Citroën C4 Cactus se nedožije druhé generace. Mohl za to jeho facelift?

moose  |  24. 06. 2019 14:08

myslím že ano, Cactus před FL má svůj styl a kaktusáci se na silnici dost často zdraví... po FL už to není podle mého tak jiné...

pak se zdraví ještě jak všichni víme majitelé Saabů.
Majitelé Alfy se nezdraví, už se ráno potkali v servisu

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 06. 2019 15:28

a fordáci se taky nezdraví, ti zase kecají jak se vracejí vlakem.
...Cactus I se mně líbí a poradil jsem to kámošce a je spokojená, nebot do žádnýho auta se nedá klec s kočkama na přední sedadlo na příč.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  24. 06. 2019 18:49

Cactus je škaredé a drahe auto, spracované lacno a úboho.
Niet sa co čudovať, ze konci bez náhrady.
Je to škaredý srot.

Odpovědět  |   | 
André  |  24. 06. 2019 21:27

Ano Cactus je to opravdu originál a každý si ho hned všimne zvlášť v naší žluté, má svůj styl nechce se prostě líbit každému má taky mnoho malých much které samozřejmě nemůže spousta lidí skousnout zvlášť pokud jedou jen koncern VW (jen příklad neurážím) Cactus je prostě svůj a buď se líbí nebo ne nikdo mezi snad není Koupil jsem ho ženě v roce 2014,máme 68 000km,negarážováno,já s ním jezdím hlavně v zimě a zatím naprostá spokojenost motorově (1,2 81Kw chip na 100kw) super jede pěkně a to i naložený.Spotřeba se v pohodě dá od 4,5-5,5 ale dokáže i víc jako každý turbobenzín s přímím vstřikem. Do Itálie nás taky dovezl Za mě hezké originální funkční auto hlavně je to opravdu změna a negativa?? radši jsem po 2 letech nechal nastříkat podvozek a ošetřit dutiny cena 5500kč takže nic, důvod byl že jsem reklamoval zadní levé dveře byl tam rez dveře byly vyměněny a zatím je klid ale tento samý problém řešil i kolega s Yetim řidičovo dveře v rezu taky vyměněny na záruku takže bych z toho nedělal drama a ty venkovní plasty chtějí aspoň jednou za měsíc ošetřit přípravkem na plasty nebo to vypadá hrozně takové šedé ne černé ale stačí ošetřit sprejem za 90kč a je zase na měsíc klid ale tich plastů tam je A taky jsem v 64 000km dělal všechny brzdové destičky a klínový řemen hezky doma takže otázka cca 3500kč. A zadní sedadla: nejde složit jen půlka takže když vezu syna v sedačce a něco delšího než kufr je problém, částečně vyřešen zahrádkou. Celkově za mě spokojenost a doporučuji samozřejmě můžou se najít lepší kusy ale i horší opět jako u všech značek a pokud se kupuje ojetina tak zase rozhoduje jak se k autu choval předchozí majitel Pokud o něm ovšem uvažujete za mě 1-

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 06. 2019 11:27

nový už má delené zadné operadlo

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 06. 2019 11:26

Tento facelift bol s minimálnymi nákladmi, zmenená maska ináč to isté, a vydávali to za nový model, tak nejak už z toho bolo jasné že skončí.

Odpovědět  |   | 
Ládík  |  26. 06. 2019 07:02

Už u uvedení 1 generace jsem říkal, že tohle je zase nějaká kreace teploušů od Citroenu. Stejně tak jejich nesmyslnost DS, která zkončí stejně.
Citroen dříve prestižní a uznávaná inovátorská značka nám dnes nabízí pouťový kýč.

A ten jejich revoluční plast na dveřích to byla snad největší zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 06. 2019 08:01

Pokud mě paměť neklame tak Caktus a Cactus C4 jsou jiná auta. Ale ono to je jedno stejně to auto je zabitý jako ta automobilka.

Náhrada za C4 nebo C5 není a marketing furt blekotá o crossmodelech které jsou menší a dražší. Jediný kdo to přežil je C3 ale to je tak auto pro milenku manželku do města. Náhrada za kombi C5 prostě není není a není.

Podle mě kdo kupoval Citróny musí teď se koukat po Peugeotu protože ten se aspoň drží.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A