitelé Saabů.
Majitelé Alfy se nezdraví, už se ráno potkali v servisu

Odpovědět  |   | 

a fordáci se taky nezdraví, ti zase kecají jak se vracejí vlakem.
...Cactus I se mně líbí a poradil jsem to kámošce a je spokojená, nebot do žádnýho auta se nedá klec s kočkama na přední sedadlo na příč.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 06. 2019 18:49

Cactus je škaredé a drahe auto, spracované lacno a úboho.
Niet sa co čudovať, ze konci bez náhrady.
Je to škaredý srot.

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 06. 2019 21:27

Ano Cactus je to opravdu originál a každý si ho hned všimne zvlášť v naší žluté, má svůj styl nechce se prostě líbit každému má taky mnoho malých much které samozřejmě nemůže spousta lidí skousnout zvlášť pokud jedou jen koncern VW (jen příklad neurážím) Cactus je prostě svůj a buď se líbí nebo ne nikdo mezi snad není Koupil jsem ho ženě v roce 2014,máme 68 000km,negarážováno,já s ním jezdím hlavně v zimě a zatím naprostá spokojenost motorově (1,2 81Kw chip na 100kw) super jede pěkně a to i naložený.Spotřeba se v pohodě dá od 4,5-5,5 ale dokáže i víc jako každý turbobenzín s přímím vstřikem. Do Itálie nás taky dovezl Za mě hezké originální funkční auto hlavně je to opravdu změna a negativa?? radši jsem po 2 letech nechal nastříkat podvozek a ošetřit dutiny cena 5500kč takže nic, důvod byl že jsem reklamoval zadní levé dveře byl tam rez dveře byly vyměněny a zatím je klid ale tento samý problém řešil i kolega s Yetim řidičovo dveře v rezu taky vyměněny na záruku takže bych z toho nedělal drama a ty venkovní plasty chtějí aspoň jednou za měsíc ošetřit přípravkem na plasty nebo to vypadá hrozně takové šedé ne černé ale stačí ošetřit sprejem za 90kč a je zase na měsíc klid ale tich plastů tam je A taky jsem v 64 000km dělal všechny brzdové destičky a klínový řemen hezky doma takže otázka cca 3500kč. A zadní sedadla: nejde složit jen půlka takže když vezu syna v sedačce a něco delšího než kufr je problém, částečně vyřešen zahrádkou. Celkově za mě spokojenost a doporučuji samozřejmě můžou se najít lepší kusy ale i horší opět jako u všech značek a pokud se kupuje ojetina tak zase rozhoduje jak se k autu choval předchozí majitel Pokud o něm ovšem uvažujete za mě 1-

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 06. 2019 11:27

nový už má delené zadné operadlo

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 06. 2019 11:26

Tento facelift bol s minimálnymi nákladmi, zmenená maska ináč to isté, a vydávali to za nový model, tak nejak už z toho bolo jasné že skončí.

Odpovědět  |   | 
Ládík  |  26. 06. 2019 07:02

Už u uvedení 1 generace jsem říkal, že tohle je zase nějaká kreace teploušů od Citroenu. Stejně tak jejich nesmyslnost DS, která zkončí stejně.
Citroen dříve prestižní a uznávaná inovátorská značka nám dnes nabízí pouťový kýč.

A ten jejich revoluční plast na dveřích to byla snad největší zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 06. 2019 08:01

Pokud mě paměť neklame tak Caktus a Cactus C4 jsou jiná auta. Ale ono to je jedno stejně to auto je zabitý jako ta automobilka.

Náhrada za C4 nebo C5 není a marketing furt blekotá o crossmodelech které jsou menší a dražší. Jediný kdo to přežil je C3 ale to je tak auto pro milenku manželku do města. Náhrada za kombi C5 prostě není není a není.

Podle mě kdo kupoval Citróny musí teď se koukat po Peugeotu protože ten se aspoň drží.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A